Pikakisa 22 [Kilpailuaika päättynyt]

Requiem for Anthrax
Active Member
Posts: 155
Joined: Wed Dec 03, 2008 8:17 pm
Location: Haukipudas

Re: Pikakisa 22 [Alkanut]

Post by Requiem for Anthrax »

nyt kuule on pakko sanoa että en minä edes tiedä niitä halloween juttuja :D, joten on pakko sanoa että enpä osallistukkaan.
Turmankylä
huonoja pelejä, purkkaisia viritelmiä, tylsiä tarinoita.
MaGetzUb
Guru
Posts: 1715
Joined: Sun Sep 09, 2007 12:35 pm
Location: Alavus

Re: Pikakisa 22

Post by MaGetzUb »

Grandi wrote:@MaGetzUb: Kisan järjestäjä päättää elementin. Näet sen ensimmäisestä viestistä :)
skinkken wrote:Keksin yhden idean: pikakisoissa voisi olla niin, että kisan järjestäjä voisi laittaa valittaviksi useamman aiheen, niin että ainakin yksi pitäjän antamista elementeistä täytyy olla mukana pelissä. sitten ei tulisi semmposia "ääh tylsä aihe enjaksakkaan" ;)
Sama tullut mieleen, mutta tällä tavalla äänestäjien on helpompi verrata miten eri kilpailijat ovat soveltaneet annettua elementtiä, kun se on kaikilla sama.
Oho olin munannut lukiessani tuon ekan viestin. :D Muttah, nyt sitten kysyisin vielä, että onko väliä minkälaisen pelin tekee? :)
Solar Eclipse
Meneillä olevat Projektit:
We're in a simulation, and God is trying to debug us.
Koodiapina
Forum Veteran
Posts: 2396
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:20 pm

Re: Pikakisa 22

Post by Koodiapina »

MaGetzUb wrote:Muttah, nyt sitten kysyisin vielä, että onko väliä minkälaisen pelin tekee? :)
Sen pitää vain noudattaa sääntöjä.
Nassi_Setä
Advanced Member
Posts: 281
Joined: Sat Jun 28, 2008 5:19 pm
Location: Hämeessä miä

Re: Pikakisa 22 [Alkanut]

Post by Nassi_Setä »

Joudun perumaan osallistumiseni teknisistä syistä. Asensiin koneeseeni Vistan SP2:sen ja melkein kaikki ohjelmat bugaa,
mukaan lukien CB :evil:

öff: tosi hyvä aihe!
\../(-_-)\../ <---klick MyBrute Image
Jotain evilii on tekeillä....
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Pikakisa 22 [Alkanut]

Post by Awaclus »

No voi öh, unohdin tämän. No, jos sitten kuitenkin osallistuisi; tässä pelini, Halloween-vitsaus v.0000001. Saattaa mavittaa.

Code: Select all

Print "Paina jotain näppäintä, niin joulun kummitus heittää sinua lumipallolla!
WaitKey
MakeError "Memory Acces Violation"
EDIT: Joulun kummitus on minun ja kaverini kehittelemä juttu, joka heittää ihmisiä lumipallolla. Sen voi nähdä myös halloweeninä (eli pelini noudattaa kisan aihetta täysin!) tai tarvittaessa myöskin juhannuksena ja vappuna, ja sillonkin se voi heittää sinua lumipallolla (se luo sitä lunta itse). Silloin se ilmestyy ainakin, jos leivot karjalanpiirakoita vehnäjauhosta.
User avatar
skinkken
Advanced Member
Posts: 453
Joined: Sat Sep 01, 2007 4:00 pm
Location: Helsinki

Re: Pikakisa 22 [Alkanut]

Post by skinkken »

Oma pelini on nyt valmis:
Nuolista liikkuu, itse olet se harmaa hahmo/möykky.

pelissä on ääniä ja "Hyvää" halloween-musiikkia joka on tehty garagebandin soittimilla joilla tulee jo valmiiksi hienoja ääniä :), 4 leveliä ja erilaisia vihuja.
Attachments
pikakisa22.zip
Halloween-aiheinen peli
(2.03 MiB) Downloaded 358 times
Valmiit pelit: House of Horrors , Battle Zone , Über Ball , Itdoti , Space Chaos , Bloxxplosives
Projekti jota teen ehkä joskus vielä: viewtopic.php?f=11&t=2636 <-- Tämä rivi päivitetty 14.1.2013
MaGetzUb
Guru
Posts: 1715
Joined: Sun Sep 09, 2007 12:35 pm
Location: Alavus

Re: Pikakisa 22 [Alkanut]

Post by MaGetzUb »

Kooovan koodauksen jälkeen sain jotain aikaan:

Code: Select all

Type Tasot
Field Taso_X As Float
Field Taso_Height As Float
Field Taso_Width As Integer
Field Taso_PlusX As Integer
EndType 


Global bigfont
Global smallfont
Global score

Const Gravity# = 0.01
Dim Player_X As Float, Player_Y As Float, Player_PlusX As Float, Player_PlusY As Float 
Dim stars(512,1) As Float 


SCREEN 800,600,32,1
SetWindow ""
aloitus = Timer()
maassa = False
Korkeus = 300


bigfont = LoadFont("Arial",34)
smallfont = LoadFont("Arial",20)

kurpitsa = MakeImage(20,20)
DrawToImage kurpitsa
    Color cborange
    Ellipse 0,2,15,16
    Ellipse 5,2,15,16  
    
    Color cbyellow
    Circle 5,5,2
    Circle 12,5,2
    Circle 9,9,2
    
    Line 4,15,14,15
DrawToScreen 

For i = 1 To 512
    stars(i,0) = Rand(ScreenWidth())
    stars(i,1) = Rand(ScreenHeight())
Next i

Taso.Tasot = New(Tasot)
Taso\Taso_X = 0
Korkeus = Korkeus + Rand(-20,20)
Taso\Taso_Height = Korkeus
Taso\Taso_Width = 700

Player_X = 20

BackGround = MakeImage(ScreenWidth(),ScreenHeight())


Repeat 


    ClsColor 0,0,0

    For i = 1 To 512
        Color cbwhite
        Dot stars(i,0),stars(i,1)
        stars(i,0) = stars(i,0) - (Float(käyntiaika) / 100000) * 0.25
        If stars(i,0) < 0 Then stars(i,0) = ScreenWidth()
    Next i
    
    For i = 1 To ScreenWidth() Step 2
        Color 20,60,5
        Box i,ScreenHeight()/2+Sin((i/2)+a#)*50,2,ScreenHeight()
    Next i
     
    //Kuu
    Color 255,255,255
    Circle 600 - (käyntiaika / 10000) * 0.5,60,100,100
    
    a# = a# + (Float(käyntiaika) / 100000) * 0.5
    
    käyntiaika = (Timer() - Aloitus)
    
    If Timer() > new_palk + 1000 - (käyntiaika / 1000) Then 
        Taso.Tasot = New(Tasot)
        Taso\Taso_X = ScreenWidth()
        Korkeus = Korkeus + Rand(-20,20)
        Taso\Taso_Height = Korkeus
        Taso\Taso_Width = Max(20,Rand(40,90) +(käyntiaika / 1000)*0.5)
        new_palk = Timer()
    EndIf 
    
    For Taso.Tasot = Each Tasot

        Taso\Taso_PlusX = - Float(2 + (käyntiaika / 10000) * 0.5)
        Taso\Taso_X = Taso\Taso_X + Taso\Taso_PlusX
        Color 64,30,0     
        Box Taso\Taso_X,ScreenHeight()-Taso\Taso_Height,Taso\Taso_Width,Taso\Taso_Height,True
       

        
        If BoxOverlap(Player_X,Player_Y,20,20,Taso\Taso_X,(ScreenHeight()-Taso\Taso_Height),Taso\Taso_Width,6) Then 
            Maassa = True             
            If KeyHit(57) Then Player_PlusY = -(1 + (käyntiaika / 10000) * 0.5) : Maassa = False  Else  Player_PlusY = 0 
            Player_X = Player_X + Taso\Taso_PlusX
        ElseIf BoxOverlap(Player_X,Player_Y,20,20,Taso\Taso_X,(ScreenHeight()-Taso\Taso_Height)+5,Taso\Taso_Width,Taso\Taso_Height) Then 
            Player_X = Player_X + Taso\Taso_PlusX*3
            Cls
            Goto Quit
            Else 
            Maassa = False     
        EndIf 
        
