World Trade Center Rescue (työn alla. lisää tietoa luvassa)

Etsitkö tiimiä tai etsiikö tiimisi jäseniä?
Guest

Re: World Trade Center Adventures...

Post by Guest »

Videon musiikki on otettu super racerista ja mistähän nuo videonpätkät on pöllitty? En usko ihan omaa tuotosta olevan.
DJ-Filbe
Devoted Member
Posts: 854
Joined: Sat Feb 20, 2010 2:18 pm

Re: World Trade Center Adventures...

Post by DJ-Filbe »

Vieras wrote:Videon musiikki on otettu super racerista ja mistähän nuo videonpätkät on pöllitty? En usko ihan omaa tuotosta olevan.
Videot Youtubesta, eka pätkä missä kone lähtee ilmaan, ja toka pätkä missä näkyy hieman vierestä lentäneen koneen lentoa, on mun omat videot, jotka uppasin Youtubeen (acco = Tableborder). Kuvasin nämä itse reissullani matkalla Gran Canarialta Helsinkiin. Videon kaikki musiikkiloopit on minun ja SUPER RACERIN PELIN TEKIJÄN , Wilizucoderin tekemiä, eli ryhmän omaa tuotosta on, hän on näet ryhmässä. Ja muut videot on ymmärrettävistä syistä otettu Youtubesta, enhän olisi millään voinut Nykissä tuota kuvata, jos pilkkua halutaan tässä väkisin viilata!
Last edited by DJ-Filbe on Mon Mar 22, 2010 1:33 am, edited 1 time in total.
DJ-Filbe
Devoted Member
Posts: 854
Joined: Sat Feb 20, 2010 2:18 pm

World Trade Center Adventures(2) - Lisää porukkaa tiimiin

Post by DJ-Filbe »

Meillä on siis ryhmä, jolla on projektina World Trade Center Adventures - niminen peli. Tässä pelissä siis palataan historiaan ja liikutaan joko toimistotyöntekijöillä, poliiseilla tai palomiehillä WTC Plazalla (NY). Kun peliä kehitetään eteenpäin, aiotaan lisätä siihen vielä terroristit.

Pelin ideana on siis pelastaa ihmisiä / itsensä torn(e)ista tai evakuoida lähirakennusten asukkaita ennen kun torni(t) romahtavat.

Mitään ei olla saatu vielä täysin valmiiksi, kehityksessä ovat seuraavat asiat:

- karttaeditori (kohta valmis)
- musiikki (alulla)
- grafiikka (alulla) lisää graafikoita mukaan!
- koodi (suunnitteilla / alulla)
- tietokanta (suunnitteilla)

Tietokantaa tarvitsemme tietojen tilastointiin, joihinkin pelin erikoisominaisuuksiin, päivityksiin ym. toimintoihin. Tähän meillä ei ole kokemusta. Huomasimme, että olisi helpompaa toteuttaa tietokanta MySQL :llä ja PHP :llä kuin cbNetworksilla tai sitten käyttää molempia. Ongelmia tulisi cb:llä vastaan viimeistään siinä vaiheessa kun tietokantaan pitäisi kirjoittaa. Tarvitsemme jonkun tähän hommaan, mielellään hyvällä kokemuksella varustettua cbNetworks tai (vielä parempi) MySQL - osaajaa.

Tarvitsemme erityisesti myös lisää graafikoita! Kaikki innokkaat vaan mukaan yrittämään!
Ilmoitukset ja viestit s-postilla tai mesellä osoitteeseen peliryhma@hotmail.com.
Kysyttävää tai kommentoitavaa?
User avatar
Dibalo
Advanced Member
Posts: 298
Joined: Mon Aug 27, 2007 8:12 pm
Location: Espoo, Finland
Contact:

Re: World Trade Center Adventures...

