Trika1

Jaa meneillään olevat projektisi tai valmiit pelit muun yhteisön kanssa täällä.
Post Reply
skorpioni-cb
Advanced Member
Posts: 364
Joined: Wed Dec 03, 2008 3:48 pm
Location: Turku

Trika1

Post by skorpioni-cb »

Tästä voi ladata pelin, jonka nimi Trika1

Jos osut laavaan niin pisteet nousee.

Palautetta, mutta en toivo negatiivista :mrgreen:
EDIT:

Mitä pidätte? Ja tämä on beta.

Lataa tästä:
Attachments
instal.zip
(971.79 KiB) Downloaded 291 times
Last edited by skorpioni-cb on Mon Apr 06, 2009 5:34 pm, edited 1 time in total.
En tiedä, mitä tiedän, mutta tiedän ettei se ole mitään kaunista.

I know not what I know, but I do know that it's not beautiful.
KankiKalle
Active Member
Posts: 170
Joined: Mon Jun 23, 2008 9:04 pm

Re: Trika1

Post by KankiKalle »

Et toivonut negatiivista palautetta, mutta mitään muuta en tästä kyllä keksinyt.
Ensinnäkin, jos laitat pelejä tänne foorumiin, niin kerro mitä siinä tehdään, mitä genreä se on yms. Tuskin ketään huvittaa ladata peliä edes piruuttaan, jo ei tiedä mitä lataa.
Toiseksi, minkä ihmeen takia pelisi pitää asentaa koneelle? Luulisi että helpompia vaihtoehtojakin on. Ja sitten itse peliin. MIKÄ IDEA SIINÄ OIKEIN ON? (Pahoittelen huutamista, mutta oli pakko) Ukkelia liikutetaan, etkä saa osua laavaan? Ei mitään muuta? Onhan tuo hyvää harjoitusta, mutta valmiista pelistä ei ole tietoakaan. Pelin kuuluisi olla valmis tai ainakin pelattava beta, jos sen lähettää cb-foorumille, sen käsityksen olen ainakin saanut.

Mutta, jatka eteenpäin, tästä se lähtee :P

Edit: Betassakin pitäisi olla jonkinlainen idea, nyt sitä ei ole. Katso muita foorumin betavaiheessa olevia pelejä, niin näet minkälaisia. Ja olisi hyvä jos vähän kertoisit pelisi visioista, mitä seuraavaan versioon tulee ja niin pois päin.
Last edited by KankiKalle on Mon Apr 06, 2009 5:43 pm, edited 1 time in total.
Väsyttää niin ettei jaksa edes mennä lepäämään.
skorpioni-cb
Advanced Member
Posts: 364
Joined: Wed Dec 03, 2008 3:48 pm
Location: Turku

Re: Trika1

Post by skorpioni-cb »

Ohjeet:

Liiku nuolinäppäimillä ja gengre on puzzle. Ja muuten pisteet ovat hyvä asia. ELI MINÄ EN IKINÄ OPI JA MINÄ HALUSIN SAADA SELLAISEN PROJECTIN, JOSTA EN SAA NEGATIVEA.
En tiedä, mitä tiedän, mutta tiedän ettei se ole mitään kaunista.

I know not what I know, but I do know that it's not beautiful.
User avatar
KillBurn
Advanced Member
Posts: 339
Joined: Wed Aug 29, 2007 5:02 pm

Re: Trika1

Post by KillBurn »

Haiskahtaa trollilta (taas). Toivoitko tosissaan, että joku tykkäisi tästä? Tässä ei voinut tehdä muuta kuin tapattaa itsensä kävelemällä laavaan. Grafiikat hirveät väri pallot ja musiikki oli itsesi ininää. Pelin ainoa puzzle oli minne sen asentaa. Ainoa hyvä asia oli uninstall että sen sai pois koneelta :?
Sumu Games: Sam, Ur eye!
User avatar
Sami The Great
Advanced Member
Posts: 485
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:15 pm
Contact:

Re: Trika1

Post by Sami The Great »

skorpioni-cb wrote:Ohjeet:

Liiku nuolinäppäimillä ja gengre on puzzle. Ja muuten pisteet ovat hyvä asia. ELI MINÄ EN IKINÄ OPI JA MINÄ HALUSIN SAADA SELLAISEN PROJECTIN, JOSTA EN SAA NEGATIVEA.
Sellaisen projektin saat vain harjoittelemalla ja sitten kovalla työllä. Itsellänikin lataus loppui siihen kun huomasin, että peli pitää asentaa asennusohjelman kautta. Nämä minipelit kannattaa jakaa vain rar tai zip paketeissa.
http://www.rockodilegames.com
CoolBasickin käyttäjä vuodesta 2004.
User avatar
-Z-
Devoted Member
Posts: 682
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:33 pm
Location: In ur danmaku, grazin ur bullets

Re: Trika1

Post by -Z- »

Melko ironista, että kun foorumien tähän asti kovimmasta trollista päästään eroon, niin seuraava on jo jonossa valmiina.

