NetMatch v2.5

Jaa meneillään olevat projektisi tai valmiit pelit muun yhteisön kanssa täällä.
Post Reply
User avatar
valscion
Moderator
Moderator
Posts: 1585
Joined: Thu Dec 06, 2007 8:46 pm
Location: Espoo
Contact:

NetMatch v2.5

Post by valscion » Tue Feb 22, 2011 1:05 pm

Behold! Uusi NetMatch on täällä!

Kaikkihan muistavat Marcoderin julkaiseman NetMatchin - parhaan räiskintäpelin mitä CoolBasicilla on ikinä saatu aikaiseksi. Koska minä ja KW olemme saaneet lähdekoodin NetMatch-tiimin entiseltä jäseneltä reBorn:lta, olemme päässeet sitä kehittämään eteenpäin. Olen saanut tätä nyt sen verran kehitettyä, että ajattelin julkaisun olevan paikallaan ;). Kiitos Atomimallin laneille, kun täällä on ollut niin tuottavaa ja hauskaa olla, niin NetMatch:kin on saanut uutta tuulta alleen. Kiitos myös lanipileiden muille osallistujille arvokkaasta palautteesta :).

Uusin versio: v2.5 - Lataa tästä: [ZIP @ GitHub]
Yllä oleva paketti lataa netistä tarvitsemansa ylimääräiset tiedostot. Jos kuitenkin haluat kokonaisen paketin, tässä olisi: [7z-paketti] [ZIP-paketti]

NetMatchin dokumentaatiota pääset selaaman myös suoraan netistä - englanniksi ja suomeksi.
Servulistaus näkyy myös netissä: http://netmatch.vesq.org (ja jos se on alhaalla, niin backup-listaus löytyy tuhoojabotin sivuilta)
Haluatko tehdä omia karttoja? Lataa sitten MapPack! Jos karttasi esikatselukuva näyttää vääristyneeltä, voit korjata sen tällä työkalulla: Fix MapPack thumbnails (ZIP)

Kuvakaappauksia: NetMatch on avointa lähdekoodia.
Päästäksesi lähdekoodeihin käsiksi, ohjaa selaimesi tänne: NetMatch @ GitHub
Lisätietoa tästä foorumipostauksesta.
NetMatch käyttää nykyään myös Trelloa projektinhallintaan, joten työn alla olevat (ja jo valmiit mutta ei välttämättä julkaistut) asiat löydät NetMatchin julkiselta Trello-boardilta. Jos teette Trelloon tilin, voitte äänestää ja kommentoida eri kortteja (yksittäistä ominaisuutta/kokonaisuutta/bugikorjausta).

Liity NetMatchin IRC-kanavalle: #NetMatch @ IRCnet
Siellä hyörii nykyään joskus NetMatch-ircbotti, joka listaa rekisteröidyt palvelimet komennolla !list. Botin python-koodikin löytyy NetMatchin GitHubista, jos kiinnostaa.
Jos sinulla ei ole koneellasi irkkiä, pääset kätevästi kanavalle keskustelemaan käyttämällä munirkki.comin tarjoamaa Java-pohjaista IRC asiakasohjelmaa.

node.js-palvelin
NetMatchin version 2.5 julkaisun yhteydessä julkaistiin myös node.js alustalle rakennettu NetMatch-palvelin. Tämä projekti, joka kulkee nimellä node-NetMatch, löytyy niin ikään GitHubista. Palvelin pyörii paaaaljon nopeammin ja kevyemmin kuin CoolBasicin vastaava. node-NetMatchia voidaan myös paljon helpommin kehittää eteenpäin ja se onkin palvelinpuolella kehityksen kohde. Nykyinen CB-puolen palvelin jää vähemmälle huomiolle eikä se tule saamaan kaikkia ominaisuuksia mitä node-NetMatchissa on. Koska tämä node-NetMatch on kuitenkin jatkuvan kehityksen alla, esiintyy siinä helposti bugeja. Lisää tietoa tästäkin projektista saatte NetMatchin IRC-kanavalta (kts. edellinen kappale) sekä tulevista ja työn alla olevista ominaisuuksista NetMatchin julkiselta Trello-boardilta.
Ohjeita node.js palvelimen pyörittämiseen tästä postauksesta

Changelog:
v2.5
  • Lisäys: Kameramoodi kakkonen, kamera liikkuu hiiren mukana. Valittavissa asetuksista.
  • Lisäys: Kehittäjien konsoli. Saat sen auki painamalla §-näppäintä. Tällä hetkellä komentoja ei oikein vielä ole muita kuin help ja quit.
  • Lisäys: Patch-versio näkyy nyt myös ikkunan otsikossa, mikäli se on suurempi kuin 0.
  • Bugfix: Päivitin toimii nyt kunnolla myös patch-versioiden kanssa.
v2.4
  • Lisäys: Nopeampi palvelin! Palvelinta optimoitiin vaihtamalla huikeat määrät funktiokutsuja Gosub-komennoiksi. Tämä tietenkin tekee koodista itsestään hieman vaikeaselkoisempaa mutta palvelin pyörii nopeammin.
  • Lisäys: Palvelimen nopeutta lisättiin myös rajoittamalla clienttien pakettien lähettämistä. Näppäimellä R voitte säätää omaa packetwait-arvoanne, mutta suosittelen kuitenkin sen pitämistä normaalina.
  • Lisäys: Nätimpi FPS-mittari, näyttää nyt latenssin ja liikkuvan datan määrän (näppäin F).
  • Lisäys: Speedhack-tarkistus (Viltzun käsialaa). Saattaa olla vähän buginen - konfigista saa sen pois asetuksella DisableSpeedhackTest.
  • Lisäys: Uusia komentoja, /timelimit, /bot limit, /bot freeze, /radars.
  • Lisäys: Uusien komentojen ohjeet lisätty dokumentaatioon. Lisätty myös tekijöille kunnon kreditsit.
  • Lisäys: Kun palvelimella on custom-kartta jota clientillä ei ole, yritetään ladata karttaa palvelimen konfigissa MapServer-asetuksen määräämästä URL:sta. Oletuksena http://netmatch.vesq.org/maps/.
  • Lisäys: Verkkoliikennettä on myös optimoitu tunkemalla enemmän tavaraa samaan bittimäärään. Tästä kiitos Valtzulle.
  • Lisäys: Chattihistoria - näkyy viisi viimeisintä viestiä, kun chatti-input on auki.
  • Lisäys: Väliaikainen tiimichatti toimii laittamalla viestin eteen tähti-merkin. U-näppäin avaa chatin ja kirjoittaa siihen jo valmiiksi kyseisen tähden. Y avaa myös normaalin chatin C:n kanssa. Kiitokset Viltzulle.
  • Muutos: Tuplapistooli ampuu yhden panoksen kerrallaan vaihdellen oikean ja vasemman käden välillä. Vaatii vähän hiiren naputtelua jos sillä meinaa alkaa populaa tuhoamaan. Tämänkin teki Valtzu.
  • Muutos: Oletuskontrolli on nyt 2, eli WASD-näppäimet liikuttavat ukkoa aina samalla tavalla xy-suunnassa.
  • Muutos: Fiksailtu automaattista päivitintä, nyt se ilmoittaa jos jotain elintärkeää tavaraa puuttuu ja pyytää päivittämään. Konfiggeihin on lisätty mahdollisuus valita oma updaterin osoite - tämä on hyödyllinen lähinnä jos haluaa päivittää devbuildeihin. (Tällöin UpdateUrl:n arvoksi laitetaan http://nm.vesq.org/devbuild/updater.php.)
  • Muutos: Uusi dynaaminen tapa tallentaa kartat muistiin. Tämä on mahdollistanut sen, että "All maps" lista on oikeasti kaikki map-kansiossa olevat kartat. All_Maps.mpr tiedosto poistetaan automaattisesti, jos se on olemassa - tilalle tulee Default_maps.mpr.
  • Bugfix: Nyt kun pelaajan joukkuetta vaihdetaan, niin pelaajalle tulee heti oikea skini. Jos pelaaja näyttää jostain syystä olevan väärässä joukkueessa, niin heti kun pelaaja on ruudulla niin tiimi korjaantuu oikeaksi.
  • Bugfix: Viestit pysyvät nyt oikeasti pidempään ruudulla riippuen viestin pituudesta.
v2.3
  • Lisäys: Automaattinen päivitys, ohjelma lataa uusimman version itse suoraan netistä tästä lähtien.
  • Lisäys: Admin-oikeudet, palvelimella voidaan asettaa hallintasalasana jolla pelaajat voivat autentikoitua admineiksi komennolla /admin <salasana>.
  • Lisäys: Admineille oikeus potkia pelaajia, syntaksi on /kick <pelaajan_nimi> (syy). Botteja ei voi potkia.
  • Lisäys: Palvelimen sammutuksen yhteydessä yritetään lähettää kaikille clienteille tieto että palvelin sammuu.
  • Lisäys: Jos palvelimesta ei ole kuulunut määräaikaan mennessä, sammuttaa client yhteyden palvelimeen (server timeout).
  • Lisäys: Palvelin ei salli enää liittyä peliin, jos nimimerkki on jo käytössä.
v2.2c
  • Bugfix: Nyt pelaajien nimet näkyvät oikeilla väreillä, kun liitytään TDM-servuun.
v2.2b
  • Lisäys: Backup-servulistaus tuhoojabotin sivuilla.
  • Lisäys: Joukkueitten tapot, kuolemat ja KDR näytetään nyt pelaajien tilastojen alla. Tämä ei näy vielä lopputilastoissa.
  • Lisäys: Pääkansioon lisätty .bat tiedostot pelin käynnistämiseksi fullscreeniin tai suoraan palvelimeksi.
  • Lisäys: Suoraan palvelimeen käynnistäminen ei nyt lataa enää turhaa mediaa. Palvelimen käynnistys on täten siis salamannopeaa!
  • Bugfix: Enää ei tule "Too many players on server!" kun palvelimelta lähdetään pois.
  • Bugfix: Pelaajien viestit lähtevät nyt kaikille pelaajille eikä vain omalle joukkueelle TDM-pelimoodissa.
  • Bugfix: GetWord-funktion bugaamisesta johtunut "Kyll" teksti "Kyllä" sijaan muutettu. Nyt peli käyttää Jaren tekemää GetWord2-funktiota.
v2.2a
  • Uusi pelimoodi, Team Deathmatch
  • Aseita tasapainotettu: raketinheitintä parannettu, kranaatinheitintä heikennetty, aseisiin laitettu painot (liike hidastuu).
  • Suoraan palvelimeen siirtyminen ei lataa mediaa - palvelimen käynnistäminen on todella nopeaa!
  • Uusi config-asetus, DisableBots. Nimi kertoo kaiken.
  • Pieniä bugikorjauksia.

Tiedetyt bugit:
Bugilistaa pidetään nykyään täällä: https://github.com/cb-hackers/NetMatch/issues. Sinne voi myös mennä ehdottamaan uusia ominaisuuksia ja äänestämään bugeja/ominaisuustoiveita, jotta ne korjattaisiin/toteutettaisiin nopeammin. Tietenkin tänne topikkiin voi myös laittaa bugiviestejä / ehdotuksia, jos tuntuu siltä että githubiin on turha tehdä omaa tunnusta.
Last edited by valscion on Sun Mar 04, 2012 4:06 pm, edited 36 times in total.
cbEnchanted, uudelleenkirjoitettu runtime. Uusin versio: 0.4.1 — Nyt myös sorsat GitHubissa!
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com

User avatar
Wingman
Devoted Member
Posts: 594
Joined: Tue Sep 30, 2008 4:30 pm
Location: Ruudun toisella puolella

Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!

Post by Wingman » Tue Feb 22, 2011 1:29 pm

Hienoa on saada tätäkin eteenpäin, Atomin laneilla pelailtiin kehitysvaiheessa tätä aika mukavasti. Tänään iltapäivällä olisi kivaa pelailla :P
- - - -

User avatar
TheDuck
Devoted Member
Posts: 632
Joined: Sun Aug 26, 2007 3:51 pm
Location: C:\Program Files\Tuusula\

Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!

Post by TheDuck » Tue Feb 22, 2011 5:37 pm

Suomenkielisessä versiossa asetuksissa näytä tilastot --> kyll
EDIT:

Kielitiedostos on ihan oikein... Fontissa ei ole äätä?

EDIT:

Ja tossa postissas kun linkität suomenkieliseen ja enkunkieliseen manuaaliin, niin molemmat vie englanninkieliseen...

^^

User avatar
phons
Guru
Posts: 1056
Joined: Wed May 14, 2008 10:11 am

Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!

Post by phons » Tue Feb 22, 2011 10:12 pm

Frozen, koska peli ei osaa ladata mappia automaattisesti, jos sitä ei ole, niin voisit laittaa mapisi jakoon. :) Pääsisin minäkin pelaa..
Image

User avatar
Frozen
Advanced Member
Posts: 282
Joined: Fri Jan 01, 2010 5:46 pm
Location: Suomi

Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!

Post by Frozen » Tue Feb 22, 2011 10:16 pm

phons wrote:Frozen, koska peli ei osaa ladata mappia automaattisesti, jos sitä ei ole, niin voisit laittaa mapisi jakoon. :) Pääsisin minäkin pelaa..
aa, tähän ei ole tehty sellaista systeemiä et peli siirtäis sen mapin automaattisesti sellasille joilla ei ole sitä :D
Peli kuitenkin pätki itselläni myös sen verran pahasti, että se ei tuskin ole kovin nautinnollista muille
Edit: http://up.servut.us/28718
Image
Työn alla:
Jotakin epäjulkaistua

User avatar
TheDuck
Devoted Member
Posts: 632
Joined: Sun Aug 26, 2007 3:51 pm
Location: C:\Program Files\Tuusula\

Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!

Post by TheDuck » Tue Feb 22, 2011 10:41 pm

Okei, pelailin nyt vähäsen ja täs ois muutama ehdotus..

1) TDM pelityypissä voisi sen tiimipohjaisuuden vuoksi tiimin pisteet pelaajien pisteiden sijasta?
2) Kartta voitaisiin ladata serveriltä, tai serverin määrittämästä fastdl-hostista (eli serverin pitäjä uploadaa kartan nettiin ja asettaa configiinsa kartan sijainnin josta peli sen osaa ladata)
3) Bottien tekoälyyn pientä hiomista? Se on aika kiva kun TDM pelatessa botit räiskivät minne sattuu rocket launchereilla ja vähän väliä jäi omien tappamaksi. Ja jos juoksee raketinheitin-botin viereen moottorisaha kädessä, niin botti-raukka jää vain odottamaan että painan hiirennappiani.
^^

User avatar
legend
Advanced Member
Posts: 371
Joined: Wed Nov 18, 2009 9:06 pm

Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!

Post by legend » Tue Feb 22, 2011 11:00 pm

Servun rekisteröiminen ei onnistunut =(

User avatar
TheDuck
Devoted Member
Posts: 632
Joined: Sun Aug 26, 2007 3:51 pm
Location: C:\Program Files\Tuusula\

Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!

Post by TheDuck » Wed Feb 23, 2011 2:41 am

legend wrote:Servun rekisteröiminen ei onnistunut =(
Portit auki? Palomuuri ei estä?
^^

Storm: at_school

Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!

Post by Storm: at_school » Wed Feb 23, 2011 10:23 am

Ite eilen yritin tuota pelata, ei onnistunu, palomuurista oon sallinu, pistin jopa päältäkin pois, mutta ei silti rekisteröinyt. Kun koitti käynnistää rekisteröimätöntä servua, ikkuna muuttui siniseksi, joka pitää sulkea tehtävienhallinnan kautta. Laittakaa edes kuvakaappauksia pelistä, niin näkisi että millainen se on.

User avatar
valscion
Moderator
Moderator
Posts: 1585
Joined: Thu Dec 06, 2007 8:46 pm
Location: Espoo
Contact:

Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!

Post by valscion » Wed Feb 23, 2011 11:19 am

Storm: at_school wrote:Ite eilen yritin tuota pelata, ei onnistunu, palomuurista oon sallinu, pistin jopa päältäkin pois, mutta ei silti rekisteröinyt.
Palomuurin pois pistäminen ei riitä rekisteröinnin onnistumiseksi. Palvelimesi tulee olla tavoitettavissa myös ulkomaailmasta, ja koska sinulla on luultavasti NAT:ia käyttävä reititin, ei ulkoinen IP-osoitteesi ohjaa suoraan omalle koneellesi, jonka IP-osoite on varmaankin jotain muotoa 192.168.x.xxx. Tällöin sinun täytyy ohjata portti reitittimeesi, jotta voit hostata servua johon muutkin voivat liittyä.
Storm: at_school wrote:Kun koitti käynnistää rekisteröimätöntä servua, ikkuna muuttui siniseksi, joka pitää sulkea tehtävienhallinnan kautta.
Servu sammuu painamalla ESC-näppäintä. Koska servun näppäimet päivitetään vain n. sekunnin välein, vaatii ohjelma että pidät ESC-nappulaa tarpeeksi pitkään pohjassa.
Storm: at_school wrote:Laittakaa edes kuvakaappauksia pelistä, niin näkisi että millainen se on.
Ollos hyvä.
kranaatinheitin.png
Kohta räjähtää...!
kranaatinheitin.png (103.1 KiB) Viewed 11384 times
sinko.png
Raketinheitin on ihana laite.
sinko.png (161.36 KiB) Viewed 11384 times
moottorisahamurhaaja.png
Buahahahaaa, moottorisahalla voittoa kohti!
moottorisahamurhaaja.png (232.27 KiB) Viewed 11384 times
cbEnchanted, uudelleenkirjoitettu runtime. Uusin versio: 0.4.1 — Nyt myös sorsat GitHubissa!
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com

User avatar
valscion
Moderator
Moderator
Posts: 1585
Joined: Thu Dec 06, 2007 8:46 pm
Location: Espoo
Contact:

NetMatch on nyt avoin!

Post by valscion » Wed Feb 23, 2011 1:47 pm

Täten julistan ilosanoman, sanoman koko CoolBasic-foorumeiden kansalle:
NetMatch on julkaistu avoimena lähdekoodina!

Päästäksesi lähdekoodeihin käsiksi, ohjaa selaimesi tänne: NetMatch @ GitHub

NetMatchin julkinen repository käyttää Git-versionhallintajärjestelmää. NetMatchin kehittämiseen osallistumiseen ei vaadita Git-clienttiä tai muitakaan uusia ohjelmia, mutta sellainen on todella suotavaa ja nopeuttaa huimasti muokkausten tekemistä. Koska NetMatch käyttää alustanaan GitHubia, suosittelen vahvasti oman tilin tekemistä sinne. Kun olette saaneet tilinne tehtyä, voitte mennä NetMatchin projektisivuille ja forkata projektin itsellenne. Tämä forkattu projekti on teidän itsenne omistuksessa, joten voitte luonnollisesti tehdä sinne omia muutoksianne. NetMatchin päähaarassa näkyy tieto kaikista forkkauksista ja voin halutessani ottaa forkatuista lähdekoodeista suoraan committeja NetMatchin varsinaiseen repositoryyn. Kun haluatte omien päivitystenne sisällytettävän päähaaraan, tehkää Pull request niin saan heti tiedon päivityksistä ja pääsen katsomaan helposti, mitä koodia olette muuttaneet.

