Tyhmät kysymykset (II/2009)

Voit pyytää apua ohjelmointiongelmiin täältä.
Guest

Re: Tyhmät kysymykset (II/2009)

Post by Guest »

Terve taas. Jälleen mavittaa, pistänpä koodia mukaan.

Tämä koodi toimi hetki sitten, mutta alkoi mavittaa heti kun testailin muita cb:llä tehtyjä pelejä (jotka ei nekään toimineet)

Code: Select all

// Onko debuggaus päällä?
Const DEBUG = 1

// Ikkunan koko
Const SCREEN_WIDTH = 800
Const SCREEN_HEIGHT = 600

// Pelaajan liikkeen nopeus
Const LIIKE_ETEEN = 1.3
Const LIIKE_TAAKSE = -1.0
Const LIIKE_SIVULLE_O = 0.7
Const LIIKE_SIVULLE_V = -0.7

// Kranaattien hallinta
'Const MAX_KRANAATIT = 3
'Dim KRANAATIT(MAX_KRANAATIT)

If DEBUG Then
    SCREEN 800, 600, 0, 1
Else
    SCREEN 800, 600, 0, 0
End If


FrameLimit 50

// Asetetaan automaattiset virheet pois päältä
If DEBUG Then
    Errors ON
Else
    Errors OFF
End If

// Luodaan fontti
Fontti = LoadFont("Arial", 14, OFF, OFF, OFF)
SetFont Fontti

// Ilmoitetaan latauksesta
Text 2, 2, "Lataa..."
DrawScreen

// Luodaan pelaaja ja ladataan sille tekstuurit
Pelaaja = MakeObject(180)
ObjectRange Pelaaja, 28, 28

Pelaaja_Tex1 = LoadImage("Media\player.PNG")  ' Ei mitään asetta
PaintObject Pelaaja, -Pelaaja_Tex1

Pelaaja_Tex2 = LoadImage("Media\player_knife.PNG")  ' Puukko
ShowObject Pelaaja_Tex2, OFF

// Ladataan isäntäkranaatti
'Kranaatti = LoadObject("Media\grenade.PNG", 180)
'ShowObject Kranaatti, OFF 

// Ladataan tähtäin
Tahtain = LoadImage("Media\pointer.PNG")

// Pyyhitään latausteksti
Cls 

/////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Pelin pääsilmukka alkaa //////////////////////////////////////////
/////////////////////////////////////////////////////////////////////

Repeat

    // Piirretään tähtäin ja osoitetaan pelaajaa siihen
    DrawImage Tahtain, MouseX(), MouseY()
    Tahtain_kulma = GetAngle(ObjectX(Pelaaja), ObjectY(Pelaaja), MouseWX(), MouseWY())
    RotateObject Pelaaja, -Tahtain_kulma
    
    // Pelaajan liikuminen
    If KeyDown(17) Then MoveObject Pelaaja, LIIKE_ETEEN
    If KeyDown(31) Then MoveObject Pelaaja, LIIKE_TAAKSE
    If KeyDown(30) Then MoveObject Pelaaja, 0, LIIKE_SIVULLE_V
    If KeyDown(32) Then MoveObject Pelaaja, 0, LIIKE_SIVULLE_O

    // Piirretään grafiikka
    DrawGame 
    Text 2, 2, "FPS: " + FPS()

    DrawScreen
Forever

/////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Pelin pääsilmukka päättyy ////////////////////////////////////////
/////////////////////////////////////////////////////////////////////

Koodiapina
Forum Veteran
Posts: 2396
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:20 pm

Re: Tyhmät kysymykset (II/2009)

Post by Koodiapina »

Virheesi on tässä:

Code: Select all

Pelaaja_Tex2 = LoadImage("Media\player_knife.PNG")  ' Puukko
ShowObject Pelaaja_Tex2, OFF
Yrität käyttää kuvaa objektina.
Latexi95
Guru
Posts: 1166
Joined: Sat Sep 20, 2008 5:10 pm
Location: Lempäälä

Re: Tyhmät kysymykset (II/2009)

Post by Latexi95 »

Offtopic: Vinkkinä vaan sinulle "vieras", että kannattaa luoda tunnus foorumeille,
niin sinut tunnistetaan. Eikä sinua luulla aloittelijaksi. ;)
Flip
Newcomer
Posts: 19
Joined: Tue Aug 28, 2007 8:19 pm

