Tyhmät kysymykset (I/2011)

Voit pyytää apua ohjelmointiongelmiin täältä.
DJ-Filbe
Devoted Member
Posts: 854
Joined: Sat Feb 20, 2010 2:18 pm

Re: Tyhmät kysymykset (I/2011)

Post by DJ-Filbe »

Rekisteriasetus pitää ensin luoda CreateRegistryKey -funktiolla. Tuon jälkeen voit kirjoittaa rekisteriin mitä tahansa ilman minkään valtakunnan oikeuksia, ainakin minulla ;)
EDIT:

Okei okei, käytän järjestelmänvalvojakäyttäjää, mutta mikäli Latexi95 on oikeassa, sen ei pitäisi vaikuttaa Windows 7 :n toimintaan

DJ-Filbe
Devoted Member
Posts: 854
Joined: Sat Feb 20, 2010 2:18 pm

Re: Tyhmät kysymykset (I/2011)

Post by DJ-Filbe »

Seuraava ongelmani :D :
Kutsun Executea piilotetusta (showwindow("MyWindow", 0)) ohjelmasta, ja komento ei toimi. Mutta kaikki muu toimii kyllä. Lisäksi sellainen kummallisuus, että kun lisään Execute-komennon jälkeen msgbox :n niin kyllä pelittää. Miksi näin? Onko windowsissa joku ajastin että kun ohjelma on ollut liian kauan näkymättömissä, se ei voi avata muita ohjelmia (M$-tiimin keksimä turvallisuusriski)??? Hommahan toimii heti ikkunan piilottamisen jälkeen, mutta ilmeisesti ei vaikka puolen minuutin päästä. Tarkistin muuttujan, joka menee Executelle, eikä syy ollut siinä. Komento on oikea mutta ei toteudu. Virheilmoituksia ei anna. Ohjelman muu suorittaminen jatkuu. Lähdekoodeja voi kysellä yv:llä, julkisesti en jaa niitä tällä kertaa :)
EDIT:

Ongema ratkesi. Tapaus liittyi cbNetworkiin, joten ongelmani oli hyvin huonosti kuvattu. Sorry :D

cool-driver
Active Member
Posts: 116
Joined: Sat Feb 14, 2009 7:47 am

Re: Tyhmät kysymykset (I/2011)

Post by cool-driver »

Code: Select all

wq:
ClearText
ClearKeys
CloseInput
Cls 

Repeat

Text 350,1, "M/S Wasa Queen"
Text 1,60, "Rakennettu: 1975"
Text 1,90, "Pituus: 153,12 m"
Text 1,120, "Leveys: 22,31 m" 
Text 1,150, "Syväys: 5,08 m"
Text 1,180, "Bruttovetoisuus: 16 546 GRT"
Text 1,210, "Koneet: 4 dieselmoottoria"
Text 1,240, "Koneteho: 17 652 kW"
Text 1,270, "Nopeus: 22,00 kn"
Text 1,300, "Matkustajia: 1200"
Text 1,330, "Hyttipaikkoja: 799"
Text 1,360, "Autoja: 290"
Text 1,570,"Backspace takaisin"

If wasa_queen = 0 Then 
   Locate 1,420
   AddText "Voit vuokrata tai ostaa tämän aluksen."
EndIf
If wasa_queen = 1 Then 
   Locate 1,420
   AddText "Omistat tämän aluksen."
EndIf
If wasa_queen = 2 Then 
   Locate 1,420
   AddText "Olet vuokrannut tämän aluksen."
EndIf
If KeyHit(14) Then Return

DrawScreen
Forever
Tuollainen koodinpätkä. Ongelmana on se, että vaikka muuttaisin wasa_queen muuttujan arvoa, niin teksti on aina "Voit vuokrata tai ostaa tämän aluksen." Tietäisikö joku vastauksen ongelmaan?
Projektit:
Ships Income Liikenne Suomesta Beta 2: valmis. Lataa tästä Projekti keskeytetty. Tehdään loppuun uuden CoolBasicin tulon jälkeen.
Diktaattori Beta 2: valmis. Lataa Tästä Projekti keskeytetty. Tehdään loppuun uuden CoolBasicin tulon jälkeen.
Wingman
Devoted Member
Posts: 594
Joined: Tue Sep 30, 2008 4:30 pm
Location: Ruudun toisella puolella

