Page 2 of 7

Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!

Posted: Wed Feb 23, 2011 11:47 pm
by MaGetzUb
Ookei kiitoksia nyt toimii. :) Oisko kellää mitää serveriä pystys et voisin testata mun kamera modausta..? :p Voisiko joku laittaa jonkun, "Net Match DEV" servun pystyyn, joilla voisi testata esim hudijutskia?

Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!

Posted: Thu Feb 24, 2011 12:03 am
by valscion
MaGetzUb wrote:Ookei kiitoksia nyt toimii. :) Oisko kellää mitää serveriä pystys et voisin testata mun kamera modausta..? :p Voisiko joku laittaa jonkun, "Net Match DEV" servun pystyyn, joilla voisi testata esim hudijutskia?
Voithan aina testata omalla koneellasi. Pyörität kahta NetMatchia - toisella servua, toisella clienttiä.

Mutta juu, laitan nyt hetkeksi päälle dev-servun.

Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!

Posted: Thu Feb 24, 2011 12:09 am
by MaGetzUb
VesQ wrote:
MaGetzUb wrote:Ookei kiitoksia nyt toimii. :) Oisko kellää mitää serveriä pystys et voisin testata mun kamera modausta..? :p Voisiko joku laittaa jonkun, "Net Match DEV" servun pystyyn, joilla voisi testata esim hudijutskia?
Voithan aina testata omalla koneellasi. Pyörität kahta NetMatchia - toisella servua, toisella clienttiä.

Mutta juu, laitan nyt hetkeksi päälle dev-servun.
Öh, porttia?

Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!

Posted: Thu Feb 24, 2011 12:27 am
by valscion
MaGetzUb wrote:Öh, porttia?
Mihis sinä mokomaa tarvitset? Senkuin menet katsomaan servulistaa - dev-versiolla näkee myös toiset dev-version servut.

Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!

Posted: Thu Feb 24, 2011 7:09 pm
by Frozen
Kolmas kenttä kolmen päivän sisällä

http://up.servut.us/28756 <- Ahmen Dakon

ps: valikon minimappi saattaa näyttää oudolta... en kyllä tiedä miksi :D

Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!

Posted: Thu Feb 24, 2011 10:02 pm
by MaGetzUb
Olen nyt hiukan muokkaillut koodia, ja saanut pieniä parannuksia aikaan. :)
Parannuksia:
- Kamera näyttää sen alueen, mille tähtää.
- Räjähdykset eivät vaikuta seinien lävitse.

Image

Suurempia muutoksia on tulossa, kunhan vain kerkeän koodailemaan. :) En nyt vielä mitään ladattavaa laita jakoon.

Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!

Posted: Thu Feb 24, 2011 11:04 pm
by tuhoojabotti
MaGetzUb wrote:Olen nyt hiukan muokkaillut koodia, ja saanut pieniä parannuksia aikaan. :) *snip*
Suosittelisin suuresti ottamaan käyttöön gitin. Siitä on suuresti hyötyä, kun moni aikoo koodata samaa projektia. Voit forkata projektin itsellesi ja tehdä omia muutoksia siihen. Itse tein pätsin juuri vähän aikaa sitten ja nyt lähetin VesQulle pull-requestin, jotta hän voi napata sen sitten pää repoon. ;)

Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!

Posted: Fri Feb 25, 2011 12:15 am
by koodaaja
Räjähdystenhän kuuluu vaikuttaa seinien läpi, tästä saa huomattavia lisähyötyjä raketinheitinpeliin :) Mutta kameran muokkaamisesta tuollaiseksi taidettiin atomin laneillakin puhua, se on varsin hyvä lisäys.

Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!

Posted: Fri Feb 25, 2011 12:50 pm
by valscion
koodaaja wrote:Räjähdystenhän kuuluu vaikuttaa seinien läpi, tästä saa huomattavia lisähyötyjä raketinheitinpeliin :) Mutta kameran muokkaamisesta tuollaiseksi taidettiin atomin laneillakin puhua, se on varsin hyvä lisäys.
Vaikka räjähdykset nyt vaikuttavatkin seinien läpi, se pitäisi muuttaa ja saada realistiseksi. Räjähdyksen voimaa siis tulisi tiputtaa melko radikaalisti jos ollaan seinän takana, ja tiputuksen määrä voisi riippua seinän paksuudesta.

Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!

Posted: Fri Feb 25, 2011 2:41 pm
by MaGetzUb
Ei minun mielestäni räjähdyksen paine tule seinänläpi, paitsi jossei seinä ole hajonnut siinä kohdin.

Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!

