Tutoriaalin osa 2.

Voit pyytää apua ohjelmointiongelmiin täältä.
Post Reply
Jahodrew
Newcomer
Posts: 6
Joined: Thu Oct 11, 2012 10:07 pm
Location: (x=473,y=485)

Tutoriaalin osa 2.

Post by Jahodrew »

Miten saan objektin ladattua opetusosion 2 kohdassa (pyörivä objekti) kun yritän ladata TÄYSIN ohjeiden mukaan,(tietenkin vaihtaen objektin nimen) tulee käännettäessä virheilmoitus:

----------------------------------------------------------------------------------
Compile error
Code 101
Type mismatch at line 11.
You must pass a different type of parameter to this
function or command or array.
----------------------------------------------------------------------------------

JA SITTEN VAIN ASIALLISIA KOMMENTTEJA!
En kaipaa kritiikkiä kieliasusta yms. :evil:
KIITOS!
PS. OLEN ALOITTELIJA
User avatar
Frozen
Advanced Member
Posts: 282
Joined: Fri Jan 01, 2010 4:46 pm
Location: Suomi

Re: Tutoriaalin osa 2.

Post by Frozen »

Jahodrew wrote:Miten saan objektin ladattua opetusosion 2 kohdassa (pyörivä objekti) kun yritän ladata TÄYSIN ohjeiden mukaan,(tietenkin vaihtaen objektin nimen) tulee käännettäessä virheilmoitus:

----------------------------------------------------------------------------------
Compile error
Code 101
Type mismatch at line 11.
You must pass a different type of parameter to this
function or command or array.
----------------------------------------------------------------------------------

JA SITTEN VAIN ASIALLISIA KOMMENTTEJA!
En kaipaa kritiikkiä kieliasusta yms. :evil:
KIITOS!
PS. OLEN ALOITTELIJA
Olisi tietenkin ihan suotavaa, että laittaisit lähdekoodin näkyville. (Ne eivät varmaankaan sisällä mitään valtionsalaisuuksia)

Code: Select all

101 : Type mismatch 

Type mismatch. You must pass a different type of parameter to this function or command or array. 
Suomennos: Yritit antaa funktiolle tai komennolle vääräntyyppistä tietoa. 

Milloin tapahtuu: