Virheet on jo sanottu, joten kommentoin tuota tarinaa. Aika kliseinen kyllä, eikä mitenkään ihmeellinen, mutta käyhän se ihan hyvin. Trailerissa olisi voinut olla jotain kuvia taustalla, esimerkiksi jotain tämän tapaista. Jos haluatte, voin tehdä muutamia tuollaisia kuvia.Sami The Great wrote:Tein tänään pienen trailerin pelistä, tai pääasiassa sen tarinasta, jonka on suunnitellut lukutoukka ja minä.
Musiikin on tehnyt reeperi.
Eli tässä latauslinkki: http://files.filefront.com/introExerar/ ... einfo.html
Mielipiteitä tarinasta ja trailerista otetaan vastaan
EDIT: Höh! Jo päivä mennyt eikä kukaan ole edes ladannut.
The Monarch - Avaruus strategia
Re: The Monarch - Avaruus strategia
CoolBasic henkilökuntaa
Graafikko
Graafikko
- Sami The Great
- Advanced Member
- Posts: 485
- Joined: Tue Aug 28, 2007 4:15 pm
- Contact:
Re: The Monarch - Avaruus strategia
Se olisi todella mukavaa jos viitsisit tehdä kuvia. Sillä itselläni ei ole oikein aikaa kuviin, koska suurin osa ajasta menee itse pelimoottorin tekemiseen. Ja tietenkin saat kuvista nimesi tekijöihinPate5 wrote:Virheet on jo sanottu, joten kommentoin tuota tarinaa. Aika kliseinen kyllä, eikä mitenkään ihmeellinen, mutta käyhän se ihan hyvin. Trailerissa olisi voinut olla jotain kuvia taustalla, esimerkiksi jotain tämän tapaista. Jos haluatte, voin tehdä muutamia tuollaisia kuvia.Sami The Great wrote:Tein tänään pienen trailerin pelistä, tai pääasiassa sen tarinasta, jonka on suunnitellut lukutoukka ja minä.
Musiikin on tehnyt reeperi.
Eli tässä latauslinkki: http://files.filefront.com/introExerar/ ... einfo.html
Mielipiteitä tarinasta ja trailerista otetaan vastaan
EDIT: Höh! Jo päivä mennyt eikä kukaan ole edes ladannut.
http://www.rockodilegames.com
CoolBasickin käyttäjä vuodesta 2004.
CoolBasickin käyttäjä vuodesta 2004.
Re: The Monarch - Avaruus strategia
Hehheh, tuosta trailerista sai sellasen käsityksen että tää on joku Dawn of War... Kuulosti vähän siltä kun puhuttiin useista roduista ja miten ne tappelee ja sitten on ihmisii jotka tuhoo roboja P:
Re: The Monarch - Avaruus strategia
Mitä haluat kuviin? Voisin tehdä tai ainakin aloittaa yhden vaikka heti.Sami The Great wrote:Se olisi todella mukavaa jos viitsisit tehdä kuvia. Sillä itselläni ei ole oikein aikaa kuviin, koska suurin osa ajasta menee itse pelimoottorin tekemiseen. Ja tietenkin saat kuvista nimesi tekijöihin
CoolBasic henkilökuntaa
Graafikko
Graafikko
- Sami The Great
- Advanced Member
- Posts: 485
- Joined: Tue Aug 28, 2007 4:15 pm
- Contact:
Re: The Monarch - Avaruus strategia
No saat itse päättää mitä kuviin tulee, kunhan ne liittyy jotenkin tarinaan Ja tuota tarinaahan voi vielä muokata, että ei sen lopullinen tarvitse olla nyt, kun ei mitään kampanijaakaan ole vielä aloitettu tekemään.Pate5 wrote:Mitä haluat kuviin? Voisin tehdä tai ainakin aloittaa yhden vaikka heti.Sami The Great wrote:Se olisi todella mukavaa jos viitsisit tehdä kuvia. Sillä itselläni ei ole oikein aikaa kuviin, koska suurin osa ajasta menee itse pelimoottorin tekemiseen. Ja tietenkin saat kuvista nimesi tekijöihin
http://www.rockodilegames.com
CoolBasickin käyttäjä vuodesta 2004.
CoolBasickin käyttäjä vuodesta 2004.
