The Blobissa olet pallo(värin saa valita) jonka täytyy kasvaa mahdollisimman isoksi => pisteet kasvaa myös kentän nopeasta suorittamisesta saa pisteitä. Syömällä saat koon lisäksi myös elastisuutta.
Projekti lähti käyntiin viikkokisatyönä, ja jatkui vielä jonkun aikaa sen jälkeenkin. Kenttiä ei ole muuta kuin viisi, mutta pelimoottori sisältää mielestäni onnistuneen kumipallofysiikkamoottorin ja yksinkertaisen skriptimoottorin, jolla voi näyttää kuvia ja tekstiä ruudulla.
Pikaisesti:
Tavoite : Kasva mahdollisimman isoksi keräämällä vihreät ja oranssit pallurat ja mene maaliin.
Kontrollit : Nuolista liikkuu ja välilyönnistä hyppää.
EDIT:
Kirjoittelin vähän enemmän infoa, vanha viesti kun kertoi tätäkin vähemmän
Vau. Tämähän on hieno
En tajua, miksi tämä on päässyt näin vähälle huomiolle!
Monet yksityiskohdat tuovat peliin viimeisteltyä tunnelmaa ja peli näytti kivalta. Pelattavuutta pitäisi varmaan parantaa jonkin verran ja valikko rakentaa. Seinää pitkin olisi kiva pystyä kiipeämään niinkuin slimeballs adventuressa.
Minusta tämä ei olisi kaukana CoolBasicin parhaimmistosta, jos tätä vielä jatkaisi valmiiksi peliksi. En kyllä oleta että innostusta riittää parin vuoden jälkeen mutta myöhästyneet kehut piti pistää kumminkin
Kiitos kehuista Itsekin pidin peliä hyvänä, joskin valikko on ankea ja pelistä puuttuu "se jokin". Tämä tyssäsi alunperin juuri tuohon heikkoon vastaanottoon, kun turha tehdä peliä mitä ei kukaan pelaa. Saatanhan joskus ottaa tämän vielä työn alle, viholliset/moninpeli olisi kiva lisä. Ja jonkinlainen level-editori, ettei koko projekti tyssää kenttien vähyyteen (nämä tuskaisat tilemap + tekstitiedosto yhdistelmät ovat hitaita rakentaa ja hankala muokata).
Jos tämä viesti on kirjoitettu alle 5 min. sitten, päivitä sivu. Se on saattanut jo muuttua
axu wrote:Kiitos kehuista Itsekin pidin peliä hyvänä, joskin valikko on ankea ja pelistä puuttuu "se jokin". Tämä tyssäsi alunperin juuri tuohon heikkoon vastaanottoon, kun turha tehdä peliä mitä ei kukaan pelaa. Saatanhan joskus ottaa tämän vielä työn alle, viholliset/moninpeli olisi kiva lisä. Ja jonkinlainen level-editori, ettei koko projekti tyssää kenttien vähyyteen (nämä tuskaisat tilemap + tekstitiedosto yhdistelmät ovat hitaita rakentaa ja hankala muokata).
Minunmielestäni olen kommentoinut tätä peliä aijemmin.. Mutta eipä kommenttiani näjy(tai sitten kommenttini oli toisessa topikissa).. Tämähän on loisto peli, ehkä joku köysi olisi hyvä työkalu tuolle blobille, jolla sitten voisi heilauttaa itsensä vaikka rotkon yli.
Solar Eclipse
Meneillä olevat Projektit:
Solar Engine - Modernin OpenGL rajapinnan päällä toimiva 3D ja 2D pelimoottori.