Ratkaistu
Strategia kyhäelmä kysymy(k)s(iä) *ratkaistu*
Strategia kyhäelmä kysymy(k)s(iä) *ratkaistu*
EDIT:
Last edited by Rufi on Mon Dec 31, 2007 1:05 am, edited 4 times in total.
I'm gonna be the Pira... CoolBasic King!
D. Adams wrote:The knack of flying is learning how to throw yourself at the ground and miss.
-
- Moderator
- Posts: 1583
- Joined: Mon Aug 27, 2007 11:24 pm
- Location: Otaniemi - Mikkeli -pendelöinti
Re: Objektien sijoittaminen ruudukkoon
Code: Select all
PositionObject 32*x + 16, 32*y + 16
ÖffTöpik:
Lol, mahtawa sigi x)
- -Z-
- Devoted Member
- Posts: 682
- Joined: Tue Aug 28, 2007 3:33 pm
- Location: In ur danmaku, grazin ur bullets
Re: Objektien sijoittaminen ruudukkoon
"Fallout 3 (#10) marked a shift in the industry, a move that saw the western RPG begin to surpass its Japanese counterparts." -IGN top 100 RPGs of all time
Re: Objektien sijoittaminen ruudukkoon
Njuu viesti oli kyllä aika epäselvä, mutta teenkin sellaisen strategyn, jossa on vain pari ukkoa (4-6), joilla tapellaa, nii tuskinpa enää tällä teenkään mitään
Pitänee vaihtaa otsikko, kun tulikin samantien uusi kysymys: Minulla on nuo ukkelit tuossa ruudulla ja haluaisin näkymään aina kyseisen ukon HP:n sen pään yläpuolella, kun hiiri on jonkin heidän päällä. Nämä uggelit ovat lähtöisin tyypistä, jossa on yhtenä kenttänä obj johon kuva ladataan ja hp, jossa on tietenkin sen hp D: Sitten laitoin niihin ObjectPickablet.
Koodi on tälläistä:
//omg nuo kommentit meni 'vähän' vääriin paikkoihin :S
Njoo toihan ny on mite sattuu, mutta miten saan tietää, että mikä niistä on niiQ (omg teinix) hiiren alla ja näyttää sen hp sitten..? (toivottavasti ei ole taas liian epäselvä )
Kiits Koodaaja
Pitänee vaihtaa otsikko, kun tulikin samantien uusi kysymys: Minulla on nuo ukkelit tuossa ruudulla ja haluaisin näkymään aina kyseisen ukon HP:n sen pään yläpuolella, kun hiiri on jonkin heidän päällä. Nämä uggelit ovat lähtöisin tyypistä, jossa on yhtenä kenttänä obj johon kuva ladataan ja hp, jossa on tietenkin sen hp D: Sitten laitoin niihin ObjectPickablet.
Koodi on tälläistä:
Code: Select all
CameraPick MouseX(), MouseY()
e=PickedObject()
For soldier.Unit = Each Unit
If e Then //TÄMÄ KOHTA HUOM!
Text ObjectX(soldier\obj), ObjectY(soldier\obj)-10, soldier\hp //TÄMÄ KOHTA HUOM!
EndIf //Ei varmaa tartte sannoo kolmatta kertaa?
If e And MouseHit(1) Then
If e = soldier\obj Then
soldier\hp = soldier\hp - 1
EndIf
EndIf
next soldier
Njoo toihan ny on mite sattuu, mutta miten saan tietää, että mikä niistä on niiQ (omg teinix) hiiren alla ja näyttää sen hp sitten..? (toivottavasti ei ole taas liian epäselvä )
EDIT:
Offtopickable:O.o Katsahdin tuon kyhäelmäsi -Z-. Näytti aika kätevältä, pitääpäs tässä tutkia koodiasi, enhän toki halua olla oppimatta pätkän vertaa ja liittää sitä suoraan tähän koodiin
Kiits Koodaaja
EDIT:
[/size]Nyt on kyl hiano otsikko
I'm gonna be the Pira... CoolBasic King!
D. Adams wrote:The knack of flying is learning how to throw yourself at the ground and miss.
Re: Objektien sijoittaminen ruudukkoon
Rufi wrote:Koodi on tälläistä:Code: Select all
...koodia
Code: Select all
CameraPick MouseX(), MouseY()
e=PickedObject()
For soldier.Unit = Each Unit
If e = soldier\obj Then
Text ObjectX(soldier\obj), ObjectY(soldier\obj)-10, soldier\hp
If MouseHit(1) Then
soldier\hp = soldier\hp - 1
EndIf
EndIf
next soldier
cbEnchanted, uudelleenkirjoitettu runtime. Uusin versio: 0.4.1 — Nyt myös sorsat GitHubissa!
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com
Re: Strategia kyhäelmä kysymy(k)s(iä)
Njoo kiitoksia vaan, olinpas minä tyhmä, kun en heti hoksannut miten sen näyttäisi...
I'm gonna be the Pira... CoolBasic King!
D. Adams wrote:The knack of flying is learning how to throw yourself at the ground and miss.
Re: Strategia kyhäelmä kysymy(k)s(iä)
Noh noh kyllä se siitäRufi wrote:Njoo kiitoksia vaan, olinpas minä tyhmä, kun en heti hoksannut miten sen näyttäisi...
Hups, offtopick...
cbEnchanted, uudelleenkirjoitettu runtime. Uusin versio: 0.4.1 — Nyt myös sorsat GitHubissa!
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com