Re: Tyhmät kysymykset (II/2009)

Post by Flip »

Huomasinkin tuon virheen jälkikäteen, aika noloa :mrgreen:
The Annihilation - FPS-peli työn alla.
Nassi_Setä
Advanced Member
Posts: 281
Joined: Sat Jun 28, 2008 5:19 pm
Location: Hämeessä miä

Re: Tyhmät kysymykset (II/2009)

Post by Nassi_Setä »

Kuinka saada funktiolla tehdyille ammuksille lataus aika?
\../(-_-)\../ <---klick MyBrute Image
Jotain evilii on tekeillä....
Latexi95
Guru
Posts: 1166
Joined: Sat Sep 20, 2008 5:10 pm
Location: Lempäälä

Re: Tyhmät kysymykset (II/2009)

Post by Latexi95 »

Nassi_Setä wrote:Kuinka saada funktiolla tehdyille ammuksille lataus aika?

Funktion pitäisi varmaan palauttaa se tai lataus aika voisi olla globaali tai sitten sen voisi tallentaa
ObjectIntegeriksi tai ObjectFloatiksi.
Nassi_Setä
Advanced Member
Posts: 281
Joined: Sat Jun 28, 2008 5:19 pm
Location: Hämeessä miä

Re: Tyhmät kysymykset (II/2009)

Post by Nassi_Setä »

Latexi95 wrote:
Nassi_Setä wrote:Kuinka saada funktiolla tehdyille ammuksille lataus aika?

Funktion pitäisi varmaan palauttaa se tai lataus aika voisi olla globaali tai sitten sen voisi tallentaa
ObjectIntegeriksi tai ObjectFloatiksi.
Meni jo yli hilseen tuo return käsky. En ole ennen käyttänyt funktioita :roll:
Mitä hyötyä on tallettaa lataus aika kutiin ObjectIntegerillä tai -Floatilla?

Lataus aika ei ole vakio vaan riippuu siitä mitä ammutaan. Singolla ei luultavasti ole sama lataus aika kuin minigunilla?
tässä olisi koodi jos joku voisi kertoa miten latauksen saa tehtyä.

Code: Select all

Type AMMUS    'tehdään tyyppi ammuksille
    Field obj  
    Field id
    Field nopeus 
    Field dmg
EndType

FrameLimit 40 'rajoita nopeutta

ukko=LoadObject("Media\soldier.bmp",72)
pati=LoadObject("Media\bullet.bmp")
ShowObject pati,OFF

AddText "Nuolista ohjaa, CTRL=ampuu"

Repeat

    'Ohjaa ukkoa NUOLILLA
    If LeftKey() Then TurnObject ukko,5
    If RightKey() Then TurnObject ukko,-5
    If UpKey() Then MoveObject ukko,2
    If DownKey() Then MoveObject ukko,-2    

    'Ammu-systeemi. Vain, jos ase on ladattu
    If KeyDown(cbKeyRControl) Then tee_ammus(1,pati,ukko)   
    päivitä_ammus(ukko)

    'tämä ennen muuta grafiikkaa (box)
    DrawGame

    'piirrä "kenttä"
    Color cbOrange
    Box 20,20,360,260,OFF    
    
    DrawScreen

Until EscapeKey()

Function tee_ammus(tyyppi,kuva,kohde)
    Select tyyppi
        Case 1
            luoti.AMMUS = New(AMMUS)
            luoti\obj=CloneObject(kuva)
            luoti\dmg=5
            luoti\nopeus=6
            CloneObjectPosition luoti\obj,kohde
        Case 2
            For i = 1 To 2
                luoti.AMMUS = New(AMMUS)
                luoti\obj=CloneObject(kuva)
                luoti\dmg=5
                luoti\nopeus=6
                CloneObjectPosition luoti\obj,kohde
                
                Select i
                    Case 1
                        PositionObject luoti\obj,ObjectX(kohde)-5,ObjectY(kohde)
                    Case 2
                        PositionObject luoti\obj,ObjectX(kohde)+5,ObjectY(kohde)
                EndSelect 
            Next i
    EndSelect 
EndFunction 

