TD-EPV
-
- Active Member
- Posts: 155
- Joined: Wed Dec 03, 2008 8:17 pm
- Location: Haukipudas
TD-EPV
V 0.25: oli tarkoitus tehdä tästä ensimmäinen TD mitä CB on koodattu, DatsuniG ehti vain ensin
tämä ensimmäinen PELATTAVA versio. Tässä on vain yksi todella hämärä MAV joka ilmestyy silloin tällöin enkä ole vielä löytänyt virhettä.
pelissä on vain 5 erillaista vihollis tyyppiä ja tornia. pelin runko on jo koodattu joten seuraavissa päivityksissä tulee vain ja ainoastaan uusia torneja/vihollisia ja random-tapahtumia.
koodia olen kirjoittanut 538 riviä.
ja Waypoint systeemi on ihan oma kehittämä, en ole ottanut keneltäkään mallia.
2 viikkoa kului WP systeemin tekemiseen.
5 viikkoa ideontia vihollisista ja torneista.
3 viikko bugien etsintää ja tasapainotusta.
VERSIO. 0.34
12 eri wavea.
Splash ominaisuus poistettiin virheiden takia. Peli alkaa alusta hieman hankalempa kun pääsee läpi.
UUSIN VERSIO. 0.55
34 eri wavea.
Splash ominaisuus laitettiin takaisin virheiden korjausten takia. Peli alkaa alusta hieman hankalempa kun pääsee läpi (jos jaksaa edes mennä).
mavi korjattu. 4 uutta tornia.
Creepit väistelee.
http://koti.mbnet.fi/qrusis/
tämä ensimmäinen PELATTAVA versio. Tässä on vain yksi todella hämärä MAV joka ilmestyy silloin tällöin enkä ole vielä löytänyt virhettä.
pelissä on vain 5 erillaista vihollis tyyppiä ja tornia. pelin runko on jo koodattu joten seuraavissa päivityksissä tulee vain ja ainoastaan uusia torneja/vihollisia ja random-tapahtumia.
koodia olen kirjoittanut 538 riviä.
ja Waypoint systeemi on ihan oma kehittämä, en ole ottanut keneltäkään mallia.
2 viikkoa kului WP systeemin tekemiseen.
5 viikkoa ideontia vihollisista ja torneista.
3 viikko bugien etsintää ja tasapainotusta.
VERSIO. 0.34
12 eri wavea.
Splash ominaisuus poistettiin virheiden takia. Peli alkaa alusta hieman hankalempa kun pääsee läpi.
UUSIN VERSIO. 0.55
34 eri wavea.
Splash ominaisuus laitettiin takaisin virheiden korjausten takia. Peli alkaa alusta hieman hankalempa kun pääsee läpi (jos jaksaa edes mennä).
mavi korjattu. 4 uutta tornia.
Creepit väistelee.
http://koti.mbnet.fi/qrusis/
Last edited by Requiem for Anthrax on Sun Dec 21, 2008 5:45 pm, edited 5 times in total.
- -Z-
- Devoted Member
- Posts: 682
- Joined: Tue Aug 28, 2007 3:33 pm
- Location: In ur danmaku, grazin ur bullets
Re: TD-EPV
Ihan mukava tuolla oli pari hetkeä vänkslätä, mutta hommasta katosi kaikkinainen järki hyvin nopeasti.
- Attachments
-
- plöp
- screeni.PNG (113.11 KiB) Viewed 12635 times
"Fallout 3 (#10) marked a shift in the industry, a move that saw the western RPG begin to surpass its Japanese counterparts." -IGN top 100 RPGs of all time
Re: TD-EPV
MAV tuli hetken pelailtuani. Oli tehnyt noin 300 ensimmäistä tykkiä ja kukaan ei ollut päässyt läpi . heh, ihan pellatava.
Re: TD-EPV
Olisin jaksanut pelata enemmänkin, mutta pelin ikkuna ei ollut tarpeeksi leveä, että olisin nähnyt kaiken.
Kiinnostuin pelien tekemisestä ennen 1. luokkaa.
Sitten 3. luokalla tuli CB. Ja siitä se alkoi.
Blender! TF2! CB! Game Maker! Nokia-mollaus! Kitaransoitto! Breakdance! MadTracker! Minecraft!
Sitten 3. luokalla tuli CB. Ja siitä se alkoi.
Blender! TF2! CB! Game Maker! Nokia-mollaus! Kitaransoitto! Breakdance! MadTracker! Minecraft!
-
- Active Member
- Posts: 106
- Joined: Wed Jul 30, 2008 5:04 pm
Re: TD-EPV
ISON bugin löysin, monsterien "taso" nollaantuu jos monsterien määrä tippuu nollaan :/ eli alkaa alusta peli, paitsi rahaa löytyy yms.
-
- Active Member
- Posts: 155
- Joined: Wed Dec 03, 2008 8:17 pm
- Location: Haukipudas
Re: TD-EPV
se ei ole bugi, jos ja kun pääset tason 12 niin peli alkaa ALUSTA, tosin hankalempana.
Se on bugi, joka tulee kun tappaa waven monsterit niin nopeaat että määrä tippuu nollaan ennen kuin kaikki on spawnattu.
se sitten korjataan sitten joskus. sitten kun olen saanut erään uuden ja mystisemmän MAVin korjattua.
tosin kaikki jouluhömpötys hidastaa työtä.
