FurySoldier Beta 1.2

Jaa meneillään olevat projektisi tai valmiit pelit muun yhteisön kanssa täällä.
User avatar
CCE
Artist
Artist
Posts: 650
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:53 pm

Re: FurySoldier Beta 1.1

Post by CCE »

Heheh. kelpo peli jossa asenne kohdillaan (Headshot!) :)
Kranaatit voisivat tosin erottoua paremmin muusta pelistä, nyt ne näyttivät lähes näkymättömiltä.
Normal modessa peli voisi vaikeutua nopeammin, vihuja oli kentällä vain pari hassua kappaletta yhtäaikaa, itse ainakin odotin kunnon hordeja.
Lisäksi peli kaatui windowsin omaan virheilmoitukseen kun vaihdoin pelimoodia ja aloitin pelin, ja syykin on varsin selvä. Käyttämäsi taustamusiikki .XM moduulimuodossa, ja CoolBasicilla on kummallisia asennevammoja kyseisen formaatin kanssa, ja ohjelma kaatuileekin silloin tällöin kappaletta lopettaessa tai ihan muuten vain. Eli käännä musiikkikappaleesi jollain ohjelmalla (esim. MilkyTracker) vaikkapa .ogg muotoon niin tuon kyseisen ongelman pitäisi hävitä.
muusikko

Re: FurySoldier Beta 1.1

Post by muusikko »

Ei XM-formaatti minulla ole aiheuttanut minkäänlaista ongelmaa. Olisiko konekohtainen ongelma taas?

IT-formaatti sitten... sen kanssa tulee randomisti Rand(1,6)-kertaisia MAVeja.

Anteeksi offtopic.
User avatar
Substance
Active Member
Posts: 234
Joined: Fri Mar 14, 2008 5:48 pm

Re: FurySoldier Beta 1.1

Post by Substance »

CCE wrote:Heheh. kelpo peli jossa asenne kohdillaan (Headshot!) :)
Kranaatit voisivat tosin erottoua paremmin muusta pelistä, nyt ne näyttivät lähes näkymättömiltä.
Normal modessa peli voisi vaikeutua nopeammin, vihuja oli kentällä vain pari hassua kappaletta yhtäaikaa, itse ainakin odotin kunnon hordeja.
Lisäksi peli kaatui windowsin omaan virheilmoitukseen kun vaihdoin pelimoodia ja aloitin pelin, ja syykin on varsin selvä. Käyttämäsi taustamusiikki .XM moduulimuodossa, ja CoolBasicilla on kummallisia asennevammoja kyseisen formaatin kanssa, ja ohjelma kaatuileekin silloin tällöin kappaletta lopettaessa tai ihan muuten vain. Eli käännä musiikkikappaleesi jollain ohjelmalla (esim. MilkyTracker) vaikkapa .ogg muotoon niin tuon kyseisen ongelman pitäisi hävitä.
Noh pelissä on enemmänkin taktiikka mukana, niin niitä vihollisia ei paljoa tule. Voisin kokeilla kranaatteihin jtn. Half-Life 2 tyylistä liikkumisvanaa tai muuta.
Ja kiitos vinkistä, olin itsekin huomannut kyseisen ongelman, joka on yhdessä toisessakin pelissäni ja sain vaihdettua nyt tuohon .ogg muotoon :D
Substance aka LittleGreen
Red Encounter - shoot'em uppia - lataus
User avatar
Substance
Active Member
Posts: 234
Joined: Fri Mar 14, 2008 5:48 pm

FurySoldier Beta 1.2

Post by Substance »

Versio onepointtwoo on valmis!

Muutamia paranteluja ja lisäyksiä:
Painovoimaa lisätty hiukan, mutta ei liikaa.
Liekkianimaatiota paranneltu.
Jetpackin liekkiä lyhennetty.
Kunnon veriefektit.
Zombiemodiin oma tausta.
Kranaatteihin liikevanaefektit.
Tavaroiden törmäykset vihollisiin.
Pääbossi zombilla enemmän hp:ta.
Vaikeustasot :P
Enää ei kysytä haluatko käyttää koodeja :arrow: ne ovat aina käytettävissä.
Valikoissa kokonaan hiirellä liikkuminen(paitsi ikkuna-asetuksissa).
Kuolemasi jälkeen sinulla on vielä 10 sekuntia herätä ihmeellisesti henkiin ennen kuin peli loppuu.

Feel free to enjoy :)
Substance aka LittleGreen
Red Encounter - shoot'em uppia - lataus
phons
Guru
Posts: 1056
Joined: Wed May 14, 2008 10:11 am

Re: FurySoldier Beta 1.2

Post by phons »

No niin, loistavaa! Bugeja parannettu enkä huomannut muuta kuijn että laatikoiden fysiikat vähän oudot kun ne tärisivät jatkuvasti toistensa päällä ja välillä menivät toisistaan läpi... Hardin ja Expertin ero oli vähän turhan iso...exepertissä ne hittii 6-8 suurinpiirtein mitä itse huomasin(siis pistoolilla) ja hardissa taas 3-4 en ole varma noista luvuista mutta kuitenkin... muita en edes kokeillut. Kiva muuten että pidät tuon "christmas modin", voisit tehdä vaikka summer modin :D
Image
User avatar
Ruuttu
Devoted Member
Posts: 688
Joined: Thu Aug 30, 2007 5:11 pm
Location: Finland, Sipoo