Ei mulla muuta, jatkakaa.
"Fallout 3 (#10) marked a shift in the industry, a move that saw the western RPG begin to surpass its Japanese counterparts." -IGN top 100 RPGs of all time
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Trika1

Post by Awaclus »

-Z- wrote:Melko ironista, että kun foorumien tähän asti kovimmasta trollista päästään eroon.
Miten niin, minähän olen vielä täällä :twisted:

Ontopic: Miksi pisteet nousee, kun osuu laavaan? Pelistä voisi vaikkapa lähettää screenshotin foorumeille tai sitten kertoa pelistä muuten vain enemmän. Plus pelit kannattaa tehdä edes lähes valmiiksi, ennen kuin julkaisee, ellei ne ole vuosia kestäviä ikuisuusprojekteja sarjaan Epic Crusade jne.
skorpioni-cb
Advanced Member
Posts: 364
Joined: Wed Dec 03, 2008 3:48 pm
Location: Turku

Re: Trika1

Post by skorpioni-cb »

Tämä oli eka versio. Oikean pelin nimi on Trika adventure 1 ja kiitos negatiivisesta, sillä siitä oli hyötyä.

Yritän korjata tilesetit ja yritän saada kunnon äänet. Ja olisin tehnyt uninstalin, mutta en pystynyt.
EDIT:

Ja ne jotka haluavat poistaa sen, niin käyttäkää Poista,Lisää Sovellus :ugeek:

Last edited by skorpioni-cb on Tue Apr 07, 2009 8:07 am, edited 1 time in total.
En tiedä, mitä tiedän, mutta tiedän ettei se ole mitään kaunista.

I know not what I know, but I do know that it's not beautiful.
phons
Guru
Posts: 1056
Joined: Wed May 14, 2008 10:11 am

Re: Trika1

Post by phons »

Kiitos ne jotka latasivat ja komentoisivat jottei itse tarvinnut... 1. Älä tee mitään install-ohjelmaa peliin jota ei tule joka päivä pelattua... 2. Jos teet install-ohjelmaan peliin siinä tarvitsee myös olla uninstall ja sen saa tehtyä CB:n DeleteFile- komenoilla... 3. Jos tämä on näin alussa niin tämä ei ole Beta vaan enneminkin Alpha, josta minullekin on sanottu.

Edit: 4. Jos et halua negatiivista palautetta älä tee mitään. Tai jos teet niin tee sitten jotain mikä on joillain tavoilla ylitse muiden, ja että olet varma siitä. Selaa vaikka jotain vanhoja projekteja niin huomaat miksi tulee negatiivista.
Image
Guest

Re: Trika1

Post by Guest »

Joo, pelin testaus tyssäsi tuohon asennus pakkoon..
Mistä näitä sikiää?
Beta ei ole ensimmäinen versio..
Beta tulee juuri alphan jälkeen ja sisältää valmiin pelin KAIKKI ominaisuudet ja KAIKKI tehtävät ym. Siinä vain saattaa ( HUOM saattaa olla ) bugeja. Siksi beta testi, että ne saadaa pois ja sitten julkaistaan peli.

Ei screenshotteja, ei kuvausta pelistä.. Mitä tästä pitäis ajatella.

Ei näin!
skorpioni-cb
Advanced Member
Posts: 364
Joined: Wed Dec 03, 2008 3:48 pm
Location: Turku

Re: Trika1

Post by skorpioni-cb »

phons wrote:Kiitos ne jotka latasivat ja komentoisivat jottei itse tarvinnut... 1. Älä tee mitään install-ohjelmaa peliin jota ei tule joka päivä pelattua... 2. Jos teet install-ohjelmaan peliin siinä tarvitsee myös olla uninstall ja sen saa tehtyä CB:n DeleteFile- komenoilla... 3. Jos tämä on näin alussa niin tämä ei ole Beta vaan enneminkin Alpha, josta minullekin on sanottu.

Edit: 4. Jos et halua negatiivista palautetta älä tee mitään. Tai jos teet niin tee sitten jotain mikä on joillain tavoilla ylitse muiden, ja että olet varma siitä. Selaa vaikka jotain vanhoja projekteja niin huomaat miksi tulee negatiivista.
oppaan komennosta DeleteFile wrote: Kansioita, jotka sisältävät tiedostoja tai toisia kansioita, ei voi poistaa. Poistaaksesi ei-tyhjän kansion sinun pitää läpikäydä sen sisältö tiedostonetsintäkomennoilla ja poistaa jokainen tiedosto ennen varsinaista kansion poistamista.
Joten haloo phons!
En tiedä, mitä tiedän, mutta tiedän ettei se ole mitään kaunista.