        Color cbwhite
        If score < 5000 Then             
            If Player_X < 0 Or Player_X > ScreenWidth() Then Goto Quit
            Text 0,TextHeight("|"),"Don't hit edges of SCREEN!"
        Else 
            If Player_X < 0 Then Goto Quit
            If Player_X > ScreenWidth() Then Goto Win 
            Color cbred
            Text 0,TextHeight("|"),"Go To Right Edge of SCREEN To Win!"
            Color cbwhite
            Text 0,TextHeight("|")*2,"Or take more points."
        EndIf 
        If Taso\Taso_X + Taso\Taso_Width < 0 Then
            Delete Taso
        EndIf 
    Next Taso
    
    Color cborange
    DrawImage kurpitsa,Player_X,Player_Y
    Player_X = Player_X + (RightKey() - LeftKey())*2 + (käyntiaika / 10000) * 0.25

    score = (käyntiaika / 10)*0.5
    If Maassa = False Then 
        Player_Y = Player_Y + Player_PlusY
        Player_PlusY = Player_PlusY + Gravity+(käyntiaika / 10000) * 0.005
    EndIf 
    SetFont smallfont 
    Color cbwhite
    Text 0,0,"SCORE: "+score 
    
DrawScreen
Forever 


Quit:

    Color cbBlack
    SetFont BigFont
    CenterText ScreenWidth()/2+2,ScreenHeight()/2+2,"You lose!",0
    th = TextHeight("|")
    SetFont SmallFont
    CenterText ScreenWidth()/2+2,ScreenHeight()/2+2+th,"You got: "+score +" Points",0
    CenterText ScreenWidth()/2+2,ScreenHeight()/2+2+th+TextHeight("|"),"Press Any key to quit",0
    
    
    Color cbwhite
    SetFont BigFont
    CenterText ScreenWidth()/2,ScreenHeight()/2,"You lose!",0
    th = TextHeight("|")
    SetFont SmallFont
    CenterText ScreenWidth()/2,ScreenHeight()/2+th,"You got: "+score +" Points",0
    CenterText ScreenWidth()/2,ScreenHeight()/2+th+TextHeight("|"),"Press Any key to quit",0

DrawScreen 
WaitKey 
End 

Win:

    Color cbBlack
    SetFont BigFont
    CenterText ScreenWidth()/2+2,ScreenHeight()/2+2,"You lose!",0
    th = TextHeight("|")
    SetFont SmallFont
    CenterText ScreenWidth()/2+2,ScreenHeight()/2+2+th,"You got: "+score +" Points",0
    CenterText ScreenWidth()/2+2,ScreenHeight()/2+2+th+TextHeight("|"),"Press Any key to quit",0
    
    
    Color cbwhite
    SetFont BigFont
    CenterText ScreenWidth()/2,ScreenHeight()/2,"You Won!",0
    th = TextHeight("|")
    SetFont SmallFont
    CenterText ScreenWidth()/2,ScreenHeight()/2+th,"You got: "+score +" Points!",0
    CenterText ScreenWidth()/2,ScreenHeight()/2+th+TextHeight("|"),"Press Any key to quit",0

DrawScreen 
WaitKey 
En jaksanut hieno säätää, bugejakin on. Mutta graaffisuutta yritin luoda todella paljon grafiikka komennoilla.
Solar Eclipse
Meneillä olevat Projektit:
We're in a simulation, and God is trying to debug us.
fella5s
Newcomer
Posts: 15
Joined: Tue Aug 18, 2009 6:08 pm

Re: Pikakisa 22 [Alkanut]

Post by fella5s »

Aika kämänen mutta ainakin toimii.

1-5 valitsee vaikeustason. hiirestä ampuu.
Attachments
kurpitsa.rar
(1.44 MiB) Downloaded 388 times
Sumppi
Active Member
Posts: 163
Joined: Wed Dec 03, 2008 8:07 pm

Re: Pikakisa 22 [Alkanut]

Post by Sumppi »

Tässä pelini. Tuli kyllä niin ruma kurpitsa että oikein hävettää. Toivottavasti se ei pilaa koko kilpailua.

