Eli miten voidaan toteuttaa objektille painovoiman muutos kulman mukaan?
Olen sivulta kuvattua lentokone-peliä rakentamassa ja en keksi miten saisin painovoiman nopeutumaan alaspäin mentäessä/hidastumaan ylöspäin.
Objectanglella se onnistuisi muuten, mutta painovoiman pitäisi olla sama vasemmalle tai oikealle mentäessä.
onko objectangleen olemassa jotain vippaskonstia että 0..90..180 välille saisikin 0..90..0? tai jotain vastaavaa.
painovoima muuttuu kulman mukaan
Re: painovoima muuttuu kulman mukaan
Tarkistat, onko ObjectAngle väliltä 0-90 vai 90-180 ja jos se on 90-180 niin sitten käytät miinusmerkkiä hyväksi ObjectAnglen edessä.
Re: painovoima muuttuu kulman mukaan
ongelma korjattu, kiitos pääsee taas väkertämään eteenpäi.