Koska NetMatchin lähdekoodi rikkoi juuri sen maagisen 127:n funktion rajan, tarvitsette nyt Modatun CB-compilerin, jossa on funktiorajaa nostettu.

Ohjeet Git:n integroimiseksi Windowsiin
NetMatchin wikissä on nyt tehty ohjeet Gitin integroimiseksi Windowsiin. Jos ongelmia tulee niin kysykää apua IRC-kanavalla tai suoraan täällä topikissa.
Last edited by valscion on Thu Mar 03, 2011 12:40 am, edited 1 time in total.
cbEnchanted, uudelleenkirjoitettu runtime. Uusin versio: 0.4.1 — Nyt myös sorsat GitHubissa!
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com

User avatar
Frozen
Advanced Member
Posts: 282
Joined: Fri Jan 01, 2010 5:46 pm
Location: Suomi

Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!

Post by Frozen » Wed Feb 23, 2011 7:44 pm

Tein taas uuden mapin serveriä varten.. tällä kertaa entistä aukeamman :D, koska nuo alkuperäiset kentät ovat kaikki yhtä putkea.

http://up.servut.us/28738 <- Nuked Town
EDIT:

Ajattelin, että coolbasicin cdm2:sen voisi laittaa netmatchiin kentäksi, mutta mitä pitäisi laittaa tekijän nimeksi? :D

Last edited by Frozen on Wed Feb 23, 2011 10:13 pm, edited 1 time in total.
Image
Työn alla:
Jotakin epäjulkaistua

User avatar
valscion
Moderator
Moderator
Posts: 1585
Joined: Thu Dec 06, 2007 8:46 pm
Location: Espoo
Contact:

Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!

Post by valscion » Wed Feb 23, 2011 10:03 pm

Frozen wrote:Tein taas uuden mapin serveriä varten.. tällä kertaa entistä aukeamman :D, koska nuo alkuperäiset kentät ovat kaikki yhtä putkea.
Tein kotisivuille kansion, johon laitan kaikki julkaistut kartat: http://netmatch.vesq.org/maps/
Tulevaan NetMatchin versioon laitetaan luultavasti clienttiin tarkastus, että löytyykö tuolta karttaa, jos servun karttaa ei löydy itseltään.
cbEnchanted, uudelleenkirjoitettu runtime. Uusin versio: 0.4.1 — Nyt myös sorsat GitHubissa!
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com

User avatar
Sly_Jack0
Devoted Member
Posts: 612
Joined: Mon Dec 10, 2007 9:25 am

Re: NetMatch on nyt avoin!

Post by Sly_Jack0 » Wed Feb 23, 2011 11:26 pm

VesQ wrote:Ohjeet Git:n integroimiseksi Windowsiin...
Itse latasin branchin reposta Bazaarilla, kun sitä olen tottunut käyttämään. Eli myös muilla versiohallintajärjestelmillä voi onnistua, jos vain kyseinen järjestelmä tukee tälläistä operaatiota.

User avatar
MaGetzUb
Guru
Posts: 1715
Joined: Sun Sep 09, 2007 12:35 pm
Location: Alavus

Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!

Post by MaGetzUb » Thu Feb 24, 2011 12:15 am

Tein pari muutosta koodiin niin nyt se valittaa että jotain resurssi tiedostoja puuttuu .pxi -päätteisiä. Hienoa että saadaan näinkin maagisen projektin lähdekoodit avoimeksi. :) PS. Ja ajoin sen ihan nimikko koodin kautta. Turhauttavaa..