Code: Select all

Type KURPITSA
    Field obj
    Field aika
EndType

SCREEN 400,400

hiiri=MakeObject ()
aika=500
kurpitsa_=MakeImage(32,32)
DrawToImage kurpitsa_
    Color cborange
    Circle 0,0,32
    Color 0,0,1
    For y=8 To 13
        Line 6,y,14,13
        Line 25,y,17,13
        Line y+4,19,15,15
    Next y
    Line 18,19,16,15
    Box 9,22,12,4
    Color cborange
    For i=10 To 19 Step 2
        if ylä=True then
            Box i,22,2,2
            ylä=False
        Else
            Box i,24,2,2
            ylä=True
        EndIf
    Next i
DrawToScreen
_kurpitsa=MakeObject ()
PaintObject _kurpitsa,-kurpitsa_
ShowObject _kurpitsa,OFF
Repeat 
    Color cbyellow
    Text 0,0,"Kurpitsat yrittävät karata."
    Text 0,15,"Tehtäväsi on ottaa ne kiinni,"
    Text 0,30,"ennen kuin ne katoavat yön pimeyteen"
    Text 0,45,"Ota kurpitsa kiinni klikkaamalla sitä."
    Text 0,60,"VAROITUS: PELI SISÄLTÄÄ RUMAA GRAFIIKKAA!!!"
    Text 0,90,"Paina enter aloittaaksesi pelin."
    If KeyHit (28) Then Goto peli
    DrawScreen
Forever 


peli:
_aika=Timer()
uusikurpitsa.KURPITSA=New (KURPITSA)
uusikurpitsa\obj=CloneObject (_kurpitsa)
uusikurpitsa\aika=500
ScreenPositionObject uusikurpitsa\obj,Rand (1,400),Rand(1,400)
Repeat 
    SetWindow "pisteet: "+pisteet
    PositionObject hiiri,MouseWX(),MouseWY()
    If Timer()>_aika+aika Then
        _aika=Timer()
        kerta+1
        If kerta=50 Then aika-50 
        uusikurpitsa.KURPITSA=New (KURPITSA)
        uusikurpitsa\obj=CloneObject (_kurpitsa)
        uusikurpitsa\aika=500
        ScreenPositionObject uusikurpitsa\obj,Rand (1,400),Rand(1,400)
    EndIf
    For ikurpitsa.KURPITSA=Each KURPITSA
        ikurpitsa\aika-1
        GhostObject ikurpitsa\obj,ikurpitsa\aika/5
        If ikurpitsa\aika<0 Then MakeError "Hävisit pelin, sait "+pisteet+" pistettä!"
        If ObjectsOverlap (ikurpitsa\obj,hiiri) And MouseHit (1) Then 
            DeleteObject ikurpitsa\obj
            Delete ikurpitsa
            pisteet+1
        EndIf
    Next ikurpitsa

    DrawScreen
Forever


Grandi wrote:Sumpille piste. Jos nimimerkin m-kirjain muutetaan r:ksi, p-kirjain v:ksi ja 3 viimeistä kirjainta "vor":iksi, saadaan "survivor", eli suomeksi selviytyjä. Melkoinen yhteensattuma!
vileska
Newcomer
Posts: 3
Joined: Fri Oct 30, 2009 5:19 pm
Contact:

Re: Pikakisa 22 [Alkanut]

Post by vileska »

Valmista. Hiirellä ohjaillaan. Grafiikat laadukasta Paint-tuotantoa :)
http://koti.mbnet.fi/vileska/halloweenpeli.zip
User avatar
Ruuttu
Devoted Member
Posts: 688
Joined: Thu Aug 30, 2007 5:11 pm
Location: Finland, Sipoo

Re: Pikakisa 22 [Alkanut]

Post by Ruuttu »

CandyRush: Suojele karkkejasi ilkeiltä kurpitsoilta. Kun kaikki karkkisi on pöllitty, peli on ohi.

Code: Select all

SW = 1024
SH = 768

SCREEN SW,SH

    BG = LoadImage("Data\Background.png")
    DefaultVisible OFF
    MasKark1 = LoadObject("Data\Karkki1.png",90)
    MasKark2 = LoadObject("Data\Karkki2.png",90)
    MasKark3 = LoadObject("Data\Karkki3.png",90)
    
    Vihu1 = LoadObject("Data\Kurpitsa.png",45)
    DefaultVisible ON

    Type KARKKI
        Field OBJ
        Field MinDistance
        Field MaxDistance
        Field SpeedRatio As Float
        Field Acceleration As Float
        Field MoveAng As Float
        Field RotAng As Float
        Field RotDis As Float
    EndType
    
    Type VIHU
        Field OBJ
        Field SpdX As Float
        Field SpdY As Float
    EndType
    
    Global PrevTime As Float
    Global S As Float : S = 0.0
    
    BigFont = LoadFont("tahoma",SH/6)
    MediumFont = LoadFont("tahoma",SH/12)
    Font = LoadFont("tahoma",SH/42)
    
    
    MainMenu:
    