Re: The Monarch - Avaruus strategia
Voitko pistää tuon juonen tekstinä? On nimittäin vähän hankala katsoa kokoajan tuosta introsta.Sami The Great wrote:No saat itse päättää mitä kuviin tulee, kunhan ne liittyy jotenkin tarinaan Ja tuota tarinaahan voi vielä muokata, että ei sen lopullinen tarvitse olla nyt, kun ei mitään kampanijaakaan ole vielä aloitettu tekemään.Pate5 wrote:Mitä haluat kuviin? Voisin tehdä tai ainakin aloittaa yhden vaikka heti.Sami The Great wrote:Se olisi todella mukavaa jos viitsisit tehdä kuvia. Sillä itselläni ei ole oikein aikaa kuviin, koska suurin osa ajasta menee itse pelimoottorin tekemiseen. Ja tietenkin saat kuvista nimesi tekijöihin
EDIT:
Mikä resoluutio kuville?
CoolBasic henkilökuntaa
Graafikko
Graafikko
Re: The Monarch - Avaruus strategia
Mun vinkki on, että äläpä teekkään kuvia vaan tee siihen hitaasti nopeutuvia vastaan tulevia tähtiä.. Sitten planeettoja menisi ohi ja kaikkea hianoa.. =)
Jotain tällaista:
Jotain tällaista:
Code: Select all
SCREEN 800,600
Dim Stars(1024,3) As Float
For i = 1 To 1024
Stars(i,1) = Rand(-260000,260000)
Stars(i,2) = Rand(-220000,220000)
Stars(i,3) = Rand(-100000,-5)
Next i
zspeed# = 5
Repeat
zspeed# = zspeed# + UpKey() - DownKey()
For i = 1 To 1024
Dot3D(Stars(i,1),Stars(i,2),Stars(i,3))
Stars(i,3) = Stars(i,3) + zspeed#
If Stars(i,3) > 0 Then
Stars(i,1) = Rand(-260000,260000)
Stars(i,2) = Rand(-220000,220000)
Stars(i,3) = Rand(-100000,0)
EndIf
Next i
DrawScreen
Forever
Function Dot3D(x#,y#,z#)
If z > 0 Then z = -1
If z = 0 Then Return 0
sz# = (1/z)*100
sx# = ScreenWidth()/2+x*sz
sy# = ScreenHeight()/2-y*sz
Box sx#,sy#,1,1
EndFunction
EDIT:
Muokkasin koodia..
Solar Eclipse
We're in a simulation, and God is trying to debug us.
- Sami The Great
- Advanced Member
- Posts: 485
- Joined: Tue Aug 28, 2007 4:15 pm
- Contact:
Re: The Monarch - Avaruus strategia
Olen tehnyt tässä hiljalleen taistelu systeemiä eteenpäin sekä piirrellyt grafiikkaa. Lisäksi nyt planeettoja voi hallinnoida eli sen teknologia tasoja voi kehittää jne.
Tässä on kuvaa (tämä on vain demo, mikään ei vielä toimi käytännössä itse pelissä). Räjähdys on tehty ensin 3D:nä ja sitten renderöity animaatioksi.
EDIT: Lisäksi olen tehnyt kätevän scripti systeemin grafiikan ja alusten lataamiseen. Scripteistä voidaan ladata aluksen tiedot aseiden tiedot ja niiden avulla voidaan tehdä erillaisia efektejä johon voi sisällyttää ääniä ja animaatio kuvia.
Tässä on kuvaa (tämä on vain demo, mikään ei vielä toimi käytännössä itse pelissä). Räjähdys on tehty ensin 3D:nä ja sitten renderöity animaatioksi.
EDIT: Lisäksi olen tehnyt kätevän scripti systeemin grafiikan ja alusten lataamiseen. Scripteistä voidaan ladata aluksen tiedot aseiden tiedot ja niiden avulla voidaan tehdä erillaisia efektejä johon voi sisällyttää ääniä ja animaatio kuvia.
Last edited by Sami The Great on Wed Apr 21, 2010 2:15 pm, edited 2 times in total.
http://www.rockodilegames.com
CoolBasickin käyttäjä vuodesta 2004.
CoolBasickin käyttäjä vuodesta 2004.
