ensimmäinen julkaistava pelini

Jaa meneillään olevat projektisi tai valmiit pelit muun yhteisön kanssa täällä.
Nassi_Setä
Advanced Member
Posts: 281
Joined: Sat Jun 28, 2008 5:19 pm
Location: Hämeessä miä

ensimmäinen julkaistava pelini

Post by Nassi_Setä » Sun Aug 31, 2008 5:00 pm

olisin tässä julkaisemassa ensimmäistä peliä,jonka julkaisen ja
pelillä ei ole viellä nimeä,koska en oo keksinyt viellä mitään hyvää.

Siis peli on tavallinen avaruus\luola lentely miljoonan vihun kanssa
juonena on:olet avaruus aluksen kapteeni jonka tehtävänä on viedä muonitusta tutkia lössille,mutta alus joutuu mustan aukon imuun joka onkin "madonreikä".alus miehistöineen joutuu tuntemattomille galaksi ryhmille ja yrittää palata takaisin Maahan

screenshotteja ei nyt valitettavasti ole koska en tiedä miten niitä otetaan :mrgreen:
nyt tiedän ja täs olis pari
Image
Image
kuvat on tallennettu jpg muotoon joten ne näyttää aika kököiltä
Last edited by Nassi_Setä on Fri Sep 05, 2008 7:37 pm, edited 1 time in total.
\../(-_-)\../ <---klick MyBrute Image
Jotain evilii on tekeillä....

User avatar
temu92
Web Developer
Web Developer
Posts: 1226
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:56 pm
Location: Gamindustri
Contact:

Re: ensimmäinen julkaistava pelini

Post by temu92 » Sun Aug 31, 2008 5:04 pm

Screenshotteja voit ottaa painamalla näppäimistössäsi olevaa Print Screen nappulaa. Sitten avaa vaikka MS Paint ja paina joko CTRL + V tai valitse Muokkaa -> Liitä.

User avatar
MAVmaggot
Advanced Member
Posts: 468
Joined: Fri Aug 31, 2007 10:18 pm
Location: bitspace

Re: ensimmäinen julkaistava pelini

Post by MAVmaggot » Sun Aug 31, 2008 6:41 pm

tai sitten tutustu cb:n omaan screenshot-komentoon.

User avatar
MaGetzUb
Guru
Posts: 1715
Joined: Sun Sep 09, 2007 12:35 pm
Location: Alavus

Re: ensimmäinen julkaistava pelini

Post by MaGetzUb » Sun Aug 31, 2008 6:50 pm

Käytä mieluummin ScreenShot komentoa, koska print screen ei aina ota kaikkia kuvia / tekstejä. ;)
Solar Eclipse
Meneillä olevat Projektit:
We're in a simulation, and God is trying to debug us.

User avatar
koodaaja
Moderator
Moderator
Posts: 1583
Joined: Mon Aug 27, 2007 11:24 pm
Location: Otaniemi - Mikkeli -pendelöinti

Re: ensimmäinen julkaistava pelini

Post by koodaaja » Sun Aug 31, 2008 7:37 pm

Kuulostaa jännältä :o Jotain survival-settiä? Keräillään ruokalaatikoita, yritetään korjailla alusta ja välillä joudutaan sotimaan, vaiko?

Kun viimeksi tarkistin, printscreen otti kyllä talteen koko näytön joka ikisen pikselin.

User avatar
Olwi
Devoted Member
Posts: 557
Joined: Sun Dec 30, 2007 5:15 pm
Location: Muhos

Re: ensimmäinen julkaistava pelini

Post by Olwi » Mon Sep 01, 2008 7:06 am

Elä kumminkaan liian hankalaa heti yritä :D

koodaaja wrote:
Kun viimeksi tarkistin, printscreen otti kyllä talteen koko näytön joka ikisen pikselin.
Huuda mun ip:tä!

