Graafinen bugi cbSDK:n 3D-taloissa

Voit pyytää apua ohjelmointiongelmiin täältä.
Post Reply
User avatar
Noun
Newcomer
Posts: 19
Joined: Sun May 08, 2011 8:17 pm
Contact:

Graafinen bugi cbSDK:n 3D-taloissa

Post by Noun »

Tervehdys taas. Minulla on taas probleemi näiden kerrassaan mainioiden 3D-talojen kanssa.

Jostain syystä talojen nurkista paistaa pikseleitä läpi, katto näyttää tulevan muutaman pikselin verran "yli" ja nurkissa välkkyy välillä kummallisia, talon katon värisiä viivanpätkiä. :? Tätä ongelmaa ei kuitenkaan ole Cooltown-esimerkissä. cbMapin koodia en ole mennyt sormeilemaan, ja ainoa ero Cooltowniin on se että omat tileni ovat 32x32 pikseliä Cooltownin 40x40:n sijaan. Voiko vika olla siinä? Kokeilin kyllä tehdä kartan 40x40-tileillä, mutta en kyllä huomannut sen vaikuttavan mitenkään. Seinä- ja kattokuvien koon muuttaminen pienemmiksi ei myöskään auttanut.

Kippasin ongelmallisen esimerkin liitteeksi, jos joku keksisi missä mättää.

Tattis jo etukäteen.

EDIT: tässäpä kuva.
Image
Attachments
talopulma.rar
(18.57 KiB) Downloaded 315 times
Last edited by Noun on Tue Aug 23, 2011 6:04 pm, edited 1 time in total.
User avatar
Jonez
Devoted Member
Posts: 575
Joined: Mon Aug 27, 2007 8:37 pm

Re: Graafinen bugi cbSDK:n 3D-taloissa

Post by Jonez »

Hmm.. Ehkä tilekoiden pitäisi olla kahden potensseja...? Kokeile vaikka tilekoolla 64. Ei tule muuta mieleen.
-Vuoden 2008 aloittelijan ystävä -palkinnon voittaja-
Image <- protestipelikilpailun voittaja.
Space War
User avatar
Noun
Newcomer
Posts: 19
Joined: Sun May 08, 2011 8:17 pm
Contact:

Re: Graafinen bugi cbSDK:n 3D-taloissa

Post by Noun »

32 siis on omissani, 40 oli Cooltownissa. Eipä 64 auttanut, eivätkä myöskään 20 ja 80.
Post Reply