FallDown 4

Jaa meneillään olevat projektisi tai valmiit pelit muun yhteisön kanssa täällä.
Post Reply
Gamehouse
Newcomer
Posts: 25
Joined: Wed Aug 29, 2007 3:59 pm
Location: Talo, Kerrostalo, Kaukajärvi, Tampere, Suomi, Maapallo, Galaksi, Universumi, Maailmankaikkeus...
Contact:

FallDown 4

Post by Gamehouse »

FallDown 4

Moi taas.

Olen jälleen kerran alkanut tehdä jatko- osaa surullisenkuuluisalle FallDown- pelisarjalleni..
Hyppäsin version 3 yli, vaikka se olikin hyvin kehittynyt (hyvin ja hyvin..)
Nyt kuitenkin tarvitsen uutta verta peliini, musiikkia.

Siis, tarvitsen alkuvalikkoon jotain tasohyppelyyn sopivaa musiikkia, ja toivon, että joku jaksaisi tehdä minulle musiikkia peliin.

Musiikkia odotellessa...

(lisää juttua tulee viestiin myöhemmin, kun saan peliä lisää kehitellyksi! (mapit, yms.))
EDIT:

No, pistetään sitten screenshottia (otan parempia piakkoin lisää):

Attachments
falldown2screen2.JPG
falldown2screen2.JPG (10.35 KiB) Viewed 2829 times
falldown2screen2.JPG
falldown2screen2.JPG (10.35 KiB) Viewed 2828 times
Last edited by Gamehouse on Mon Dec 01, 2008 1:53 pm, edited 1 time in total.
Projektit:
- FallDown 4 Lataa uusin! Versio: 4.0
Pelimoottori: 70%
Grafiikat: 90%
Äänet: 80%
Kentät: 50%
------------------------
Yhteensä: n. 72.5% valmis.
Tila: puoliaktiivisessa kehityksessä

Image
temu92
Web Developer
Web Developer
Posts: 1226
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:56 pm
Location: Gamindustri
Contact:

Re: FallDown 4

Post by temu92 »

Pikku vinkkinä, projektiaiheet saavat lukkoa jos niissä ei ole edes yhtä screenshottia pelistä. Eli kipikapi semmosta laittamaan tai Pettis kuppaneineen tulee sanomaan pari valittua sanaa :P Lisäksi et kerro pelistä mitään muuta kuin teknisiä puolia. Itse en edes muista "kuuluisaa" falldowniasi jotenka ois kiva tietää vähän juonesta tms.
User avatar
-Z-
Devoted Member
Posts: 682
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:33 pm
Location: In ur danmaku, grazin ur bullets

Re: FallDown 4

Post by -Z- »

temu92 wrote:Pikku vinkkinä, projektiaiheet saavat lukkoa jos niissä ei ole edes yhtä screenshottia pelistä. Eli kipikapi semmosta laittamaan tai Pettis kuppaneineen tulee sanomaan pari valittua sanaa :P Lisäksi et kerro pelistä mitään muuta kuin teknisiä puolia. Itse en edes muista "kuuluisaa" falldowniasi jotenka ois kiva tietää vähän juonesta tms.
Oli muistaakseni se "Painovoimaesimerkki on saanut uudet kentät : o"-peli. Ja olet näemmä jo dingannut 80 ; )
"Fallout 3 (#10) marked a shift in the industry, a move that saw the western RPG begin to surpass its Japanese counterparts." -IGN top 100 RPGs of all time
Post Reply