Edit: 1234. viesti.. x)
Solar Eclipse
Meneillä olevat Projektit:
We're in a simulation, and God is trying to debug us.

User avatar
valscion
Moderator
Moderator
Posts: 1585
Joined: Thu Dec 06, 2007 8:46 pm
Location: Espoo
Contact:

Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!

Post by valscion » Thu Feb 24, 2011 12:25 am

MaGetzUb wrote:Tein pari muutosta koodiin niin nyt se valittaa että jotain resurssi tiedostoja puuttuu .pxi -päätteisiä. Hienoa että saadaan näinkin maagisen projektin lähdekoodit avoimeksi. :) PS. Ja ajoin sen ihan nimikko koodin kautta. Turhauttavaa..
Huoh, et tainnut edes katsoa sitä README-tiedostoa, joka paketissa tuli mukana. Lueppas täältä: https://github.com/VesQ/NetMatch/blob/m ... /README.md

Ongelmahan johtuu siis siitä, ettet ole pakannut NetMatch.dat tiedostoa mediasta.
cbEnchanted, uudelleenkirjoitettu runtime. Uusin versio: 0.4.1 — Nyt myös sorsat GitHubissa!
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com

User avatar
legend
Advanced Member
Posts: 371
Joined: Wed Nov 18, 2009 9:06 pm

Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!

Post by legend » Thu Feb 24, 2011 12:28 am

Yllätävän hienosti on jaksettu tehdä tota, ainakin koodin puolesta =D valitettavasti peliä ei ole päässyt testaamaan :o Yllätyin yhdestä asiasta että koodissa on käytetty coolbasicin objecti moottoria. Itse olen aina väsänyt oman :D

User avatar
valscion
Moderator
Moderator
Posts: 1585
Joined: Thu Dec 06, 2007 8:46 pm
Location: Espoo
Contact:

Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!

Post by valscion » Thu Feb 24, 2011 12:30 am

legend wrote:Yllätyin yhdestä asiasta että koodissa on käytetty coolbasicin objecti moottoria. Itse olen aina väsänyt oman :D
CoolBasicin oma objektimoottori on siitä hyvä, että se on nopea verrattuna omiin virityksiin.
cbEnchanted, uudelleenkirjoitettu runtime. Uusin versio: 0.4.1 — Nyt myös sorsat GitHubissa!
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com

User avatar
MaGetzUb
Guru
Posts: 1715
Joined: Sun Sep 09, 2007 12:35 pm
Location: Alavus

Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!

Post by MaGetzUb » Thu Feb 24, 2011 12:36 am

Ja yllättävän buginen verrattuna omiin virityksiin. :) Ööh ei tullut edes mieleenkään avata tuota ReadMe filua, koska sillä oli noin sekava tiedostopääte.. :roll:
Last edited by MaGetzUb on Thu Feb 24, 2011 12:46 am, edited 2 times in total.
Solar Eclipse
Meneillä olevat Projektit:
We're in a simulation, and God is trying to debug us.

User avatar
valscion
Moderator
Moderator
Posts: 1585
Joined: Thu Dec 06, 2007 8:46 pm
Location: Espoo
Contact:

Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!

Post by valscion » Thu Feb 24, 2011 12:42 am

MaGetzUb wrote:Ja yllättävän buginen verrattuna omiin virityksiin. :) Ööh ei tullut edes mieleenkään avata tuota ReadMe filua, koska sillä oli noin sekava tiedostopääte.. :roll:
No jos katsoo GitHubin projektin etusivua, näkee jo heti sen ReadMe:n sisällön siellä alhaalla.

Voisin kyllä ehkäpä heittää jonkun vielä vähän kuvaavamman tekstin tuohon ReadMe:n sisälle. Et ollut ensimmäinen joka kysyi, miksi .pxi tiedostoja puuttuu.
cbEnchanted, uudelleenkirjoitettu runtime. Uusin versio: 0.4.1 — Nyt myös sorsat GitHubissa!
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 10 guests