Re: FurySoldier Beta 1.2

Post by Ruuttu »

Koodissa on kyllä jotain mokia, kun päävalikkokin tökkii. Ettei olis joku pikkukämmi päässyt käymään, esim. "LoadFont" -komento lipsahtanut Repeatin ja Foreverin väliin? Uuttakaan versiota en päässyt oikein testaamaan, kun FPS oli 10 luokkaa.
MAVmaggot
Advanced Member
Posts: 468
Joined: Fri Aug 31, 2007 10:18 pm
Location: bitspace

Re: FurySoldier Beta 1.2

Post by MAVmaggot »

Joo. Itsekkin innoissani latasin uuden version ja pettymyksekseni fps pomppi vanhaan malliin siinä 60-5 välillä. Vähän aikaa pelattuani en huomannut mitään suurta eroa, paitsi yllättäen pomppaavan mavin. No, oli tässä jotain hyvääkin, valikko oli paljon parempi, zombikenttä <3 ja kranaatin osuminen ukkoon. Veri ei imho ollut hienompi, päin vastoin, enkä huomannut goren vaikuttavan siihen. Mutta toivoisin että tuolle fps:n pomppimiselle tehtäisiin jotain, tuota on huomattu aika monilla koneilla joten se rajottaa aika monia.
Tuomasd
Newcomer
Posts: 14
Joined: Fri Dec 12, 2008 4:46 pm

Re: FurySoldier Beta 1.2

Post by Tuomasd »

No jaa.
Plussaa:
Hienot krafiikat
Eri pelimoodit
Fysiikka
Miinusta:
Huono valikko
Ärsyttävä headshot ääni Countterista
Ei oikeita kenttiä(?)
Ei muita aseita(?)
moxd
phons
Guru
Posts: 1056
Joined: Wed May 14, 2008 10:11 am

Re: FurySoldier Beta 1.2

Post by phons »

Ei muita aseita? mitä hittoa niitä aseita oli... 8 tai 9 jos muistan... Mielestäni valikko oli ihan ok mutta saisit laittaa nuo äänet on\off ja ääniefektit on\off siihen itse pelii. Elikkä siellä jossain yläkulmassa olisi napit. :D
Ja se headshot ääni toi tunnelmaa kun osui päähän!

Edit: voisit laitta sinne että jos ammus osuu kranaattiin niin se räjähtää. Ja toi bossi on hemmetin helppo vedin sen Expertillä ja aseena pistooli ja sillä oli vielä se jetpack.

Edit2: No hitto tarkoitin sitä kranaattia!!
Last edited by phons on Fri Mar 13, 2009 11:24 pm, edited 1 time in total.
Image
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: FurySoldier Beta 1.2

Post by Awaclus »

phons wrote: Edit: voisit laitta sinne että jos ammus osuu kranaattiin niin se räjähtää. Ja toi bossi on hemmetin helppo vedin sen Expertillä ja aseena pistooli ja sillä oli vielä se jetpack.
Ammus räjähtää. :roll:

Joo, toivoisin saavani version jossa FPS ei pompi niin kovasti. Tämä kun häiritsee hyvin paljon pelaamista. Vaikka jos saisi veren pois, olisi hyvä uudistus.

EDIT: Tiedän, että ammukset voisivat räjähtää oikeastikin.
Mickey
Newcomer
Posts: 33
Joined: Sat Feb 09, 2008 10:32 am
Location: Liminka

Re: FurySoldier Beta 1.2

Post by Mickey »

phons wrote:Mielestäni valikko oli ihan ok mutta saisit laittaa nuo äänet on\off ja ääniefektit on\off siihen itse pelii.
Äänten päälläolon voi säätää. Se on siinä valikon vasemmassa reunassa.
FPS heilahtelee itsellänikin rajusti, mutta hitaan koneen omistajana olen tottunut siihen. LittleGreenin mukaan hitaus helpottaa peliä. En kai minä muuten varmaan olisi läpäissyt zombimoodia hardilla. :D
EDIT:

Nyt tajusin. Tarkoitit, että ääniä pitäisi voida säätää itse pelissä. Hyvä ajatus. Vaikka siinä pause-tilassa

4-Dimensional Games:
Kotisivu (Täältä löydät tietoja sekä peliemme latauslinkit.)
Facebook-sivu (Täältä löydät esimerkiksi uutisia peliemme ja sivumme päivityksistä.)
User avatar
Substance
Active Member
Posts: 234
Joined: Fri Mar 14, 2008 5:48 pm

Re: FurySoldier Beta 1.2

Post by Substance »

Chaosworm wrote: Joo, toivoisin saavani version jossa FPS ei pompi niin kovasti. Tämä kun häiritsee hyvin paljon pelaamista. Vaikka jos saisi veren pois, olisi hyvä uudistus.
Pelkäämpä, että sinun täytyy hankkia erilainen kone FPS pomppimisen korjaamiseksi (syyttäkää cb:tä, älkää minua).
Ja sanotaampa vielä kerran, että jokaikisessä versiossa on voinut säätää verta kohdasta GORE (katsokaa ihmiset nyt sanakirjasta mitä se tarkoittaa jos ette tiedä!).
Substance aka LittleGreen
Red Encounter - shoot'em uppia - lataus
Post Reply