Re: The Monarch - Avaruus strategia
onko tää vuoropohjainen?
Re: The Monarch - Avaruus strategia
Kato ensimmäinen viestioskari wrote:onko tää vuoropohjainen?
Yleistä:
Peli tulee olemaan vuoropohjainen strategia peli, jossa tarkoitusena on vallata maailma.
cbEnchanted, uudelleenkirjoitettu runtime. Uusin versio: 0.4.1 — Nyt myös sorsat GitHubissa!
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com
- Sami The Great
- Advanced Member
- Posts: 485
- Joined: Tue Aug 28, 2007 4:15 pm
- Contact:
Re: The Monarch - Avaruus strategia
Noniin eli olisi aika taas herätellä tätäkin projektia, jota en ole kesän ja syksyn aikana "kerennyt" tehdä paljoakaan. Pääasiassa motivaatio on ollut huono, koska peliin kasattu tiimi on ollut todella passiivinen ja oikeastaan olen tehnyt itse kaiken lukuunottamatta paria planeettaa ja valikkoa. Olen tässä hiljalleen koodaillut peliin aina välillä joitain pikku asioita, mutta tekemistä on niin paljon, ettei kaikkea kerkeä tekemään itse. Niin ajattelin tässä, että kasaisin tiimiä vähän uudestaan, jotta projekti pääsisi vähän editymään. Halukkaat projektiin voisivat ilmottautua vaikka "Tiimin haku ja -rakennus" palstalla, johon kirjoitan vielä ilmoituksen.
http://www.rockodilegames.com
CoolBasickin käyttäjä vuodesta 2004.
CoolBasickin käyttäjä vuodesta 2004.
Re: The Monarch - Avaruus strategia
Mukava että tätä jatketaan taas, luulin että jääty lopullisesti.
Re: The Monarch - Avaruus strategia
Onko pelin tarkoitus olla samanlainen kuin Master of Orion 2?
- Sami The Great
- Advanced Member
- Posts: 485
- Joined: Tue Aug 28, 2007 4:15 pm
- Contact:
Re: The Monarch - Avaruus strategia
Olen tässä taas pikkuhiljaa koodaillut peliä, ja olen tehnyt nyt pääasiassa planeettoja koskevia juttuja.
Screenshot tämän hetkisestä näkymästä:
Paneelissa voi hallinnoida planeettaa. Esimerkiksi kehittää teknologia tasoja, ostaa aluksiin uusia osia sekä rakennuttaa planeetalle uusia rakennuksia ja puolustus tykkejä. Alhaalla oleviin kuuteen pikku ruutuun tulee planeetalla olevien alusten kuvakkeet ja määrät. Isoon ruutuun alhaalla tulee planeetalla telakoituneena oleva flagship (suuri avaruusalus, jota voi muokata eri osilla). Vain yksi flagship vois olla kerrallaan planeetalla. Planeetan teknologia tasot vaikuttavat väestönkasvuun, sekä jotkin rakennukset tarvitsevat teityn teknologia tason ennen kuin sen voi rakentaa. Keskellä olevat kaksi pitkää tyhjää kohtaa ovat tarkoitettu sille, että niihin piirrän taustakuvan, ja kun rakentaa uuden rakennuksen, niin rakennuksen kuva lisätään kuvaan. Eli nämä ovat ns. ikkunoita planeettaan Vasemmanpuoleiseen tulee planeetan puolustus tykit jne. ja oikeanpuoleiseen tulee muut rakennukset. Nämä ovat siis vain rekvisiittaa, jotta planeetan hallintopaneeli ei näyttäisi niin tylsältä. Olen myös koodaillut itse "peli" tilaa (eli siis tila, jossa aluksia liikutellaan ja voi seilata ympäri maailmaa) lisää, ja se vaikuttaisi siltä, että se on valmis, ellen nyt vielä jotain pieniä korjauksia siihen tee.