Re: Tyhmät kysymykset (I/2011)

Post by Wingman »

cool-driver wrote:

Code: Select all

wq:
ClearText
ClearKeys
CloseInput
Cls 

Repeat

Text 350,1, "M/S Wasa Queen"
Text 1,60, "Rakennettu: 1975"
Text 1,90, "Pituus: 153,12 m"
Text 1,120, "Leveys: 22,31 m" 
Text 1,150, "Syväys: 5,08 m"
Text 1,180, "Bruttovetoisuus: 16 546 GRT"
Text 1,210, "Koneet: 4 dieselmoottoria"
Text 1,240, "Koneteho: 17 652 kW"
Text 1,270, "Nopeus: 22,00 kn"
Text 1,300, "Matkustajia: 1200"
Text 1,330, "Hyttipaikkoja: 799"
Text 1,360, "Autoja: 290"
Text 1,570,"Backspace takaisin"

If wasa_queen = 0 Then 
   Locate 1,420
   AddText "Voit vuokrata tai ostaa tämän aluksen."
EndIf
If wasa_queen = 1 Then 
   Locate 1,420
   AddText "Omistat tämän aluksen."
EndIf
If wasa_queen = 2 Then 
   Locate 1,420
   AddText "Olet vuokrannut tämän aluksen."
EndIf
If KeyHit(14) Then Return

DrawScreen
Forever
Tuollainen koodinpätkä. Ongelmana on se, että vaikka muuttaisin wasa_queen muuttujan arvoa, niin teksti on aina "Voit vuokrata tai ostaa tämän aluksen." Tietäisikö joku vastauksen ongelmaan?
itse käyttäisin text-komentoa noissa if-lauseissa.. tähän tyyliin:

Code: Select all

wq:
ClearText
ClearKeys
CloseInput
Cls 

Repeat

Text 350,1, "M/S Wasa Queen"
Text 1,60, "Rakennettu: 1975"
Text 1,90, "Pituus: 153,12 m"
Text 1,120, "Leveys: 22,31 m" 
Text 1,150, "Syväys: 5,08 m"
Text 1,180, "Bruttovetoisuus: 16 546 GRT"
Text 1,210, "Koneet: 4 dieselmoottoria"
Text 1,240, "Koneteho: 17 652 kW"
Text 1,270, "Nopeus: 22,00 kn"
Text 1,300, "Matkustajia: 1200"
Text 1,330, "Hyttipaikkoja: 799"
Text 1,360, "Autoja: 290"
Text 1,570,"Backspace takaisin"

If wasa_queen = 0 Then 
   Text 1,420 "Voit vuokrata tai ostaa tämän aluksen."
EndIf
If wasa_queen = 1 Then 
   Text 1,420 "Omistat tämän aluksen."
EndIf
If wasa_queen = 2 Then 
   Text 1.420 "Olet vuokrannut tämän aluksen."
EndIf
If KeyHit(14) Then Return

DrawScreen
Forever
- - - -
cool-driver
Active Member
Posts: 116
Joined: Sat Feb 14, 2009 7:47 am

Re: Tyhmät kysymykset (I/2011)

Post by cool-driver »

Ongelma selvisi. Huomasin vasta äsken, että kun olin määritellyt muuttujan joskus syksylä olin kirjoittanut sen väärin ja kopioinut sen väärin kirjoitetun muihin kohtiin. Nyt jatkoin koodaamista, niin kirjoitin tuon muuttujan oikein kirjoitettuna uuteen kohtaan, joten se ei tietenkään toiminut, koska se oli kirjoitettu eri tavalla kuin muuttuja, joka oli määritelty.
Projektit:
Ships Income Liikenne Suomesta Beta 2: valmis. Lataa tästä Projekti keskeytetty. Tehdään loppuun uuden CoolBasicin tulon jälkeen.
Diktaattori Beta 2: valmis. Lataa Tästä Projekti keskeytetty. Tehdään loppuun uuden CoolBasicin tulon jälkeen.
Tuxi
Active Member
Posts: 190
Joined: Wed Jan 21, 2009 10:25 pm
Contact:

Re: Tyhmät kysymykset (I/2011)

Post by Tuxi »

