Netti räiskintää

Jaa meneillään olevat projektisi tai valmiit pelit muun yhteisön kanssa täällä.
Post Reply
cheeshelmet.jr
Member
Posts: 75
Joined: Tue Aug 28, 2007 6:59 am

Netti räiskintää

Post by cheeshelmet.jr »

Eräs kaunis päivä kaivoin tuolta koneeni uumenista cbNetwork paketin ja ajattelin tehdä jotain ja pitkään jo miettien oli suunnitellut jonkun näköistä räiskintä peliä. No siitä idea sitten lähti olen kasaillut noin 3 päivää tuota peli moottoria (eli ei huippu hyvä vielä). Haluaisin kuitenkin tietää että millä nopeudella peli pyörii teillä ja onko näin alkuun bugeja joten pidemittä puheitta paketti ->
ps. ideoita ja ehdotuksia otetaan vastaan
Attachments
asd.rar
netti räiskintää
(1.33 MiB) Downloaded 275 times
tuhoojabotti
Advanced Member
Posts: 485
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:53 pm
Location: Suomi, Finland
Contact:

Re: Netti räiskintää

Post by tuhoojabotti »

fps 10 ja ping 24...
Imagedev.tuhoojabotti.com — “Programmer (noun): An organism that turns caffeine into code.”
cheeshelmet.jr
Member
Posts: 75
Joined: Tue Aug 28, 2007 6:59 am

Re: Netti räiskintää

Post by cheeshelmet.jr »

tuhoojabotti wrote:fps 10 ja ping 24...
itselläni tuo oli kaverini kanssa testattaessa 60
otto90x
Advanced Member
Posts: 349
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:00 pm
Location: Lapinjärvi, Finland
Contact:

Re: Netti räiskintää

Post by otto90x »

No kyllähän tuossa vielä ongelmia on. Kokeilinpa huvikseni pyörittää omalla koneellani serveriä ja kuutta asiakasohjelmaa.
Otto Martikainen a.k.a. MetalRain, otto90x, kAATOSade.
Runoblogi, vuodatusta ja sekoiluja.
cheeshelmet.jr
Member
Posts: 75
Joined: Tue Aug 28, 2007 6:59 am

Re: Netti räiskintää

Post by cheeshelmet.jr »

No hiaman on hitautta mutta käsitän että se johtuu siitä että käytän koodissani kaiken ajattelun asiakas ohjelmalla eli serveri toimii välittäjänä. myös olen käyttänyt paljon if lause ehtoja. Mutta otan mielelläni vastaan ehdotuksia jotka nopeentavat asiakkaan toimintaa. :)
Post Reply