Function päivitä_ammus(kohde)
    For luoti.AMMUS = Each AMMUS
        TranslateObject luoti\obj,0,luoti\nopeus
        If Distance2(luoti\obj,kohde)=>500 Then 
            DeleteObject luoti\obj
            Delete luoti
        EndIf 
    Next luoti
EndFunction 
tyyppi kertoo minkäläinen ammus
kuva taas minkä näkönen kuti on
kohde on se objekti mihin kuti sijoitetaan eli ukko joka ampuu

pelini ei ole tämmöinen vaan kopsasin osan koodista esimerkki 18:sta
\../(-_-)\../ <---klick MyBrute Image
Jotain evilii on tekeillä....
Nasse-setä
Member
Posts: 54
Joined: Fri Apr 03, 2009 8:12 pm
Location: Loviisa

Re: Tyhmät kysymykset (II/2009)

Post by Nasse-setä »

Ostin uuden koneen, mutta kun koittaa runnata cb:ssä ohjelman niin tulee virheilmoitus että edellinen ohjelma on vielä käynnissä, vaikka näin ei ole. Näin ollen mitään koodia ei voi kääntää yms. Muistan että joku muukin valitteli tälläisestä, mutta en löydä sitä viestiä/topicia.

EDIT: Kiitti nyt toimii!
Last edited by Nasse-setä on Sun Jun 21, 2009 9:20 pm, edited 1 time in total.
Osallistu suuren tilastoon -> viewtopic.php?f=13&t=1756
Guest

Re: Tyhmät kysymykset (II/2009)

Post by Guest »

Nasse-setä wrote:Ostin uuden koneen, mutta kun koittaa runnata cb:ssä ohjelman niin tulee virheilmoitus että edellinen ohjelma on vielä käynnissä, vaikka näin ei ole. Näin ollen mitään koodia ei voi kääntää yms. Muistan että joku muukin valitteli tälläisestä, mutta en löydä sitä viestiä/topicia.
Muistaakseni itse sain tämän ongelman Vistassa korjattua laittamalla CB:n editorin exestä ominaisuudet --> Yhteensopivuus --> ruksi kohtaan "Suorita tämä ohjelma järjestelmänvalvojana" --> OK

Jos ei toimi niin kokeile laittaa vielä kääntäjänkin exe samalla tavalla järjestelmänvalvojana suoritettavaksi.
cool-driver
Active Member
Posts: 116
Joined: Sat Feb 14, 2009 7:47 am

Re: Tyhmät kysymykset (II/2009)

Post by cool-driver »

Tuossa laivapelini kehottelyssä minulla on ongelma. Eli jos pelin aloitus päivä on vaikka 13.05.1959, niin miten saan tehtyä sen, että joku tietty laiva ei tule mahdolliseksi ostaa ennen kuin vaikka 12.04.1976?
Projektit:
Ships Income Liikenne Suomesta Beta 2: valmis. Lataa tästä Projekti keskeytetty. Tehdään loppuun uuden CoolBasicin tulon jälkeen.
Diktaattori Beta 2: valmis. Lataa Tästä Projekti keskeytetty. Tehdään loppuun uuden CoolBasicin tulon jälkeen.
Guest

Re: Tyhmät kysymykset (II/2009)

Post by Guest »

cool-driver wrote:Tuossa laivapelini kehottelyssä minulla on ongelma. Eli jos pelin aloitus päivä on vaikka 13.05.1959, niin miten saan tehtyä sen, että joku tietty laiva ei tule mahdolliseksi ostaa ennen kuin vaikka 12.04.1976?
Tässä olisi tuollainen systeemi todella yksinkertaisesti tehtynä, päivämäärän vaihto on tehty aika hankalasti, mutta tämähän on vain esimerkki.

A = lisää päiviin 1 lisää
S = lisää kuukausiin 1 lisää
D = lisää vuosiin 1 lisää

Z = vähentää päivistä 1
X = vähentää kuukausista 1
C = vähentää vuosista 1

Code: Select all

'Alustetaan muuttujat 13.5.1959 vuoteen
paiva = 13
kuukausi = 5
vuosi = 1959

Repeat
    
    'Painamalla A lisätään päiviin 1 lisää
    If KeyHit(30) Then paiva = paiva+1
    
    'Painamalla S lisätään kuukausiin 1 lisää
    If KeyHit(31) Then kuukausi = kuukausi+1
    