Post by Dibalo »

Noniin. Meillä oli valvojien kesken hienoisia tietokatkoksia tämän aiheen tiimoilta, joten päätöksemme menivät hieman ristiin. Tämän vuoksi pyrimme korjaamaan tilanteen ja yhdistimme viestit tähän edelliseen ketjuun. Tästä voimme jatkaa "puhtaalta" pöydältä ja siivosti ilman trollaamista ja toisten haukkumista. Toivottavasti tämä ketju pysyy nyt hyvässä kunnossa, eikä jatkotoimenpiteisiin ole tarvetta.

Haluan pyytää omasta puolestani tätä sekaannusta anteeksi käyttäjiltä ja muilta valvojilta. Omassa toiminnassani oli puutteita, sillä en antanut tarpeeksi tietoa muille valvojille, ja tälläinen sekaannus pääsi käymään. Otetaan jokainen tästä opiksi ja jatketaan entistä viisaampina. ;)
The darkest spells can be found from
http://tunkkaus.blogspot.fi
DJ-Filbe
Devoted Member
Posts: 854
Joined: Sat Feb 20, 2010 2:18 pm

Re: World Trade Center Adventures...

Post by DJ-Filbe »

(Jäässä toistaiseksi, kesälomalla alkaa uudestaan {jos alkaa}. Johtuu minusta riippumattomista syistä.)
User avatar
Koodari
Active Member
Posts: 201
Joined: Wed Nov 18, 2009 9:01 pm
Contact:

Re: World Trade Center Adventures...

Post by Koodari »

DJ-Nerd wrote:(Jäässä toistaiseksi, kesälomalla alkaa uudestaan {jos alkaa}. Johtuu minusta riippumattomista syistä.)
No miksi näin?
Alussa oli asiakas, projekti ja Koodari...

Code: Select all

[23:36:33] <Minixmix> jos nyt viel yhen lastin heittäis
[23:36:48] <Minixmix> Sit loput vois hoitaa kännyllä :/
[00:14:49] <Minixmix> mutta nyt tyhjennykselle ->
[/size]
DJ-Filbe
Devoted Member
Posts: 854
Joined: Sat Feb 20, 2010 2:18 pm

Re: World Trade Center Adventures...

Post by DJ-Filbe »

Koodari wrote:
DJ-Nerd wrote:(Jäässä toistaiseksi, kesälomalla alkaa uudestaan {jos alkaa}. Johtuu minusta riippumattomista syistä.)
No miksi näin?
Jos nyt ihan välttämättä halusit että kerron sen täällä, niin: et tee töitäsi ja koodaus ei etene. Lisää keskustelua mesessä kunhan oot ensin pelannu sitä seeässää mitä aina [kirjautuessasi meseen] sanot meneväsi pelaamaan . Ja ihan vain itsesi vuoksi suosittelen olla keskustelematta asiasta enempää täällä.
User avatar
Sami The Great
Advanced Member
Posts: 485
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:15 pm
Contact:

Re: World Trade Center Adventures...

Post by Sami The Great »

Valitettavasti näin näissä tiimi-projekteissa usein käy. Kaikki eivät ole yhtä motivoituneita ja kaikkien taitotaso ei ole sama. Yleensä projekti kaatuu siihen, että taidot eivät riitä, ja sitten muut kyllästyvät hitaaseen ja huonoon työskentelyyn ja tiimi hajoaa. Siksi olisi tärkeää, kun tiimiä kasataan, että siihen EI oteta ketään sellaista mukaan ketä ei selvästikkään tehtäväänsä kykene vielä.
http://www.rockodilegames.com
CoolBasickin käyttäjä vuodesta 2004.
DJ-Filbe
Devoted Member
Posts: 854
Joined: Sat Feb 20, 2010 2:18 pm

Re: World Trade Center Adventures...

Post by DJ-Filbe »

Sami The Great wrote:... Yleensä projekti kaatuu...
...seeässään :evil: Vittu mä sanon!
MikkoK
Devoted Member
Posts: 813
Joined: Thu Jun 05, 2008 2:13 pm
Location: City 17

Re: World Trade Center Adventures...