Se on bugi, joka tulee kun tappaa waven monsterit niin nopeaat että määrä tippuu nollaan ennen kuin kaikki on spawnattu.
se sitten korjataan sitten joskus. sitten kun olen saanut erään uuden ja mystisemmän MAVin korjattua.
tosin kaikki jouluhömpötys hidastaa työtä.
Re: TD-EPV
pelissä pystyi heti hankkimaan kaikkia tykkejä
-
- Active Member
- Posts: 155
- Joined: Wed Dec 03, 2008 8:17 pm
- Location: Haukipudas
Re: TD-EPV
ahhh. kyseinen virhe johtui minun huolimattomuudesta. seuraavassa versiossa asia on korjattu.
seuraava versio tulee kun olen selvittänyt MYSTISEN MAW KAKKOSEN.
ja laitoin lähdekoodin V 0.5 sivuilleni (HUOM. SE EI TOIMI KUNNOLLA VIELÄ!!!!!!!!!!)
seuraava versio tulee kun olen selvittänyt MYSTISEN MAW KAKKOSEN.
ja laitoin lähdekoodin V 0.5 sivuilleni (HUOM. SE EI TOIMI KUNNOLLA VIELÄ!!!!!!!!!!)
Turmankylä
huonoja pelejä, purkkaisia viritelmiä, tylsiä tarinoita.
huonoja pelejä, purkkaisia viritelmiä, tylsiä tarinoita.
Re: TD-EPV
siinä ei myöskää menettäny enkkaa
-
- Active Member
- Posts: 155
- Joined: Wed Dec 03, 2008 8:17 pm
- Location: Haukipudas
Re: TD-EPV
0lisiko kellään mitään hyvää ehdotusta miten tuon Splash ominaisuuden vois tehä paremmin.
se siellä näyttää aiheuttavan mavin.
se siellä näyttää aiheuttavan mavin.
Turmankylä
huonoja pelejä, purkkaisia viritelmiä, tylsiä tarinoita.
huonoja pelejä, purkkaisia viritelmiä, tylsiä tarinoita.
- -Z-
- Devoted Member
- Posts: 682
- Joined: Tue Aug 28, 2007 3:33 pm
- Location: In ur danmaku, grazin ur bullets
Re: TD-EPV
Itse tekisin sen sillä tavalla, että käyt kaikki viholliset läpi, ja kokeilet distance-komennolla ovatko ne tarpeeksi lähellä räjähdyspistettä. Jos ovat, niin vähennät healthia.
"Fallout 3 (#10) marked a shift in the industry, a move that saw the western RPG begin to surpass its Japanese counterparts." -IGN top 100 RPGs of all time
Re: TD-EPV
Muutaman minuutin jälkeen kyllästyin mutta ihan pelattava peli kyllä. Ikkuna voisi tosiaan olla vähän leveämpi ja
voisit tehdä tuohon jonkunlaisen tien missä nuo vihut menisivät. Aluksi ei oikein saanut selkoa mihin ne menee.
voisit tehdä tuohon jonkunlaisen tien missä nuo vihut menisivät. Aluksi ei oikein saanut selkoa mihin ne menee.
-
- Active Member
- Posts: 155
- Joined: Wed Dec 03, 2008 8:17 pm
- Location: Haukipudas
Re: TD-EPV
tämän pelin syvin, tärkein ja ainoa tarkoitus on tappaa aikaa.
Turmankylä
huonoja pelejä, purkkaisia viritelmiä, tylsiä tarinoita.
huonoja pelejä, purkkaisia viritelmiä, tylsiä tarinoita.
Re: TD-EPV
versio 0,55 ei toimi
-
- Active Member
- Posts: 155
- Joined: Wed Dec 03, 2008 8:17 pm
- Location: Haukipudas
Re: TD-EPV
johtunee sinun koneesta.
Turmankylä
huonoja pelejä, purkkaisia viritelmiä, tylsiä tarinoita.
huonoja pelejä, purkkaisia viritelmiä, tylsiä tarinoita.
-
- Active Member
- Posts: 170
- Joined: Mon Jun 23, 2008 9:04 pm
Re: TD-EPV
Aika hauskaa näpertämistä, tosin kävi nopeasti tylsäksi kun alkoi toistamaan itseään aivan liikaa. Jokin vaikeusaste, vihollisten yllättävä nopeennus (eli siis liikkuu pikavauhtia) tai jotakin muuta yllättävää peliin niin jaksaisin aloittaa pelin uudestaan silkasta mielenkiinnosta.
Väsyttää niin ettei jaksa edes mennä lepäämään.
Re: TD-EPV
Joo Matti... Kyllä sää vielä opit
Eivaan oikeasti tuo on jo ihan pelattava peli. Jotain ääniä ehkä oisin kaivannut sinne. Aika erilaista jo kuin ne sun game maker-väkerrykset vielä vuosi sitten.
Eivaan oikeasti tuo on jo ihan pelattava peli. Jotain ääniä ehkä oisin kaivannut sinne. Aika erilaista jo kuin ne sun game maker-väkerrykset vielä vuosi sitten.