EDIT: Mielipiteitä ja ehdotuksia otetaan vastaan
Screenshot tämän hetkisestä näkymästä:
Paneelissa voi hallinnoida planeettaa. Esimerkiksi kehittää teknologia tasoja, ostaa aluksiin uusia osia sekä rakennuttaa planeetalle uusia rakennuksia ja puolustus tykkejä. Alhaalla oleviin kuuteen pikku ruutuun tulee planeetalla olevien alusten kuvakkeet ja määrät. Isoon ruutuun alhaalla tulee planeetalla telakoituneena oleva flagship (suuri avaruusalus, jota voi muokata eri osilla). Vain yksi flagship vois olla kerrallaan planeetalla. Planeetan teknologia tasot vaikuttavat väestönkasvuun, sekä jotkin rakennukset tarvitsevat teityn teknologia tason ennen kuin sen voi rakentaa. Keskellä olevat kaksi pitkää tyhjää kohtaa ovat tarkoitettu sille, että niihin piirrän taustakuvan, ja kun rakentaa uuden rakennuksen, niin rakennuksen kuva lisätään kuvaan. Eli nämä ovat ns. ikkunoita planeettaan Vasemmanpuoleiseen tulee planeetan puolustus tykit jne. ja oikeanpuoleiseen tulee muut rakennukset. Nämä ovat siis vain rekvisiittaa, jotta planeetan hallintopaneeli ei näyttäisi niin tylsältä. Olen myös koodaillut itse "peli" tilaa (eli siis tila, jossa aluksia liikutellaan ja voi seilata ympäri maailmaa) lisää, ja se vaikuttaisi siltä, että se on valmis, ellen nyt vielä jotain pieniä korjauksia siihen tee.
EDIT: Mielipiteitä ja ehdotuksia otetaan vastaan
http://www.rockodilegames.com
CoolBasickin käyttäjä vuodesta 2004.
CoolBasickin käyttäjä vuodesta 2004.
- Sami The Great
- Advanced Member
- Posts: 485
- Joined: Tue Aug 28, 2007 4:15 pm
- Contact:
Re: The Monarch - Avaruus strategia
Itseasiassa tuolla tiiminhaku-osiossa on jo jonkin aikaa ollut hakua graafikolle tähän projektiin, joten jos kiinnostaa niin voisit vaikka lähettää minulle yksityisviestillä vapaamuotoisen hakemuksen. Projektiin vaadittaisiin suht vakituisia tekijöitä, koska ennen kuin uusi jäsen pääsee hommiin, pitää minun selittää ja kertoa kaikki oleellinen, jotta siitä hommasta tulisi jotain.Wingman wrote:hienolta näyttää
tarvitsetko muuten grafiikkaa, sitä kun tulee tehtyä aika paljon? (käyttöliittymään...)
http://www.rockodilegames.com
CoolBasickin käyttäjä vuodesta 2004.
CoolBasickin käyttäjä vuodesta 2004.
Re: The Monarch - Avaruus strategia
Tuo kuva vaikutti aivan loistavalta ja hyvin harkitulta, selityksestäsi kävi ilmi kyllä että miten homma toimii ja kuulosti minusta viisaalta . Pisti vain silmään tuo, kun planeetan populaatio on esimerkkikuvassa 8.5. Tarkoitat luultavasti miljoonia, mutta kun kuvasta ei käy se ilmi niin käyttäjää se hämää. Kannattaa siis lisätä tuon laatikon perään vielä vaikka pikkuteksti "MM" että ihmiset ymmärtävät sen olevan miljoonia
cbEnchanted, uudelleenkirjoitettu runtime. Uusin versio: 0.4.1 — Nyt myös sorsat GitHubissa!