Jos projektissasi on useampia aluksia, suosittelen käyttämään taulukkoja tai tyyppejä yksittäisten muuttujien sijaan. Koodaaminen on erittäin paljon helpompaa ja nopeampaa, kun jokaiselle alukselle ei tarvi tehdä omaa aliohjelmaa.
Projektit:
Jotain pientä (Ehkä vähän suurempaakin)

-Tuxi- (myös Tuxi4321)
DJ-Filbe
Devoted Member
Posts: 854
Joined: Sat Feb 20, 2010 2:18 pm

Re: Tyhmät kysymykset (I/2011)

Post by DJ-Filbe »

Ohjelmani MAVaa kun se käynnistyy tietokoneen yhteydessä. Mitä syitä MAVille voisi olla? Ohjelma siis toimii muuten hienosti...
User avatar
Frozen
Advanced Member
Posts: 282
Joined: Fri Jan 01, 2010 4:46 pm
Location: Suomi

Re: Tyhmät kysymykset (I/2011)

Post by Frozen »

DJ-Filbe wrote:Ohjelmani MAVaa kun se käynnistyy tietokoneen yhteydessä. Mitä syitä MAVille voisi olla? Ohjelma siis toimii muuten hienosti...
Jaa'a.. Melko vaikeaa sanoa, kun ei näe itse lähdekoodia?
Image
Työn alla:
Jotakin epäjulkaistua
DJ-Filbe
Devoted Member
Posts: 854
Joined: Sat Feb 20, 2010 2:18 pm

Re: Tyhmät kysymykset (I/2011)

Post by DJ-Filbe »

Frozen wrote:
DJ-Filbe wrote:Ohjelmani MAVaa kun se käynnistyy tietokoneen yhteydessä. Mitä syitä MAVille voisi olla? Ohjelma siis toimii muuten hienosti...
Jaa'a.. Melko vaikeaa sanoa, kun ei näe itse lähdekoodia?
Turha mun on mitään ~400 -rivistä koodia tänne laittaa, varsinkin kun ohjelma ei ole siitä laillisimmasta päästä. Tiedustelin vaan, mitä eroa koodin suorittamiseen tulee jos ohjelma käynnistetään tietokoneen yhteydessä? Ei mulla mitään mavia tule kun käynnistän ohjelman normaalisti (klikkaan exeä).
Lähinnä ohjelmassa tarkistellaan ja muokataan rekisteriasetuksia, haetaan dataa palvelimelta ja tehdään HTTPGet -kutsuja. Myös tiedostoja käsitellään. Muistipaloja ei.
Koodiapina
Forum Veteran
Posts: 2396
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:20 pm

Re: Tyhmät kysymykset (I/2011)

Post by Koodiapina »

DJ-Filbe wrote:Turha mun on mitään ~400 -rivistä koodia tänne laittaa, varsinkin kun ohjelma ei ole siitä laillisimmasta päästä.
Kannattaa olla varovaisia tuollaisten laittomien ohjelmien kanssa. Varoittava esimerkki:
  • 1. Buke44 (Irkin puolella Laakeri) koodasi CB:llä keyloggerin ja levitti sitä netissä.
    2. Minä ja Esa94 laitoimme nettivinkkiä.
    3. Poliisi otti Buken koneen kahdeksi viikoksi (ainakin hän itse väittää näin). Koneella oli keyloggerin lisäksi mm. laittomia latauksia, joita herra ei ehtinyt poistaa. Hän oli kyllä siinä mielessä onnekas, ettei ollut ehtinyt täyttää vielä 15 vuoden ikää :)
DJ-Filbe
Devoted Member
Posts: 854
Joined: Sat Feb 20, 2010 2:18 pm

Re: Tyhmät kysymykset (I/2011)

Post by DJ-Filbe »

Grandi wrote:
DJ-Filbe wrote:Turha mun on mitään ~400 -rivistä koodia tänne laittaa, varsinkin kun ohjelma ei ole siitä laillisimmasta päästä.
Kannattaa olla varovaisia tuollaisten laittomien ohjelmien kanssa. Varoittava esimerkki:
  • 1. Buke44 (Irkin puolella Laakeri) koodasi CB:llä keyloggerin ja levitti sitä netissä.
    2. Minä ja Esa94 laitoimme nettivinkkiä.
    3. Poliisi otti Buken koneen kahdeksi viikoksi (ainakin hän itse väittää näin). Koneella oli keyloggerin lisäksi mm. laittomia latauksia, joita herra ei ehtinyt poistaa. Hän oli kyllä siinä mielessä onnekas, ettei ollut ehtinyt täyttää vielä 15 vuoden ikää :)
Joo, YV:llä tuli häneltä infoa asiasta aiemmin, pari viikkoa sen jälkeen kun tarjosi keyloggeriaan minulle :D
Eikös mikä tahansa ohjelma ole laillinen jos pystyy osoittamaan ettei käytä sitä laittomuuksiin (vaikka ohjelma laittoman toiminnan mahdollistaisikin)?
EDIT:

Keyloggeria en ole tekemässä enkä käytä buke44 :n koodeja. Sanotaan nyt vaikka että evotan. En siis edes yritä logata näppäimiä... Enkä toimi laittomasti muiden logger -ohjelmieni kanssa. Kaverien kanssa testaillaan ohjelmia, mutta koska asiasta on sovittu henkilökohtaisesti, se ei olekaan enää laitonta. Levitykseen ei ole menossa mitään.

User avatar
Peltsi
Active Member
Posts: 121
Joined: Thu Sep 30, 2010 12:16 pm

Re: Tyhmät kysymykset (I/2011)

Post by Peltsi »

Moi! Osaako joku sanoa miksi cbFun:in GetAscKey palauttaa aina nollan? Olen painellut kaiken näköisiä merkkejä (isoja ja pieniä kirjaimia, numeroita) mutta AscKey on aina nolla.

Code: Select all

Include "cbFUN\cbFUN.cb"


Repeat
        
        WaitKey
              
        If GetAscKey(s) Then 
        Print Chr(s)
        EndIf
        

DrawScreen
Forever
Tuollaisella olen testaillut cbFun:in GetAscKey:ta.
DJ-Filbe
Devoted Member
Posts: 854
Joined: Sat Feb 20, 2010 2:18 pm

Re: Tyhmät kysymykset (I/2011)

Post by DJ-Filbe »

Peltsi wrote:Moi! Osaako joku sanoa miksi cbFun:in GetAscKey palauttaa aina nollan? Olen painellut kaiken näköisiä merkkejä (isoja ja pieniä kirjaimia, numeroita) mutta AscKey on aina nolla.

Code: Select all

Include "cbFUN\cbFUN.cb"


Repeat
        
        WaitKey
              
        If GetAscKey(s) Then 
        Print Chr(s)
        EndIf
        

DrawScreen
Forever
Tuollaisella olen testaillut cbFun:in GetAscKey:ta.
GetAscKey on funktio, joka kysyy, painetaanko jotain näppäintä. Sille viedään Ascii -arvo parametrina, joka meinaa näppäintä. Muuttuja s on nolla, eikä ole olemassa näppäintä, jonka Ascii-arvo on 0. Joten tuloskin on aina nolla.

Tee silmukka, joka käy läpi kaikki ascii -arvot 0-255. GetAscKey palauttaa ykkösen, jos näppäintä painetaan, muutoin nollan.
User avatar
Peltsi
Active Member
Posts: 121
Joined: Thu Sep 30, 2010 12:16 pm

Re: Tyhmät kysymykset (I/2011)

Post by Peltsi »

DJ-Filbe wrote:
Peltsi wrote:Moi! Osaako joku sanoa miksi cbFun:in GetAscKey palauttaa aina nollan? Olen painellut kaiken näköisiä merkkejä (isoja ja pieniä kirjaimia, numeroita) mutta AscKey on aina nolla.

Code: Select all

Include "cbFUN\cbFUN.cb"


Repeat
        
        WaitKey
              
        If GetAscKey(s) Then 
        Print Chr(s)
        EndIf
        

DrawScreen
Forever
Tuollaisella olen testaillut cbFun:in GetAscKey:ta.
GetAscKey on funktio, joka kysyy, painetaanko jotain näppäintä. Sille viedään Ascii -arvo parametrina, joka meinaa näppäintä. Muuttuja s on nolla, eikä ole olemassa näppäintä, jonka Ascii-arvo on 0. Joten tuloskin on aina nolla.

Tee silmukka, joka käy läpi kaikki ascii -arvot 0-255. GetAscKey palauttaa ykkösen, jos näppäintä painetaan, muutoin nollan.
Nyt se näyttää kaikki mahd. asckey merkit kun painat jotain näppäintä... Miten saa sen näyttämään vain sen mitä painetaan?