User avatar
MaGetzUb
Guru
Posts: 1715
Joined: Sun Sep 09, 2007 12:35 pm
Location: Alavus

Re: ensimmäinen julkaistava pelini

Post by MaGetzUb » Mon Sep 01, 2008 4:32 pm

koodaaja wrote:Kun viimeksi tarkistin, printscreen otti kyllä talteen koko näytön joka ikisen pikselin.
Jos sanoit tuon minulle, niin tarkoitin ettei se ota joka CB:n kääntäjän piirtämiä pikseleita fullscreenista/window:edista. :? Kyllä se ne ruudulle piirtää, muttei ne kuvassa näy.
Solar Eclipse
Meneillä olevat Projektit:
We're in a simulation, and God is trying to debug us.

User avatar
temu92
Web Developer
Web Developer
Posts: 1226
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:56 pm
Location: Gamindustri
Contact:

Re: ensimmäinen julkaistava pelini

Post by temu92 » Mon Sep 01, 2008 6:53 pm

programmer of DSG wrote:
koodaaja wrote:Kun viimeksi tarkistin, printscreen otti kyllä talteen koko näytön joka ikisen pikselin.
Jos sanoit tuon minulle, niin tarkoitin ettei se ota joka CB:n kääntäjän piirtämiä pikseleita fullscreenista/window:edista. :? Kyllä se ne ruudulle piirtää, muttei ne kuvassa näy.
Hommaa rillit. Kyllä se vaan ottaa ihan joka ikisen pikselin ruudulta, ei jätä mitään pois.

User avatar
Pate5
Artist
Artist
Posts: 551
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:53 pm
Location: Vantaa

Re: ensimmäinen julkaistava pelini

Post by Pate5 » Mon Sep 01, 2008 8:14 pm

temu92 wrote:
programmer of DSG wrote:
koodaaja wrote:Kun viimeksi tarkistin, printscreen otti kyllä talteen koko näytön joka ikisen pikselin.
Jos sanoit tuon minulle, niin tarkoitin ettei se ota joka CB:n kääntäjän piirtämiä pikseleita fullscreenista/window:edista. :? Kyllä se ne ruudulle piirtää, muttei ne kuvassa näy.
Hommaa rillit. Kyllä se vaan ottaa ihan joka ikisen pikselin ruudulta, ei jätä mitään pois.
Kyllä saattaa jättää. Joskus itselläni kävi niin että joistakin kuvista jäi teksti/kuva pois. Siis cb-pelissä.
CoolBasic henkilökuntaa
Graafikko

User avatar
MaGetzUb
Guru
Posts: 1715
Joined: Sun Sep 09, 2007 12:35 pm
Location: Alavus

Re: ensimmäinen julkaistava pelini

Post by MaGetzUb » Mon Sep 01, 2008 9:15 pm

Jos esim printscreeniä painetaan juuri silloin kun justihiinsa on ruutua päivitettään. :x
EDIT:

Off: Miksiköhän aina rupean muokkaamaan viestiä lähetyksen jälkeen?

Solar Eclipse
Meneillä olevat Projektit:
We're in a simulation, and God is trying to debug us.

Nassi_Setä
Advanced Member
Posts: 281
Joined: Sat Jun 28, 2008 5:19 pm
Location: Hämeessä miä

Re: ensimmäinen julkaistava pelini

Post by Nassi_Setä » Wed Sep 03, 2008 8:33 pm

betaa olis tarjolla parin päivän päästä
\../(-_-)\../ <---klick MyBrute Image
Jotain evilii on tekeillä....

User avatar
esa94
Guru
Posts: 1855
Joined: Tue Sep 04, 2007 5:35 pm

Re: ensimmäinen julkaistava pelini

Post by esa94 » Wed Sep 03, 2008 8:37 pm

Entäs sitä screenshottia?

User avatar
Ilkka
Active Member
Posts: 201
Joined: Mon Oct 08, 2007 8:01 am

Re: ensimmäinen julkaistava pelini

Post by Ilkka » Sun Sep 07, 2008 12:17 pm

Kuvien perusteella näyttää ihan Ok:lta. Mul ei muute oo koskaa Print Screen jättäny mitää välii... : )
Image

User avatar
kaneli2000
Guru
Posts: 1059
Joined: Mon Mar 17, 2008 3:40 pm
Location: Lempäälä

Re: ensimmäinen julkaistava pelini

Post by kaneli2000 » Sun Sep 07, 2008 8:00 pm

Pilkunviilausta: Screenshotissa lukee "Pallax Shootter" vaikka se kirjoitetaan "Pallax Shooter". Vaikka, eipähän minulla paljon ole varaa väärinkirjoituksesta moittia :D.