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com
Re: The Monarch - Avaruus strategia
Jospa kuitenkin käytettäisiin SI-järjestelmän kerrannaisyksiköitä http://fi.wikipedia.org/wiki/Kansainv%C ... sik.C3.B6tVesQ wrote:Tuo kuva vaikutti aivan loistavalta ja hyvin harkitulta, selityksestäsi kävi ilmi kyllä että miten homma toimii ja kuulosti minusta viisaalta . Pisti vain silmään tuo, kun planeetan populaatio on esimerkkikuvassa 8.5. Tarkoitat luultavasti miljoonia, mutta kun kuvasta ei käy se ilmi niin käyttäjää se hämää. Kannattaa siis lisätä tuon laatikon perään vielä vaikka pikkuteksti "MM" että ihmiset ymmärtävät sen olevan miljoonia
CoolBasic henkilökuntaa
Kehittäjä
CoolBasic Classic
Kehittäjä
CoolBasic Classic
Re: The Monarch - Avaruus strategia
I got pwned. Mutta joo, pointtini toivottavasti tuli kuitenkin selvilleIlmuri wrote:Jospa kuitenkin käytettäisiin SI-järjestelmän kerrannaisyksiköitä http://fi.wikipedia.org/wiki/Kansainv%C ... sik.C3.B6tVesQ wrote:Tuo kuva vaikutti aivan loistavalta ja hyvin harkitulta, selityksestäsi kävi ilmi kyllä että miten homma toimii ja kuulosti minusta viisaalta . Pisti vain silmään tuo, kun planeetan populaatio on esimerkkikuvassa 8.5. Tarkoitat luultavasti miljoonia, mutta kun kuvasta ei käy se ilmi niin käyttäjää se hämää. Kannattaa siis lisätä tuon laatikon perään vielä vaikka pikkuteksti "MM" että ihmiset ymmärtävät sen olevan miljoonia
cbEnchanted, uudelleenkirjoitettu runtime. Uusin versio: 0.4.1 — Nyt myös sorsat GitHubissa!
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com
- Sami The Great
- Advanced Member
- Posts: 485
- Joined: Tue Aug 28, 2007 4:15 pm
- Contact:
Re: The Monarch - Avaruus strategia
Pientä päivitystä taas. Tällä kertaa vähän enemmän koodipuolen päivityksiä. Olen tässä koodaillut nyt scriptimoottoria vähän eteenpäin, koska se pitäisi saada valmiiksi, ennen kuin jatkan taistelusysteemin tekoa. Scriptimoottori lataa muistiin kaikki scriptit, joista sitten voi lukea tietoa tarvittaessa. Lisäksi olen koodaillut efektimoottoria, joka pitää huolen aluksiin ja kaikkiin muihin kohteisiin vaikuttavista efekteistä ja niiden kestoajoista. Efekti pystytään nyt helposti asettamaan mille tahansa kohteelle yhdellä funktiolla: ApplyEffect( kohteen_tyyppi, kohteen_ID, efekti_scriptin_ID ). Pelin kaikki alukset, rakennukset, aseet ja upgradet pohjautuvat puhtaasti scripteihin, joten kun scriptimoottori on valmis, pystyy uusia aluksia ja kaikkea muuta luomaan todella nopeasti lisäämällä vain uusi scripti kansioon.
Tässä lainaus lähdekoodista, jossa määritellään efektiscriptien TYPE:
Tuosta siis näkee vähän, että mitä erillaisia vaikuttavia tekijöitä pelissä on otettu huomioon.
Tässä lainaus lähdekoodista, jossa määritellään efektiscriptien TYPE:
Code: Select all
//---------------------------->> EFFECT SCRIPT CONTROL <<---------------------------//
//Efekti Field String sisältää tiedot näin
// [effectID]: value(..),effect-target(..),area(..),duration(..),chance(..)
// .. paikalle tulee arvo
//value(efektin arvo)
//effect-target (target, area, all, enemy, own)
//area (vaikutus alue ruuduissa, otetaan huomioon vain jos effect-taget on area)
//duration (x battle-turns, x turns, battle, unlimited)
//chance (0-100 %)
Type EffectScripts
Field id
//------------------------//
//COMBAT lisäykset
Field increaseDurability As String
Field increaseDefense As String
Field increaseAttack As String
Field increaseAttactRange As String
Field increaseCombatSpeed As String
Field increaseCombatMove As String
Field increaseCombatEnergy As String
Field increaseMaxCombatEnergy As String
Field increaseCombatEnergyGain As String
Field increaseMovesPerTurn As String
Field increaseAttacksPerTurn As String
Field increaseHeatDamage As String
Field increaseBlastDamage As String
Field increasePhysicalDamage As String
Field increaseRadiationDamage As String
Field increaseGravityDamage As String
Field increaseHeatResistance As String
Field increaseBlastResistance As String
Field increasePhysicalResistance As String
Field increaseRadiationResistance As String
Field increaseGravityResistance As String
//Edelliset prosentti määrityksellä
Field increaseDurabilityPercent As String