    ShowObject MasKark1,ON
    ScreenPositionObject MasKark1,SH/6-SH/16,SH-SH/6-SH/10
    
    Active = 1
    Repeat
        
        UpdateTime()
        
        DrawImage BG,0,0
        
        SetFont BigFont
        CenterText SW/2,SH/6,"CandyRush",2
        
        SetFont MediumFont
        CenterText SH/6,SH-SH/6-SH/10,"Start Game",1
        CenterText SH/6,SH-SH/6,"Exit Game",1
        
        TurnObject MasKark1,-360.0*S
        
        If KeyHit(cbkeydown) Or KeyHit(cbkeyup) Then
            Active + 1
            If Active > 2 Then Active = 1
            ScreenPositionObject MasKark1,SH/6-SH/16,SH-SH/6-(SH/10*(Active = 1))
        EndIf
        
        If KeyHit(cbkeyspace) Or KeyHit(cbkeyreturn) Then
            If Active = 1 Then Goto StartGame
            If Active = 2 Then End
        EndIf
        
    
    DrawScreen
    Forever
    
    StartGame:
    
    ShowObject MasKark1,OFF
    
    MaxKarkit = 5
    CandySpeed# = 2200.0
    EnemySpeed# = 380.0
    
    For I = 1 To MAXKARKIT
        UusiKarkki.KARKKI = New(KARKKI)
        Select Rand(1,3)
            Case 1
                UusiKarkki\OBJ = CloneObject(MasKark1)
            Case 2
                UusiKarkki\OBJ = CloneObject(MasKark2)
            Case 3
                UusiKarkki\OBJ = CloneObject(MasKark3)
        EndSelect
        PositionObject UusiKarkki\OBJ,Rand(-100,100),Rand(-100,100)
        RotateObject UusiKarkki\OBJ,Rand(360)
        UusiKarkki\MinDistance = Rand(30,120)
        UusiKarkki\MaxDistance = Uusikarkki\MinDistance + Rand(20,60)
        UusiKarkki\SpeedRatio = Rnd(0.3,1.0)
        UusiKarkki\RotAng = Rand(360)
        UusiKarkki\RotDis = Rand(50,70)
    Next I
    
    CandyLeft = MaxKarkit
    
    EnemyTime = 1000
    MinEatTime = 400
    EnemyTimeReduce = 5
    EnemyTimeVar# = Rnd(0.8,1.2)
    
    
    
    EatTimer = Timer()
    EnemyTimer = Timer()
    ScoreTimer = Timer()
    
Repeat

    UpdateTime()

    DrawImage BG,0,0
    
    If Timer() - ScoreTimer > 500 And CandyLeft <> 0 Then
        EnemyTime = Max(EnemyTime - EnemyTimeReduce,180)
        EnemySpeed# = EnemySpeed# + 0.4
        ScoreTimer + 500
        Score = Score + 1
    EndIf
    
    Color 255,255,255
    SetFont font
    Text 10,SH-TextHeight("I")-8,"Candy: "+CandyLeft
    Text SW-10-TextWidth("Score: "+Score),SH-TextHeight("I")-8,"Score: "+Score

    CandyLeft = 0
    For iKarkki.KARKKI = Each KARKKI
        CandyLeft = CandyLeft + 1
        Ang# = GetAngle(ObjectX(iKarkki\obj),ObjectY(iKarkki\obj),MouseWX(),MouseWY())
        Dis# = Distance(ObjectX(iKarkki\obj),ObjectY(iKarkki\obj),MouseWX(),MouseWY())
        If Dis# < iKarkki\MinDistance Then
            iKarkki\Acceleration = Max(iKarkki\Acceleration - 20.0*S,0.0)
        ElseIf Dis# < iKarkki\MinDistance + 20 Then
            iKarkki\Acceleration = Max(iKarkki\Acceleration -15.0*S,0.0)
        ElseIf Dis# > iKarkki\MaxDistance Then
            iKarkki\Acceleration = Min(iKarkki\Acceleration + 4.0*S,1.0)
        EndIf
        
        iKarkki\MoveAng = Ang#
        
        TranslateObject iKarkki\obj,Cos(iKarkki\MoveAng)*CandySpeed*iKarkki\SpeedRatio*iKarkki\Acceleration*S,-Sin(iKarkki\MoveAng)*CandySpeed*iKarkki\SpeedRatio*iKarkki\Acceleration*S
        iKarkki\RotAng = WrapAngle(iKarkki\RotAng + 180.0*S)
        TranslateObject iKarkki\obj,Cos(iKarkki\RotAng)*iKarkki\RotDis*S,-Sin(iKarkki\RotAng)*iKarkki\RotDis*S
        