Asiaan: peli näyttää hyvältä! Betaa tulemaan vaan!
Last edited by kaneli2000 on Sun Sep 07, 2008 8:10 pm, edited 1 time in total.
I see the rainbow rising

User avatar
-Z-
Devoted Member
Posts: 682
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:33 pm
Location: In ur danmaku, grazin ur bullets

Re: ensimmäinen julkaistava pelini

Post by -Z- » Sun Sep 07, 2008 8:03 pm

Pilkunviilausta: Screenshotissa lukee "Pallax Shootter" vaikka se kirjoitetaan "Parallax Shooter". Vaikka, eipähän minulla paljon ole varaa väärinkirjoituksesta moittia :D.
"Fallout 3 (#10) marked a shift in the industry, a move that saw the western RPG begin to surpass its Japanese counterparts." -IGN top 100 RPGs of all time

User avatar
kaneli2000
Guru
Posts: 1059
Joined: Mon Mar 17, 2008 3:40 pm
Location: Lempäälä

Re: ensimmäinen julkaistava pelini

Post by kaneli2000 » Sun Sep 07, 2008 8:11 pm

-Z- wrote:Pilkunviilausta: Screenshotissa lukee "Pallax Shootter" vaikka se kirjoitetaan "Parallax Shooter". Vaikka, eipähän minulla paljon ole varaa väärinkirjoituksesta moittia :D.
Hups :roll: :oops: .
I see the rainbow rising

User avatar
i-point
Newcomer
Posts: 40
Joined: Mon Aug 27, 2007 8:43 pm

Re: ensimmäinen julkaistava pelini

Post by i-point » Tue Sep 09, 2008 3:05 pm

Melko apaattisen näköstä grafiikkaa, eikä peli muutenkaan vaikuta kovinkaan erikoiselta. Koita saada pelistäsi jotenkin yksilöllinen tai edes jotain semmoista, josta käyttäjä voi sanoa "ei oo koivn monessa muussa pelissä tämmöstä"

Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: ensimmäinen julkaistava pelini

Post by Awaclus » Wed Sep 10, 2008 7:46 am

No eikös se jo tee yksilöllisen, jos yläkulmassa lukee "Pallax Shootter"? :)

Ihan mukavalta peliltä näytti ottaen huomioon, että tämä on siis sinun ensimmäinen pelisi.
Jos kehittelet peliin vaikka niin että saa pisteitä, joilla saa ostettua upgradeja alukseen (Niin kuin Asteroids in Hyperspacessa) voisi pelistä tulla mielenkiintoisempi. Joskaan tämä ei yksilöitä, koska ainakin AIH:ssa on näin.

Nassi_Setä
Advanced Member
Posts: 281
Joined: Sat Jun 28, 2008 5:19 pm
Location: Hämeessä miä

Re: ensimmäinen julkaistava pelini

Post by Nassi_Setä » Fri Sep 12, 2008 2:06 pm

betaa ei oo tulossa kovin pian,koska ukkonen täräytti parhaan koneen hajalle.
graffut säily koska ne oli muisti tikulla samoin kun aneeminen versio tosta mun pelistä,jonka nimi ON Pallax Shootter Ei Parallax Shootter
ja nyt yritän väsätä jotain mun isän työpaikan vanhalla läppärillä(prosessorin kellotaajuus 750 megaa!!!)joten aika kökköä
\../(-_-)\../ <---klick MyBrute Image
Jotain evilii on tekeillä....

User avatar
KillBurn
Advanced Member
Posts: 339
Joined: Wed Aug 29, 2007 5:02 pm

Re: ensimmäinen julkaistava pelini

Post by KillBurn » Fri Sep 12, 2008 2:36 pm

Kyllä sen pitäis olla Parallax Shooter.pistäkää hakuun,jos ette usko.
Sumu Games: Sam, Ur eye!

Post Reply