Code: Select all

Include "cbFUN\cbFUN.cb"
SetWindow "Systems"




Repeat
        
        
        WaitKey
         
    For s = 0 To 255
        If GetAscKey(s) Then
        Print Chr(s)
        EndIf        
    Next s         


DrawScreen
Forever

Viltzu
Guru
Posts: 1132
Joined: Sun Aug 26, 2007 5:45 pm
Location: Alavieska
Contact:

Re: Tyhmät kysymykset (I/2011)

Post by Viltzu »

Peltsi wrote:
DJ-Filbe wrote:
Peltsi wrote:Moi! Osaako joku sanoa miksi cbFun:in GetAscKey palauttaa aina nollan? Olen painellut kaiken näköisiä merkkejä (isoja ja pieniä kirjaimia, numeroita) mutta AscKey on aina nolla.

Code: Select all

Include "cbFUN\cbFUN.cb"


Repeat
        
        WaitKey
              
        If GetAscKey(s) Then 
        Print Chr(s)
        EndIf
        

DrawScreen
Forever
Tuollaisella olen testaillut cbFun:in GetAscKey:ta.
GetAscKey on funktio, joka kysyy, painetaanko jotain näppäintä. Sille viedään Ascii -arvo parametrina, joka meinaa näppäintä. Muuttuja s on nolla, eikä ole olemassa näppäintä, jonka Ascii-arvo on 0. Joten tuloskin on aina nolla.

Tee silmukka, joka käy läpi kaikki ascii -arvot 0-255. GetAscKey palauttaa ykkösen, jos näppäintä painetaan, muutoin nollan.
Nyt se näyttää kaikki mahd. asckey merkit kun painat jotain näppäintä... Miten saa sen näyttämään vain sen mitä painetaan?

Code: Select all

Include "cbFUN\cbFUN.cb"
SetWindow "Systems"




Repeat
        
        
        WaitKey
         
    For s = 0 To 255
        If GetAscKey(s) Then
        Print Chr(s)
        EndIf        
    Next s         


DrawScreen
Forever

GetAscKey:ssä oli jokin juttu jonka takia pitää ehtolauseessa =1 (True). Eli laitat vain If GetAscKey(s) = 1 Then.. Niin pitäisi toimia.
User avatar
Peltsi
Active Member
Posts: 121
Joined: Thu Sep 30, 2010 12:16 pm

Re: Tyhmät kysymykset (I/2011)

Post by Peltsi »

Viltzu kirjoitti:
GetAscKey:ssä oli jokin juttu jonka takia pitää ehtolauseessa =1 (True). Eli laitat vain If GetAscKey(s) = 1 Then.. Niin pitäisi toimia.
Paljon kiitoksia! Siitä oli suuri apu :D . Homma pelaa nyt mainiosti!
EDIT:

(Toinen ongelma) GetAscKey ei toimi kun ikkuna on piilotettu (vaikka pitäsi), onko testikoodissa vialla? Testasin sitä tälläisellä:

Code: Select all

Include "cbFUN\cbFUN.cb"
SetWindow "Systems"
ShowWindow ("Systems",0)

Repeat
        
        
WaitKey
         
    For s = 0 To 255
        If GetAscKey(s) =1 Then
        f = OpenToEdit("C:\Data.dat")
        WriteLine f, Chr(s)
        CloseFile f
        EndIf   
    Next s   

Forever
Lisäksi miksi OpenToEdit korvaa edelliset merkit? Esim. jos Data.dat tiedostossa lukee alunperin merkki "T" ja tiedosto avataan OpenToEdit:illä ja siihen kirjoitetaan WriteLine:llä "W", niin "T" katoaa (ja tilalle tulee "W"). Edellä mainitulla koodilla totesin asian...[/edit]
User avatar
esa94
Guru
Posts: 1855
Joined: Tue Sep 04, 2007 5:35 pm

Re: Tyhmät kysymykset (I/2011)

Post by esa94 »

Peltsi wrote:
EDIT:

Lisäksi miksi OpenToEdit korvaa edelliset merkit? Esim. jos Data.dat tiedostossa lukee alunperin merkki "T" ja tiedosto avataan OpenToEdit:illä ja siihen kirjoitetaan WriteLine:llä "W", niin "T" katoaa (ja tilalle tulee "W"). Edellä mainitulla koodilla totesin asian...

