FolderDialog

Voit pyytää apua ohjelmointiongelmiin täältä.
Post Reply
User avatar
Timblex
Advanced Member
Posts: 252
Joined: Sun Apr 11, 2010 10:37 am
Location: Kouvola

FolderDialog

Post by Timblex »

Minua on vaivannut semmoinen kysymys että saisko cbApi.cb tiedoston FileDialog komentoa muokkaamalla
tehtyä jonkimmoisen FolderDialog komennon asennusohjelmaa varten ettei tarttis vaan kirjottaa sijaintia mihin
ohjelma asennetaan vaan vois olla myös semmonen "selaa" nappula :roll:
Entinen timpe99...
Demokisa 2013 demo valmis, Check it out!
MaGetzUb
Guru
Posts: 1715
Joined: Sun Sep 09, 2007 12:35 pm
Location: Alavus

Re: FolderDialog

Post by MaGetzUb »

Et pysty cbApi.cb:ä muokkaamaan, koska se hakee funktioilla suoraan cbApi.DLL:stä toiminnot. Sinun pitää itse ujuttaa cbApi.DLL:n toiminto, jolla saat FolderDialogisi tehtyä, ja cb:ä komennot joilla voit hakea DDL:ä kyseisen toiminnon. :) DLL:n teko on hankalaa, jos ei osaa C++/FreeBasic:a. : (
Solar Eclipse
Meneillä olevat Projektit:
We're in a simulation, and God is trying to debug us.
User avatar
Timblex
Advanced Member
Posts: 252
Joined: Sun Apr 11, 2010 10:37 am
Location: Kouvola

Re: FolderDialog

Post by Timblex »

kuulin että se kansion selaus juttu on windowsissa mukana dll tiedostona että voisko joku tehdä tarvittavat funktiot :?:
tai voisko joku kertoa edes että mikä dll tiedosto se on!!!
Entinen timpe99...
Demokisa 2013 demo valmis, Check it out!
MaGetzUb
Guru
Posts: 1715
Joined: Sun Sep 09, 2007 12:35 pm
Location: Alavus

Re: FolderDialog

Post by MaGetzUb »

Hmm, luulen vähän että se olisi ainakin C++:a haettavissa windows.h otsikkotiedostossa. DLL taitaa olla windows.dll, tosin siitä en varma ole. (En tunne winukan rakennetta kovinkaan hyvin.)
Solar Eclipse
Meneillä olevat Projektit:
We're in a simulation, and God is trying to debug us.
User avatar
esa94
Guru
Posts: 1855
Joined: Tue Sep 04, 2007 5:35 pm

Re: FolderDialog

Post by esa94 »

MaGetzUb wrote:Hmm, luulen vähän että se olisi ainakin C++:a haettavissa windows.h otsikkotiedostossa. DLL taitaa olla windows.dll, tosin siitä en varma ole. (En tunne winukan rakennetta kovinkaan hyvin.)
Sellaista kirjastoa ei olekaan.

Mutta ei se mitään, sillä kaikki tärkeimmät WinAPIn funktiot ovat sisäänrakennettuja kaikkiin win32/win64-ohjelmiin linkitettävässä runtimessä. Ja loput löytyvät MSDN:stä.
Post Reply