Suosittelisin tekemään tuon ennemmin ObjectsOverlapilla kuin CountCollisionsilla.CB-Nero wrote:Moi!
Teen ylhäältäpäin kuvattua peliä. Pelissä vihollinen ampuu pelaajaa. Kun kuti osuu pelaajaan, lähtee tältä yksi elämä. Tai niin ainakin pitäisi. En ole varma miten CountCollisionsia käytetään, mutta yritin ainakin. Tämä koodi heittää MAV:ia:
Code: Select all
For v1luoti.V1KUTI = Each V1KUTI MoveObject v1luoti\obj,6 If CountCollisions (v1luoti\obj) Then DeleteObject v1luoti\obj Delete v1luoti EndIf kuti_robtormays = CountCollisions(v1luoti\obj) If kuti_robtormays = rob Then elamat = elamat-1 EndIf Next v1luoti
Code: Select all
For v1luoti.V1KUTI = Each V1KUTI
MoveObject v1luoti\obj, 6
If ObjectsOverlap (v1luoti\obj, rob) Then
elamat = elamat-1
DeleteObject v1luoti\obj
Delete v1luoti
EndIf
Next v1luoti
Frozen: U got sarnath'd