Etsitään tiiimiä RWP:n roolipeli-projektiin!

Etsitkö tiimiä tai etsiikö tiimisi jäseniä?
Post Reply
Mysterius Coder
Active Member
Posts: 133
Joined: Mon Aug 27, 2007 8:13 pm

Etsitään tiiimiä RWP:n roolipeli-projektiin!

Post by Mysterius Coder »

Peli jäässä toistaiseksi, koska tarvittavaa porukkaa ei ole saatu kasaan.

RealWork Productions on jo jonkin aikaa ollut olemassa, mutta aloittamemme pienet, kuin isotkin projektit ovat jäätyneet/tuhoutuneet kokonaan innostuksen puutteessa. Tällä kertaa ei aiota epäonnistua ja haetaan apujoukkoja. Projekti aloitetaan kun sopiva tiimi on kasassa ja on päätetty koodin toteutuksesta. Juoni on lähes valmis. Olen suunnitellut juonta peliin jo noin vuoden. Aluksi meinasin tehdä pelin yksin muttei siitä tullut mitään. Pelistä tulee FF6:sen tapainen japanilaistyylinen rpg eeppisellä juonella varustettuna. Taistelu systeemi on vuoropohjainen. Koetan kirjoittaa jonkunlaisen juoni selityksen pilaamatta (toivottavasti) tulevaa peli nautintoa.
Juoni:

Jinx, nuori 16 vuotias velho on elänyt elämänsä magian opettajansa, mestari Corneliuksen luona. Pienenä lapsensa hänen isänsä hylkäsi tämän Corneliuksen portaille. Jinxistä kasvoi harvinaisen taitava velho ja jo 14 vuotiaana hän vapautui "mestari/oppipoika velvoitteesta" Cornelius kuolee vakavaan "Touch of Darkness" kiroukseen ja Jinx jää yksin. Cornelius keroo Jinxille että Khamdorin kylästä voisi löytyä tietoa Jinxin vanhemmista. Jinx hyvästelee tuttavansa, ja ainoan ystävänsä 27 vuotiaan paladiinin Dalen joka koetti parantaa Corneliuksen. Jinx saa matkallaan selville, että hänen isänsä on suuressa vaarassa ja pian alkaa taistelu, joka ratkaisee koko maailman kohtalon.

Juoni voi olla vielä hieman hiomaton ja kliseinen. :/ Tarvitsemme siis:
-Taitavan koodaajan battle-systeemin pää-ohjelmoijaksi.
-Jonkun tekemään ääni effektejä ja hieman musiikki (meillä on jo jonkin verran)
-Graafikon joka osaa tehdä rpg maker 2003/FF6 tasoista grafiikkaa, mielummin useamman.
-Sekalaisia ohjelmoijia
-Kartta toteutetaan tileillä joten mapparia tarvitaan.

RWP:n jäseniä luultavasti tulee vielä hommiin, tällä hetkellä projektiin ilmottautuneita on:
-Minä (juoni, osa artworkista, ohjelmointi)
-Arska (ohjelmointi)
-Sami the great on vihjaillut auttelevansa vähän grafiikan kanssa.

Viesti saattaa olla hieman vajaa, kysykää jos jokin jäi auki.

Kuva päähenkilöstä:
Attachments
jinx.png
jinx.png (33.58 KiB) Viewed 3999 times
Kyllä minä osaan, mutta kun mieli on tällasen kaaoksen vallassa, niin ei siitä mitään tule.
vms100
Member
Posts: 81
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:47 pm

Re: Etsitään tiiimiä RWP:n roolipeli-projektiin!

Post by vms100 »

Voisin tehdä pelillenne launcherin jos kiinnostaa (visual basic hallussa jo melko hyvin) :D
Koodiapina
Forum Veteran
Posts: 2396
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:20 pm

Re: Etsitään tiiimiä RWP:n roolipeli-projektiin!

Post by Koodiapina »

Taitaapi olla kaatunut koko tiimi ja tämä projekti sen mukana. Muistelisin, että IRC:n puolella oli tästä jotain juttua, nuo sivutkin ovat viimevuoden puolelta, enkä ainakaan minä ole saanut mitään työtehtäviä vaikka olin graaffikkona (Vai olisinkohan saanut potkut?). Lisäksi foorumeilla ei ole ollut pitkään aikaan mitään RWP:n liittyvää.
Post Reply