    'Painamalla D lisätään vuosiin 1 lisää
    If KeyHit(32) Then vuosi = vuosi+1
    
    
    'Tähän voisi tehdä paremmankin tarkistuksen, ettei
    'käyttäjä syötä liikaa päiviä tai kuukausia, mutta
    'tässä kuitenkin yksinkertaisesti tehtynä:
    If paiva > 31 Then paiva = 31
    If kuukausi > 12 Then kuukausi = 12    
    
    
    'Painamalla Z vähennetään 1 päivä
    If KeyHit (44) Then paiva = paiva-1
    
    'Painamalla X vähennetään 1 kuukausi
    If KeyHit (45) Then kuukausi = kuukausi-1
    
    'Painamalla C vähennetään 1 vuosi
    If KeyHit (46) Then vuosi = vuosi-1
    
    
    'Tarkistetaan onko _täsmälleen_ oikea päivä:
    Color cbblue
    If paiva = 12 And kuukausi = 4 And vuosi = 1976 Then Text 0,50, "Nyt voit ostaa laivan!"
    
    Color cbred
    If not paiva = 12 And kuukausi = 4 and vuosi = 1976 then Text 0,50, "ET voi ostaa laivaa."
    
    Color cbwhite
    Text 0,0, "Päivämäärä: "+paiva+"."+kuukausi+"."+vuosi
    
    Text 0,20, "Päivämäärä, jolloin laivan osto"
    Text 0,30, "on mahdollinen: 12.4.1976"
    
    
    DrawScreen

Until EscapeKey()
cool-driver
Active Member
Posts: 116
Joined: Sat Feb 14, 2009 7:47 am

Re: Tyhmät kysymykset (II/2009)

Post by cool-driver »

Vieras wrote:
cool-driver wrote:Tuossa laivapelini kehottelyssä minulla on ongelma. Eli jos pelin aloitus päivä on vaikka 13.05.1959, niin miten saan tehtyä sen, että joku tietty laiva ei tule mahdolliseksi ostaa ennen kuin vaikka 12.04.1976?
Tässä olisi tuollainen systeemi todella yksinkertaisesti tehtynä, päivämäärän vaihto on tehty aika hankalasti, mutta tämähän on vain esimerkki.

A = lisää päiviin 1 lisää
S = lisää kuukausiin 1 lisää
D = lisää vuosiin 1 lisää

Z = vähentää päivistä 1
X = vähentää kuukausista 1
C = vähentää vuosista 1

Code: Select all

'Alustetaan muuttujat 13.5.1959 vuoteen
paiva = 13
kuukausi = 5
vuosi = 1959

Repeat
    
    'Painamalla A lisätään päiviin 1 lisää
    If KeyHit(30) Then paiva = paiva+1
    
    'Painamalla S lisätään kuukausiin 1 lisää
    If KeyHit(31) Then kuukausi = kuukausi+1
    
    'Painamalla D lisätään vuosiin 1 lisää
    If KeyHit(32) Then vuosi = vuosi+1
    
    
    'Tähän voisi tehdä paremmankin tarkistuksen, ettei
    'käyttäjä syötä liikaa päiviä tai kuukausia, mutta
    'tässä kuitenkin yksinkertaisesti tehtynä:
    If paiva > 31 Then paiva = 31
    If kuukausi > 12 Then kuukausi = 12    
    
    
    'Painamalla Z vähennetään 1 päivä
    If KeyHit (44) Then paiva = paiva-1
    
    'Painamalla X vähennetään 1 kuukausi
    If KeyHit (45) Then kuukausi = kuukausi-1
    
    'Painamalla C vähennetään 1 vuosi
    If KeyHit (46) Then vuosi = vuosi-1
    
    
    'Tarkistetaan onko _täsmälleen_ oikea päivä:
    Color cbblue
    If paiva = 12 And kuukausi = 4 And vuosi = 1976 Then Text 0,50, "Nyt voit ostaa laivan!"
    
    Color cbred
    If not paiva = 12 And kuukausi = 4 and vuosi = 1976 then Text 0,50, "ET voi ostaa laivaa."
    
