Voit pyytää apua ohjelmointiongelmiin täältä.
-
mokkeri
- Member
Moi! Oon muuten uus täällä.
Eli miten esim. animaatioita (tehty CB:llä) voi laittaa näytönsäästäjäksi? Esim. kello?
Ois kiva jos joku auttais!

asd
-
SPuntte
- Tech Developer

-
mokkeri wrote:Moi! Oon muuten uus täällä.
Eli miten esim. animaatioita (tehty CB:llä) voi laittaa näytönsäästäjäksi? Esim. kello?

Tervetuloa!
Iisi biisi:
- käännät ohjelman exeksi
- muutat päätteen .exe -> .scr
- sijoitat juuri luomasi näytönsäästäjän windowsin järjestelmäkansioon (XP:ssä X:\windows\system32, missä X on järjestelmälevysi kirjaintunnus), jotta saat sen näkyviin näytön asetuksissa
EDIT:Muistathan, että näitä pieniä juttuja voi myös kysellä niille takoitetuissa viestiketjuissa kuten ongelmien "Tyhmät kysymykset" ja Yleisen alueen "Offtopic". Kun näet vähän vaivaa ja etsit viestillesi sopivan paikan, et turhaan mustaa mainettasi täällä 
-
mokkeri
- Member
SPuntte wrote:mokkeri wrote:Moi! Oon muuten uus täällä.

Tervetuloa!
Iisi biisi:
- käännät ohjelman exeksi
- muutat päätteen .exe -> .scr
- sijoitat juuri luomasi näytönsäästäjän windowsin järjestelmäkansioon (XP:ssä X:\windows\system32, missä X on järjestelmälevysi kirjaintunnus), jotta saat sen näkyviin näytön asetuksissa
EDIT:Muistathan, että näitä pieniä juttuja voi myös kysellä niille takoitetuissa viestiketjuissa kuten ongelmien "Tyhmät kysymykset" ja Yleisen alueen "Offtopic". Kun näet vähän vaivaa ja etsit viestillesi sopivan paikan, et turhaan mustaa mainettasi täällä 
Kiitti! Olikin hyvät ohjeet. Mukava vastaanotto
EDIT:Miten muuten muutan sen .scr? 
asd
-
Koodiapina
- Forum Veteran
-
Voit muuttaa sen tiedostopäätettä valitsemalla äsken luomasi exen oikealla hiiren painikkeella ja sitten valitset kohdan "Nimeä uudelleen". Tämän jälkeen vaihdat päätteen .exe -> .scr.
Olen liian älykäs ollakseni väärässä. Jos olet kanssani eri mieltä, suosittelen sinua pohtimaan omaa elämänkatsomustasi ja sen perusteita.
-
TheFish
- Developer

Tosin sinun oletettavasti pitää ensin saada se .exe näkyviin siinä. Elikkä työkalut -> kansion asetukset -> näytä ja ruksi pois kohdasta "Piilota tunnettujen tiedostotyyppien tunnisteet".
CoolBasic henkilökuntaa
Kehittäjä
-
Eräs cb koodaaja
- Active Member
by Eräs cb koodaaja » Sun Apr 06, 2008 8:22 pm
Tohon edittiin:
Vaihdat nimen "säästäjä.exe" -> "säästäjä.scr"
Tiimit ja tuotokset:
RE:Ydintuho
Drahtlose:Infernalisch, Pienet pelit