        TurnObject iKarkki\obj,iKarkki\RotAng/10.0*S
    
    Next iKarkki
    
    For iVihu.VIHU = Each VIHU
        TranslateObject iVihu\obj,iVihu\SpdX*S + (Cos(ObjectY(iVihu\obj)*0.7)*80.0)*S,iVihu\SpdY*S + (Cos(ObjectX(iVihu\obj)*0.7)*80.0)*S
        
        For iKarkki.KARKKI = Each KARKKI
            If Distance2(iKarkki\Obj,iVihu\Obj) < 40 And Timer() - EatTimer > MinEatTime Then
                EatTimer = Timer()
                DeleteObject iKarkki\OBJ
                Delete iKarkki
            EndIf
        Next iKarkki.KARKKI
        
        If ObjectX(iVihu\obj) > SW/2+100 Or ObjectX(iVihu\obj) < -SW/2-100 Then
            DeleteObject iVihu\obj
            Delete iVihu
        EndIf

    Next iVihu
    
    If Timer() - EnemyTimer > EnemyTime * EnemyTimeVar Then
        EnemyTimer = Timer()
        EnemyTimeVar# = Rnd(0.5,1.2)

        UusiVihu.VIHU = New(VIHU)
        UusiVihu\Obj = CloneObject(Vihu1)
        ObjectOrder UusiVihu\Obj,-1
        Select Rand(1,4)
            Case 1
                ScreenPositionObject UusiVihu\Obj,-100,Rand(SH*0.1,SH-SH*0.1)
                UusiVihu\SpdX = EnemySpeed * Rnd(0.8,1.4)
                UusiVihu\SpdY = 0
            Case 2
                ScreenPositionObject UusiVihu\Obj,SW+100,Rand(SH*0.1,SH-SH*0.1)
                UusiVihu\SpdX = -EnemySpeed * Rnd(0.8,1.4)
                UusiVihu\SpdY = 0
            Case 3
                ScreenPositionObject UusiVihu\Obj,Rand(SW*0.1,SW-SH*0.1),-100
                UusiVihu\SpdX = 0
                UusiVihu\SpdY = -EnemySpeed * Rnd(0.6,1.2)
            Case 4
                ScreenPositionObject UusiVihu\Obj,Rand(SW*0.1,SW-SH*0.1),SH+100
                UusiVihu\SpdX = 0
                UusiVihu\SpdY = EnemySpeed * Rnd(0.6,1.2)
            
        EndSelect
    
    EndIf
    
    If CandyLeft = 0 Then
        DrawGame
        SetFont BigFont
        CenterText SW/2,SH/4,"Game Over"
        SetFont MediumFont
        CenterText SW/2,SH/4+SH/6,"Score: "+Score
        CenterText SW/2,SH/2+SH/12,"Like taking candy from a baby..."
        CenterText SW/2,SH/2+SH/5,"Press ENTER to try again."
        If KeyHit(cbkeyreturn) Then Goto StartGame
    EndIf
    

DrawScreen
Forever

Function UpdateTime()
    NowTimer = TIMER()
    S = Max(Min((NowTimer - PrevTime) / 1000.0,0.04),0.00001)
    PrevTime = NowTimer
EndFunction
Sorsa vaatii mediat.
Attachments
Halloween.zip
(339.59 KiB) Downloaded 363 times
Last edited by Ruuttu on Fri Oct 30, 2009 8:23 pm, edited 1 time in total.
User avatar
Substance
Active Member
Posts: 234
Joined: Fri Mar 14, 2008 5:48 pm

Re: Pikakisa 22 [Alkanut]

Post by Substance »

Ja viime hetkellä, minun kurpitsanammuntani. Hiirellä ohjaa ja ampuu.
Attachments
Pumpkins!.zip
(734.26 KiB) Downloaded 347 times
Substance aka LittleGreen
Red Encounter - shoot'em uppia - lataus
Koodiapina
Forum Veteran
Posts: 2396
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:20 pm

Re: Pikakisa 22 [Kilpailuaika päättynyt]

Post by Koodiapina »

Myöhästyit kyllä kahdella minuutilla, koska kilpailuaika loppui 8:05. Mutta ällös pelkää, olen keksinyt varallesi jotain.

Laitan äänestyksen pystyyn.
Post Reply