    Color cbwhite
    Text 0,0, "Päivämäärä: "+paiva+"."+kuukausi+"."+vuosi
    
    Text 0,20, "Päivämäärä, jolloin laivan osto"
    Text 0,30, "on mahdollinen: 12.4.1976"
    
    
    DrawScreen

Until EscapeKey()
Tuleeko tuo Nyt voit ostaa laivan tuon päivän jälkeenkin?
Projektit:
Ships Income Liikenne Suomesta Beta 2: valmis. Lataa tästä Projekti keskeytetty. Tehdään loppuun uuden CoolBasicin tulon jälkeen.
Diktaattori Beta 2: valmis. Lataa Tästä Projekti keskeytetty. Tehdään loppuun uuden CoolBasicin tulon jälkeen.
Tuxi
Active Member
Posts: 190
Joined: Wed Jan 21, 2009 10:25 pm
Contact:

Re: Tyhmät kysymykset (II/2009)

Post by Tuxi »

cool-driver wrote: Tuleeko tuo Nyt voit ostaa laivan tuon päivän jälkeenkin?
Ei tule, ja tuohon koodiin se on aika hankala lisätä.
Projektit:
Jotain pientä (Ehkä vähän suurempaakin)

-Tuxi- (myös Tuxi4321)
Guest

Re: Tyhmät kysymykset (II/2009)

Post by Guest »

Tuxi wrote:
cool-driver wrote: Tuleeko tuo Nyt voit ostaa laivan tuon päivän jälkeenkin?
Ei tule, ja tuohon koodiin se on aika hankala lisätä.
Ei se ole hankala lisätä, halusin jättää vähän cool-driverillekin pohdiskelemisen varaa jotta hän kehittäisi itse tuohon runkoon juuri täsmälleen sen haluamansa tarkistuksen.

Tässä systeemi jolla voidaan tarkistaa se että laivan voi ostaa tuon päivämäärän (12.4.1976) jälkeenkin:

Code: Select all

'Alustetaan muuttujat 13.5.1959 vuoteen
paiva = 13
kuukausi = 5
vuosi = 1959

Repeat
   
    'Painamalla A lisätään päiviin 1 lisää
    If KeyHit(30) Then paiva = paiva+1
   
    'Painamalla S lisätään kuukausiin 1 lisää
    If KeyHit(31) Then kuukausi = kuukausi+1
   
    'Painamalla D lisätään vuosiin 1 lisää
    If KeyHit(32) Then vuosi = vuosi+1
   
   
    'Tähän voisi tehdä paremmankin tarkistuksen, ettei
    'käyttäjä syötä liikaa tai liian vähän päiviä tai
    'kuukausia, mutta tässä kuitenkin
    'yksinkertaisesti tehtynä:
    If paiva > 31 Then paiva = 31
    If kuukausi > 12 Then kuukausi = 12
    
    If paiva < 0 Then paiva = 0
    If kuukausi < 0 Then kuukausi = 0
   
   
    'Painamalla Z vähennetään 1 päivä
    If KeyHit (44) Then paiva = paiva-1
   
    'Painamalla X vähennetään 1 kuukausi
    If KeyHit (45) Then kuukausi = kuukausi-1
   
    'Painamalla C vähennetään 1 vuosi
    If KeyHit (46) Then vuosi = vuosi-1
   
   
    'Tarkistetaan onko oikea päivävämäärä vai sen
    'jälkeinen aika:
    Color cbblue
    If paiva >= 12 And kuukausi = 4 Or kuukausi>4 And vuosi =>1976 Or vuosi >= 1977 Then Text 0,50, "Nyt voit ostaa laivan!"
    
    'Jos ei ole oikea päivämäärä eikä sen
    'jälkeinenkään päivämäärä näytetään ettei laivaa
    'voi ostaa:
    Color cbred
    If Not paiva >= 12 And kuukausi = 4 Or kuukausi>4 And vuosi >= 1976 Or vuosi >= 1977 Then Text 0,50, "ET voi ostaa laivaa."
    Color cbwhite
    Text 0,0, "Päivämäärä: "+paiva+"."+kuukausi+"."+vuosi
   
    Text 0,20, "Päivämäärä, jolloin laivan osto"
    Text 0,30, "on mahdollinen: 12.4.1976"
   
   
    DrawScreen

Until EscapeKey()
cool-driver
Active Member
Posts: 116
Joined: Sat Feb 14, 2009 7:47 am

Re: Tyhmät kysymykset (II/2009)

Post by cool-driver »