Posted: Fri Feb 25, 2011 4:23 pm
by valscion
MaGetzUb wrote:Ei minun mielestäni räjähdyksen paine tule seinänläpi, paitsi jossei seinä ole hajonnut siinä kohdin.
Nojuu... Tosin jos juuri piileskelee kulman takana, täytyisi silti räjähdykseen kuolla jos se räjähtää ihan edessä.

Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!

Posted: Fri Feb 25, 2011 5:31 pm
by MaGetzUb
Kun räjähtää tietääkseni paine ei lähde etsimään ja vahingoittamaan ihmisiä, se menee siitä suoraan eteenpäin, missä räjähdys tapahtui.
Image

Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!

Posted: Fri Feb 25, 2011 5:56 pm
by Frozen
Saatan ehkä toistaa itseäni, mutta taas uusi mappi. Tällä kertaa pienempi.

http://up.servut.us/28791 <- Metro Station.

Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!

Posted: Fri Feb 25, 2011 7:23 pm
by MaGetzUb
Selvästi paras mappi nykyisistä. :D

Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!

Posted: Sat Feb 26, 2011 12:49 am
by koodaaja
No mutta hyvänen aika. En puhunut mitään realismista, se vain parantaa peliä tuoden yhden taktisen elementin lisää. Ja haluaisin nähdä seinän joka pysäyttää räjähdyksen vaikutukset absoluuttisesti :)

Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!

Posted: Sat Feb 26, 2011 3:40 am
by valscion
koodaaja wrote:No mutta hyvänen aika. En puhunut mitään realismista, se vain parantaa peliä tuoden yhden taktisen elementin lisää. Ja haluaisin nähdä seinän joka pysäyttää räjähdyksen vaikutukset absoluuttisesti :)
Tämä.

Mutta sitä taktista elementtiä pitäisi vähentää vaikkapa puoleen, ei seinän läpi ampuminen pitäisi kuitenkaan olla täsmälleen yhtä tehokas kuin muuten.

Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!

Posted: Sat Feb 26, 2011 4:19 pm
by MaGetzUb
No ei se minun mielestäni hyvä ole että seinienläpi voi kuolla räjähdykseen. Jos taktisuutta haluaa, niin lisätään peliin sitten käsikranaatteja.

Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!

Posted: Sat Feb 26, 2011 5:34 pm
by Awaclus
MaGetzUb wrote:No ei se minun mielestäni hyvä ole että seinienläpi voi kuolla räjähdykseen. Jos taktisuutta haluaa, niin lisätään peliin sitten käsikranaatteja.
Jotka ois suoraan huonompia kuin tämänhetkinen kranaatinheitin?

Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!

Posted: Sat Feb 26, 2011 7:27 pm
by valscion
Vissiin vois tehdä käsikranaatteja, jotka kimpoilis sitten seinistä. Nopeus vois riippua kursorin etäisyydestä ukkoon - mitä kaueampana on, sitä kovempaa heitetään. Oletus tulilangan pituudeksi voisi olla viisi sekuntia ja sitten hiiren näppiä pohjassa pitämällä voisi taktikoida kranaatinheiton kanssa.

Kukas sitten haluais tehdä tuolle uuden median? Tarttis uuden kuvan aseen valintaan, uuden ammuksen jotka kerättäis, jonkunlaisen kuvan kranaatille jota heitetään ja sitten mieluusti vielä joku ääni heitosta, vaikka joku "klok" ääni kun kranaatti osuu seinään/lattiaan sekä ehkä erilainen ääni räjähdykselle.

Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!

Posted: Sat Feb 26, 2011 7:29 pm
by Frozen
VesQ wrote:Vissiin vois tehdä käsikranaatteja, jotka kimpoilis sitten seinistä. Nopeus vois riippua kursorin etäisyydestä ukkoon - mitä kaueampana on, sitä kovempaa heitetään. Oletus tulilangan pituudeksi voisi olla viisi sekuntia ja sitten hiiren näppiä pohjassa pitämällä voisi taktikoida kranaatinheiton kanssa.

Kukas sitten haluais tehdä tuolle uuden median? Tarttis uuden kuvan aseen valintaan, uuden ammuksen jotka kerättäis, jonkunlaisen kuvan kranaatille jota heitetään ja sitten mieluusti vielä joku ääni heitosta, vaikka joku "klok" ääni kun kranaatti osuu seinään/lattiaan sekä ehkä erilainen ääni räjähdykselle.
Olivatko Soldatin äänet luvallisia muuhun käyttöön? Sieltä ainakin löytyi kranaatin seinään osumis ääni ja räjähdys.