Field increaseDefensePercent As String
Field increaseAttackPercent As String
Field increaseAttackRangePercent As String
Field increaseCombatSpeedPercent As String
Field increaseCombatMovePercent As String
Field increaseCombatEnergyPercent As String
Field increaseMaxCombatEnergyPercent As String
Field increaseCombatEnergyGainPercent As String
Field increaseHeatDamagePercent As String
Field increaseBlastDamagePercent As String
Field increasePhysicalDamagePercent As String
Field increaseRadiationDamagePercent As String
Field increaseGravityDamagePercent As String
Field increaseHeatResistancePercent As String
Field increaseBlastResistancePercent As String
Field increasePhysicalResistancePercent As String
Field increaseRadiationResistancePercent As String
Field increaseGravityResistancePercent As String
//------------------------//
//COMBAT vähennykset
Field decreaseDurability As String
Field decreaseDefense As String
Field decreaseAttack As String
Field decreaseAttactRange As String
Field decreaseCombatSpeed As String
Field decreaseCombatMove As String
Field decreaseCombatEnergy As String
Field decreaseMaxCombatEnergy As String
Field decreaseCombatEnergyGain As String
Field decreaseMovesPerTurn As String
Field decreaseAttacksPerTurn As String
Field decreaseHeatDamage As String
Field decreaseBlastDamage As String
Field decreasePhysicalDamage As String
Field decreaseRadiationDamage As String
Field decreaseGravityDamage As String
Field decreaseHeatResistance As String
Field decreaseBlastResistance As String
Field decreasePhysicalResistance As String
Field decreaseRadiationResistance As String
Field decreaseGravityResistance As String
//Edelliset prosentti määrityksellä
Field decreaseDurabilityPercent As String
Field decreaseDefensePercent As String
Field decreaseAttackPercent As String
Field decreaseAttackRangePercent As String
Field decreaseCombatSpeedPercent As String
Field decreaseCombatMovePercent As String
Field decreaseCombatEnergyPercent As String
Field decreaseMaxCombatEnergyPercent As String
Field decreaseCombatEnergyGainPercent As String
Field decreaseHeatDamagePercent As String
Field decreaseBlastDamagePercent As String
Field decreasePhysicalDamagePercent As String
Field decreaseRadiationDamagePercent As String
Field decreaseGravityDamagePercent As String
Field decreaseHeatResistancePercent As String
Field decreaseBlastResistancePercent As String
Field decreasePhysicalResistancePercent As String
Field decreaseRadiationResistancePercent As String
Field decreaseGravityResistancePercent As String
//------------------------//
//DAMAGET
Field heatDamage As String
Field blastDamage As String
Field physicalDamage As String
Field radiationDamage As String
Field gravityDamage As String
Field damage As String
//------------------------//
//MAP lisäykset
Field increaseMapMove As String
Field increaseMapMoveGain As String
Field increaseCashIncome As String
Field increaseIronIncome As String
Field increaseUraniumIncome As String
Field increaseDarkMaterialIncome As String
Field increaseHydrogenIncome As String
Field increaseCoalIncome As String
Field increaseAntiMaterialIncome As String
Field increaseSpaceVehicle1Income As String
Field increaseSpaceVehicle2Income As String
Field increaseSpaceVehicle3Income As String
Field increaseSpaceVehicle4Income As String
Field increaseSpaceVehicle5Income As String
Field increaseSpaceVehicle6Income As String
//------------------------//
//MAP vähennykset
Field decreaseMapMove As String
Field decreaseMapMoveGain As String
Field decreaseCashIncome As String
Field decreaseIronIncome As String
Field decreaseUraniumIncome As String
Field decreaseDarkMaterialIncome As String
Field decreaseHydrogenIncome As String
Field decreaseCoalIncome As String
Field decreaseAntiMaterialIncome As String
Field decreaseSpaceVehicle1Income As String
Field decreaseSpaceVehicle2Income As String
Field decreaseSpaceVehicle3Income As String
Field decreaseSpaceVehicle4Income As String
Field decreaseSpaceVehicle5Income As String
Field decreaseSpaceVehicle6Income As String
//------------------------//
EndType
http://www.rockodilegames.com
CoolBasickin käyttäjä vuodesta 2004.
CoolBasickin käyttäjä vuodesta 2004.