Post by MikkoK »

DJ-Nerd wrote:
Sami The Great wrote:... Yleensä projekti kaatuu...
...seeässään :evil: Vittu mä sanon!
Se on CS, ja tuskinpa pelkästään Koodarista johtuu tuo projektin kaatuminen, eikö ihmisillä saisi olla vapaa-aikaa? Luulenpa että muilla oli yhtä suuri osuus siihen tiimin kaatumiseen. Mikset itse koodannut silloin kun Koodari ei koodannut?

Code: Select all

#aha. @ IRCNet
<Grandi> Voit laittaa jo valmiiks hailaittiin "Amis-Mikko", koska alan kutsua sua sillä nimellä.
DJ-Filbe
Devoted Member
Posts: 854
Joined: Sat Feb 20, 2010 2:18 pm

Re: World Trade Center Adventures...

Post by DJ-Filbe »

MikkoK wrote:
DJ-Nerd wrote:
Sami The Great wrote:... Yleensä projekti kaatuu...
...seeässään :evil: Vittu mä sanon!
Se on CS, ja tuskinpa pelkästään Koodarista johtuu tuo projektin kaatuminen, eikö ihmisillä saisi olla vapaa-aikaa? Luulenpa että muilla oli yhtä suuri osuus siihen tiimin kaatumiseen. Mikset itse koodannut silloin kun Koodari ei koodannut?
Taidot... ne taidot...
Ja meillä oli selvä roolijako tiimissä, oli sovittu tarkalleen kaikki (joustovaraa toki oli, mutta ei minusta olisi oikeastaan niinkään ollut tuohon hommaan)
User avatar
Koodari
Active Member
Posts: 201
Joined: Wed Nov 18, 2009 9:01 pm
Contact:

Re: World Trade Center Adventures...

Post by Koodari »

En pelaa aina sun "seeässää", vaan kehitän myös OMIA projektejani... :x
Last edited by Koodari on Sat Apr 24, 2010 6:57 pm, edited 1 time in total.
Alussa oli asiakas, projekti ja Koodari...

Code: Select all

[23:36:33] <Minixmix> jos nyt viel yhen lastin heittäis
[23:36:48] <Minixmix> Sit loput vois hoitaa kännyllä :/
[00:14:49] <Minixmix> mutta nyt tyhjennykselle ->
[/size]
User avatar
Knoy
Active Member
Posts: 187
Joined: Fri Feb 12, 2010 10:50 pm

Re: World Trade Center Adventures...

Post by Knoy »

Rauhoittukaas nyt...
Anteenksi lyhyt viesti, mutta ei tässä oikeen mitään muutakaan voi sanoa...
MikkoK
Devoted Member
Posts: 813
Joined: Thu Jun 05, 2008 2:13 pm
Location: City 17

Re: World Trade Center Adventures...

Post by MikkoK »

Minähän sanoin ettei tiimiin kannata liittyä, mutta onnea tuleviin projekteihinne ja DJ.Nerd kuinka taidokas itse olet? Ettei tiimisi ole niin vain ettet sinä tee mitään muutakuin määräilet.

Code: Select all

#aha. @ IRCNet
<Grandi> Voit laittaa jo valmiiks hailaittiin "Amis-Mikko", koska alan kutsua sua sillä nimellä.
Pate5
Artist
Artist
Posts: 551
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:53 pm
Location: Vantaa

Re: World Trade Center Adventures...

Post by Pate5 »

Jotenkin tämä ei tullut suurena yllätyksenä. Yleensä jos haluaa tällaisia tiimejä johtaa, niin pitäisi olla itselläkin sitä taitoa, sekä halua ryhtyä itse tarpeen vaatiessa työhön. Jos oma taito ei riitä, suosittelisin sen ajan käyttämistä harjoitteluun.