OpenToEditin kuuluu toimia niin.
User avatar
Jonez
Devoted Member
Posts: 575
Joined: Mon Aug 27, 2007 8:37 pm

Re: Tyhmät kysymykset (I/2011)

Post by Jonez »

esa94 wrote:
Peltsi wrote:
EDIT:

Lisäksi miksi OpenToEdit korvaa edelliset merkit? Esim. jos Data.dat tiedostossa lukee alunperin merkki "T" ja tiedosto avataan OpenToEdit:illä ja siihen kirjoitetaan WriteLine:llä "W", niin "T" katoaa (ja tilalle tulee "W"). Edellä mainitulla koodilla totesin asian...

OpenToEditin kuuluu toimia niin.
Olisi varmaan ihan asiallista myös kertoa että miksi näin tapahtuu, ja mitä voi tehdä sen estääkseen... Turhaa pätemistä tuollaiset yhden rivin kommentit.

Eli vaikka avaatkin tiedoston OpenToEditillä, jolla tosiaan voi muokata tietoja niitä välttämättä hävittämättä, täytyy muistaa että sen sisäinen tiedosto-osoitin, kuten manuaali sen nimeää, alkaa nollasta, eli jos ilman mitään toimenpiteitä vain kirjoitat tiedostoon, kirjoitat edellisten tietojen päälle. Joudut siis siirtämään tätä osoitinta komennolla SeekFile. Tässä jonkinlainen esimerkki. Kannattaa katsoa manuaalista lisää. Muista myös komento FileOffset, joka kertoo tiedosto-osoittimen sijainnin.

Code: Select all

f = OpenToWrite( "jeejee.txt" )
    WriteLine f, "Hello World!"
CloseFile f

f = OpenToEdit( "jeejee.txt" )
    SeekFile f, FileSize( "jeejee.txt" )
    WriteLine f, "Lisää tekstiä"
CloseFile f
-Vuoden 2008 aloittelijan ystävä -palkinnon voittaja-
Image <- protestipelikilpailun voittaja.
Space War
Latexi95
Guru
Posts: 1166
Joined: Sat Sep 20, 2008 5:10 pm
Location: Lempäälä

Re: Tyhmät kysymykset (I/2011)

Post by Latexi95 »

Peltsi wrote:
EDIT:

Lisäksi miksi OpenToEdit korvaa edelliset merkit? Esim. jos Data.dat tiedostossa lukee alunperin merkki "T" ja tiedosto avataan OpenToEdit:illä ja siihen kirjoitetaan WriteLine:llä "W", niin "T" katoaa (ja tilalle tulee "W"). Edellä mainitulla koodilla totesin asian...

Varmaankin haluaisit lisätä tiedostoon jotakin? Itse tekisin sen lataamalla ensiksi lisäys kohdan jälkeisen osan vaikka tyyppikokoelmaan. Eli avaisin tiedoston opentoeditillä ja kirjoittaisin loppuosan tiedon muistiin. Sitten pomppaisin takaisin siihen kohtaan johon tietoa piti lisätä ja kirjoittaisin uuden tiedon ja sen perään tyyppikokoelmaan tallennetun vanhan tiedon.
mika132
Newcomer
Posts: 30
Joined: Sun Jul 12, 2009 1:31 pm

Re: Tyhmät kysymykset (I/2011)

Post by mika132 »

Nyt kun tuohon ns. Mustaan taustaan tulostuu minulla tekstiä melkoisen suuri määrä niin olisi hyvä, jos saisin tehtyä niin, että tuo muuttuisi "rullattavaksi" tai että kamera liikkuisi alaspäin tietynmäärän koko ajan.

Siis kun koodini on netti dataa jotka liitetään AddText "" komennolla

esim:

Code: Select all

While Not KeyHit(cbkeyreturn)
this = GetHTTPString("http://pelila.com/Kirjautuneet.txt")
HTTPSaveContent("tmp.html")
Wait 1000
AddText "Kirjautuneita: " +this
MoveCamera 1 // TÄmä ei nyt ihan toiminut.

DrawScreen
Wend
Business manager - companys mini pack
Tämä on Companys peliin tuleva lisä osa jonka mukana tulee mm.
- Raha pelejä
- Bugi korjauksia
- Yksi botti firma
- Pullon palautus automaatti
- pankki automaatti
Eli kaikkea sälää.
Locked