Danke Schön! Jos siis osaat saksaa.
Projektit:
Ships Income Liikenne Suomesta Beta 2: valmis. Lataa tästä Projekti keskeytetty. Tehdään loppuun uuden CoolBasicin tulon jälkeen.
Diktaattori Beta 2: valmis. Lataa Tästä Projekti keskeytetty. Tehdään loppuun uuden CoolBasicin tulon jälkeen.
cool-driver
Active Member
Posts: 116
Joined: Sat Feb 14, 2009 7:47 am

Re: Tyhmät kysymykset (II/2009)

Post by cool-driver »

Ja sitten mikä olisi paras tapa tehdä noita uudisrakennuksia. Eli määräisit matkustajakapasiteetin, autokapasiteetin, pituuden jne.?
Ja miten saisi parhaiten tehtyä sen, että eri telakat voisivat tehdä erilaisisa tarjouksia?
Ja tallentaako tuo Save program komento kaikki mitä olet kirjoittanut Inputteihin, esim. laivojen nimet?

P.S Kaikki ketkä ovat auttaneet minua näissä ongelmissa ja haluavat nimimerkkinsä pelin loppu ja alkuteksteihin, niin sanoo vain. Pistän ne siihen mielelläni. :D
Projektit:
Ships Income Liikenne Suomesta Beta 2: valmis. Lataa tästä Projekti keskeytetty. Tehdään loppuun uuden CoolBasicin tulon jälkeen.
Diktaattori Beta 2: valmis. Lataa Tästä Projekti keskeytetty. Tehdään loppuun uuden CoolBasicin tulon jälkeen.
phons
Guru
Posts: 1056
Joined: Wed May 14, 2008 10:11 am

Re: Tyhmät kysymykset (II/2009)

Post by phons »

SaveProgram tallentaa kaikki muuttujat, jos input on muuttujassa niin tallentaa, tosin vain sillä hetkellä olevan, ja jos ehdit sulkea sen en ole 100 varma jääkö muuttuja eloon vai suljetaanko se mukana. Ja sitten tuo eka: Luo tyyppi jossa on nuo kaikki, ja sitten vain määrät tietyn telakan joka voi tehdä niitä, esim. annat telakalle muutujan joka kertoo mitä rakenuksia se voi tehdä.
Image
cool-driver
Active Member
Posts: 116
Joined: Sat Feb 14, 2009 7:47 am

Re: Tyhmät kysymykset (II/2009)

Post by cool-driver »

phons wrote:SaveProgram tallentaa kaikki muuttujat, jos input on muuttujassa niin tallentaa, tosin vain sillä hetkellä olevan, ja jos ehdit sulkea sen en ole 100 varma jääkö muuttuja eloon vai suljetaanko se mukana. Ja sitten tuo eka: Luo tyyppi jossa on nuo kaikki, ja sitten vain määrät tietyn telakan joka voi tehdä niitä, esim. annat telakalle muutujan joka kertoo mitä rakenuksia se voi tehdä.
En osaa käyttää tyyppejä. :( Jonkun pitäisi opettaa. ;)
Projektit:
Ships Income Liikenne Suomesta Beta 2: valmis. Lataa tästä Projekti keskeytetty. Tehdään loppuun uuden CoolBasicin tulon jälkeen.
Diktaattori Beta 2: valmis. Lataa Tästä Projekti keskeytetty. Tehdään loppuun uuden CoolBasicin tulon jälkeen.
anttimoi
Newcomer
Posts: 25
Joined: Mon Aug 11, 2008 7:33 pm

Re: Tyhmät kysymykset (II/2009)

Post by anttimoi »

Onko kenelläkään funktiota jolla voisi piirtää umpinaisia kolmioita? Jos ei niin voisiko antaa vähän vinkkiä miten suunnilleen sellaisen toteuttaisi.
Coolbasic roguelike-projekti menossa 8)
Progress bar @@@@@10%@@@@@
Pahasti jäätymässä...
Nasse-setä
Member
Posts: 54
Joined: Fri Apr 03, 2009 8:12 pm
Location: Loviisa

Re: Tyhmät kysymykset (II/2009)

Post by Nasse-setä »

Laittakaas sellaisten ohjelmien nimiä ja lataus linkkejä sun muuta, joilla voi helposti tehdä animaatioita peleihin. Kun muuten jos jollain piirto ohjelmalla alkaa piirtää ja liittää niitä yhteen menee aika hankalaks. Jos sellaisia edes on?
Osallistu suuren tilastoon -> viewtopic.php?f=13&t=1756
Locked