Koodari, jos haluat kehittää omia projektejasi, niin miksi sitten liityit tähän tiimiin?
CoolBasic henkilökuntaa
Graafikko
User avatar
wilizucoder
Member
Posts: 81
Joined: Sat Sep 08, 2007 11:24 pm
Location: Espoo
Contact:

Re: World Trade Center Adventures...

Post by wilizucoder »

Eli aiotaanko tätä projektia vielä jatkaa, sillä ideana WTC on mielsestäni mielenkiintoinen, ja alku näytti ainakin ihan lupaavalta, mutta nyt en sitten tiedä enää ja luulempa että projekti olisi kaatumassa siihen, että tiimissä kenenkään taidot eivät riitä enää pidemmälle ja olisi tässä itsellä muitakin projekteja työn alla... :? :?:
Ja jos projektia ei enää jatketa, niin sitten vaan lukkoa tälle topickille.
Tuxi
Active Member
Posts: 190
Joined: Wed Jan 21, 2009 10:25 pm
Contact:

Re: World Trade Center Adventures...

Post by Tuxi »

Alku tosiaan näytti lupaavalta. Oikeastaa projektin jäätyminen tuli minulle täytenä yllätyksenä. Se näytti edistyvän hyvin, mutta kun olin pari päivää poissa sain kuulla että projekti jäässä. Minulla olisi kyllä taidot riittänyt pelin tekoon, mutta ei aika. Luulen, että ainoa vähän isompi juttu oli projektia varten tekemäni karttaeditori. Siitä voisi saada hyvänkin, jos käyttöliittymää parannettaisi. Katsotaan jaksanko joskus tehdä sitä.
Projektit:
Jotain pientä (Ehkä vähän suurempaakin)

-Tuxi- (myös Tuxi4321)
Requiem for Anthrax
Active Member
Posts: 155
Joined: Wed Dec 03, 2008 8:17 pm
Location: Haukipudas

Re: World Trade Center Adventures...

Post by Requiem for Anthrax »

no eipä tullut tämän projektin kaatuminen suurena yllätyksenä.
Turmankylä
huonoja pelejä, purkkaisia viritelmiä, tylsiä tarinoita.
DJ-Filbe
Devoted Member
Posts: 854
Joined: Sat Feb 20, 2010 2:18 pm

Re: World Trade Center Adventures...

Post by DJ-Filbe »

Ei peli ole vielä menetetty ( / projekti ei ole kaatunut vaan "kohmeessa"), tarvitsemme pienen hengähdystauon (+ uuden koodarin :) ) että ei siinä mitään.
Kyllä tästä vielä jotain saadaan aikaan.
Projekti jatkuu heti kun mahdollista.
Latexi95
Guru
Posts: 1166
Joined: Sat Sep 20, 2008 5:10 pm
Location: Lempäälä

Re: World Trade Center Adventures...

Post by Latexi95 »

DJ-Nerd wrote:Ei peli ole vielä menetetty ( / projekti ei ole kaatunut vaan "kohmeessa"), tarvitsemme pienen hengähdystauon (+ uuden koodarin :) ) että ei siinä mitään.
Kyllä tästä vielä jotain saadaan aikaan.
Projekti jatkuu heti kun mahdollista.
Olisin kiinnostunut tuosta koodaajan pestistä (olettaen että paikka on vapaana,
projektin foorumeilla paikkaa ei ollut auki.)
Tarvitseeko minun esitellä jotain taidon näytettä? Katsokaa vaikka allekirjoitukseni
linkki. Onhan se aika vanha projekti eikä se anna oikeaa kuvaa taidoistani.
Mutta ainakaan taitoni eivät ole huonontuneet noista päivistä.
Niin että jos koodaajaa kaivataan, niin tässä olisi yksi ehdokas.
EDIT:

Kävin rekisteröitymässä foorumeille.

Post Reply