I know not what I know, but I do know that it's not beautiful.
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Trika1

Post by Awaclus »

skorpioni-cb wrote:
phons wrote:Kiitos ne jotka latasivat ja komentoisivat jottei itse tarvinnut... 1. Älä tee mitään install-ohjelmaa peliin jota ei tule joka päivä pelattua... 2. Jos teet install-ohjelmaan peliin siinä tarvitsee myös olla uninstall ja sen saa tehtyä CB:n DeleteFile- komenoilla... 3. Jos tämä on näin alussa niin tämä ei ole Beta vaan enneminkin Alpha, josta minullekin on sanottu.

Edit: 4. Jos et halua negatiivista palautetta älä tee mitään. Tai jos teet niin tee sitten jotain mikä on joillain tavoilla ylitse muiden, ja että olet varma siitä. Selaa vaikka jotain vanhoja projekteja niin huomaat miksi tulee negatiivista.
oppaan komennosta DeleteFile wrote: Kansioita, jotka sisältävät tiedostoja tai toisia kansioita, ei voi poistaa. Poistaaksesi ei-tyhjän kansion sinun pitää läpikäydä sen sisältö tiedostonetsintäkomennoilla ja poistaa jokainen tiedosto ennen varsinaista kansion poistamista.
Joten haloo phons!
Minä en näe tässä mitään ihmeellistä tai ongelmallista.
EDIT: Niin miksihän se kansio pitäisi poistaa? En näe tähän itse mitään syytä.
Last edited by Awaclus on Fri Apr 17, 2009 4:36 pm, edited 1 time in total.
Viltzu
Guru
Posts: 1132
Joined: Sun Aug 26, 2007 5:45 pm
Location: Alavieska
Contact:

Re: Trika1

Post by Viltzu »

Niin mitä tuosta? Unistall siis onnistuu DeleteFile komennolla.
EDIT:

ChaosWorm ehti ensin.
Edi2: Hmm.. Näköjään itse ohjelmaa ei voi poistaa eli joops...

Last edited by Viltzu on Fri Apr 17, 2009 4:46 pm, edited 1 time in total.
skorpioni-cb
Advanced Member
Posts: 364
Joined: Wed Dec 03, 2008 3:48 pm
Location: Turku

Re: Trika1

Post by skorpioni-cb »

Ettekö ymmärtäneet pointtia:

Eli jopa uninstal pitää poistaa ennen kuin KANSIO POISTETAAN!
EDIT:

Lisäksi käytin Inno Septumia latausohjelman tekemiseen.

Koska se jää kaikki tiedostot paikkaan.
En tiedä, mitä tiedän, mutta tiedän ettei se ole mitään kaunista.

I know not what I know, but I do know that it's not beautiful.
User avatar
valscion
Moderator
Moderator
Posts: 1599
Joined: Thu Dec 06, 2007 7:46 pm
Location: Espoo
Contact:

Re: Trika1

Post by valscion »

No käytät sitten komentoriviä ja säädät sen rmdir & del komentojen kanssa. Herranen aika, jos kerran pitää install-ohjelma säätää niin sitten tehään vaikka vaikeemman kautta se uninstall myös. Ja jätetään se windowsin rekisteri sitten rauhaan, eikä edes ajatellakaan koskea siihen.
Lisäksi käytin Inno Septumia latausohjelman tekemiseen.
No älä käytä. Sitä paitsi se ei ole "latausohjelma" eikä "Septum" vaan varmaankin "Inno Setup"..? Tällaisissa pikkuisissa ja bugisissa peleissä ei todellakaan kannata luoda installeja, raivostuttavaa ainoastaan.

EDIT: Niin, ja Inno Setupilla saa tehtyä kanssa sen uninstallin että käytäppä vaikka sitä sitten.
EDIT:

Jaa, (ks. KillBurnin viesti) jos kerran tulee mukana niin hyvä. Ite en viittinyt edes ladata kun kuulin että se pitäisi eka asentaa.

Last edited by valscion on Fri Apr 17, 2009 6:28 pm, edited 1 time in total.
cbEnchanted, uudelleenkirjoitettu runtime. Uusin versio: 0.4.1 — Nyt myös sorsat GitHubissa!
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com
User avatar
KillBurn
Advanced Member
Posts: 339
Joined: Wed Aug 29, 2007 5:02 pm

Re: Trika1

Post by KillBurn »

Itsellä kyllä oli toimiva uninstall mukana, eikö muka muilla ollut?
Sumu Games: Sam, Ur eye!
Post Reply