Vuoden CB-projekti 2012

Post Reply

Valitse voittaja vuoden 2012 CB-projekti -kilpailuun!

Poll ended at Sat Mar 02, 2013 11:00 pm

-DeepBlackDreams- seikkailu.
4
50%
lentäjä-ässä
4
50%
 
Total votes: 8

User avatar
valscion
Moderator
Moderator
Posts: 1585
Joined: Thu Dec 06, 2007 8:46 pm
Location: Espoo
Contact:

Vuoden CB-projekti 2012

Post by valscion » Thu Dec 20, 2012 12:19 am

Kilpailu on päättynyt!
Onneksi olkoon voittajat BBBQ4 ja duck, uljaat voittajat, joiden pelit olivat -DeepBlackDreams- seikkailu ja lentäjä-ässä!

---------------------------------------

Viimeinen kierros käynnistyy nyt 16.2.2013 ja kestää kaksi viikkoa 2.3.2013 asti.
Toiselta kierrokselta kaksintaistelemaan pääsivät -DeepBlackDreams- seikkailu ja lentäjä-ässä kolmella äänellä. Onnittelut finalisteille!

Alla jatkuu kakkoskierroksen viesti.

---------------------------------------

Kierros 2 käynnistyy nyt 2.2.2013 ja kestää kaksi viikkoa 16.2.2013 asti.
Ykköskierroksen tulos oli seuraava:
  • Alien Assault Super Remake, 4 ääntä
  • Bolno Mne - Penumbran tyylinen kauhu/seikkailu/puzzle, 1 ääni
  • -DeepBlackDreams- seikkailu, 3 ääntä
  • DroneWars [19.01.2012], 5 ääntä
  • Impossible gamez, 3 ääntä
  • lentäjä-ässä, 6 ääntä
  • Nes-emulaattori ja nippelitietoa nesistä, 4 ääntä
  • Nimetön lautapeli, 1 ääni
  • Omega Man, 6 ääntä
  • Slider Spark, 5 ääntä
  • Space Boss Battles, 1 ääni
  • The Corridor, 5 ääntä
  • TSS - Ollin Kosto, 4 ääntä
Alla jatkuu aloitusviesti.

---------------------------------------

Vuonna 2011 järjestettiin CoolBasic-foorumeilla ennen näkemätön äänestysspektaakkeli. Koko foorumikunta kokoontui ja äänesti omasta mielestään vuoden parasta projektia. Voittajalle luvattiin ikuinen maine ja kunnia.

Niin myös tänä vuonna.

Saanen esitellä, vuoden 2012 paras CB-projekti-kilpailu! Kilpailun säännöt löytyvät täältä Awaclus:n tekemästä topikista, mutta ne löytyvät myös lainattuna alta spoilerista.
Awaclus wrote:Tajusin juuri, ettei tällaista kisaa ole tainnut vielä perinteisesti olla, ja koska perinteet ovat kivoja, päätin ottaa vapauden kisan järjestämiseen. Hakusessa on nyt vuoden paras CoolBasic-projekti. Epäselvyyksiä ideasta ei liene, joten tässä säännöt perusteluineen:

1) Mukana kilpailussa on automaattisesti kaikki projektit, kunhan projekti noudattaa seuraavia kriteerejä:
--a) Projektin kehityksen ei ole tarvinnut alkaa tänä vuonna, mutta tämän vuoden puolella siihen on pitänyt tulla merkittävää kehitystä. On järjestäjän päätettävissä, mikä kehitys on merkittävää, mutta rajan tulisi olla melko matalalla. Tämä sääntö siksi, että jos projekti on massiivinen, sitä ei ehdi saamaan yhden vuoden aikana valmiiksi, ja näinollen jos ainoastaan kyseisen vuoden puolella aloitetut projektit sallittaisiin, rangaistaisiin projektin kehittäjää oikeasti hienon projektin tekemisestä ja palkittaisiin projektin kehittäjää hutaisemalla tehdyn projektin tekemisestä.
--b) Projektista pitää olla toimiva testiversio/valmis peli tai ohjelma. Hyvin suunniteltu on toki puoliksi tehty, mutta pelkkien suunnitelmien olemassaoloa on hyvin vaikea todistaa.
--c) Projekti pitää olla tehty CoolBasicilla. Onhan kyseessä kuitenkin CB-projektikilpailu.
--d) Projektilla pitää olla oma topic Projektit- tai Projects-alueella. Tätä vaaditaan kahdesta syystä - ensinnäkin "projekti" on hankala määritellä, joten ilman tätä sääntöä kisaan joutuisi hyväksymään myös mukaan kaikki pikapelikisojen pelit, Efektit-ketjussa esille tulleet tuotokset ja vastaukset Ongelmat-alueella esitettyihin kysymyksiin, ja toisaalta myös siksi, että muuten kisasta voisi vahingossa jäädä helposti pois projekteja, joilla sääntöjen puitteissa olisi mahdollisuus osallistua (esimerkiksi jonkun CB-foorumilla käymättömän ihmisen CoolBasicilla tehty projekti, josta järjestäjä ei ole kuullutkaan ja jonka kehittäjä ei ole koskaan kuullutkaan tästä kilpailusta); reilumpaa on suoraan kieltää se kaikilta kuin sattumanvaraisesti sallia se vain niille, jotka sattuvat huomaamaan, ja sitä suuremmalla syyllä kun topicin tekeminen Projektit-alueelle on ehkä kolmen minuutin homma nopeimmillaan.
--e) Projekti ei ole saanut päästä edellisen vuoden CB-projektikilpailun kärkikymmenikköön. Tämän säännön idea on se, että jos projekti on nimenomaan tietyn vuoden merkittävimpiä projekteja, ei se voi jatkuvalla syötöllä olla myös nimenomaan kaikkien muidenkin vuosien merkittävimpiä projekteja. Ja jos nyt ihan rehellisiä ollaan, pohjimmiltaan ajatus tämän säännön takana oli estää NetMatchia voittamasta joka vuonna :D t: säännön keksijä. Järjestäjällä on kuitenkin seuraavanlainen oikeus poikkeustapauksiin:
<spoiler> Jos projektiin vuoden aikana tulleet muutokset ovat niin suuria, että voidaan puhua kokonaan uudesta projektista vaikka nimi onkin sama, seuraavan vuoden kilpailun järjestäjä voi oman harkintansa mukaan antaa poikkeuksellisesti joidenkin edellisvuoden kärkikymmenikköön päässeiden projektien osallistua uudestaan, kunhan ei ole uudelleen osallistuvan projektin suhteen jäävi. Järjestäjä ei ole velvollinen tarkistamaan kaikkia viime vuoden kärkikymmenikön projekteja muutosten varalta, vaan projektin kehittäjien tulee mielellään olla aktiivisia jos haluavat projektinsa kisaan uudestaan. Vastaavasti jos joku projekti on lähes täysin samanlainen kun samojen kehittäjien aikaisemman vuoden kärkikymmenikköön päässyt projekti, mutta nimi on vaihtunut, järjestäjä voi oman harkintansa mukaan jättää projektin pois kisasta. Kummassakin tapauksessa näistä poikkeustapauksista tulisi ilmoittaa hyvissä ajoin ennen kilpailun äänestyksen alkamista mahdollisia protesteja varten. </spoiler>
--f) Projektin saa julkaista myös tämän kilpailun aikana, kunhan se täyttää vaatimukset ennen kuin ensimmäinen kierros loppuu. Kilpailu kuitenkin alkaa jo hyvissä ajoin samana vuonna kuin kilpailuun osallistuvia projekteja tehdään.
--g) Jos projektin topicissa erikseen mainitaan tai kehittäjä muilla tavoin pyytää, että projekti ei osallistu tähän kilpailuun, tätä toivomusta kunnioitetaan eikä projekti silloin myöskään osallistu. Kaikki eivät tykkää kilpailuista, olisi tahditonta pakottaa ihmisiä siihen vastentahtoisesti.
--h) Viime kädessä kilpailun järjestäjä päättää, mitkä projektit osallistuvat ja mitkä projektit eivät osallistu, perustuen näihin sääntöihin ja järjestäjän omaan järkeen. Joskus voi olla epäselviä tilanteita, ja näissä tilanteissa jonkun täytyy pystyä olemaan mahdollisuuksissa tekemään ratkaisuja, ja kukas sen luontevampi henkilö näitä ratkaisuja tekemään olisi kuin kilpailun järjestäjä.

2) Ensimmäisellä kierroksella erilliseen äänestystopiciin saa äänestää projekteja lähettämällä viestejä. Jos on muuta aiheeseen liittyvää keskustelua, se kuuluu tähän topiciin. Ensimmäisellä kierroksella äänestäminen tapahtuu viestein siksi, että foorumin äänestysvaihtoehtojen määrä on rajoitettu ja viestiketjut ovat erilliset äänten laskemisen sekä muun keskustelun helpottamiseksi.
--a) Jokainen foorumikäyttäjä saa lähettää vain yhden viestin, jossa äänestetään projekteja. Viestiä saa muokata. Vain yhden viestin lähettäminen helpottaa ääntenlaskua, ja viestiä saa muokata siksi, että projektit saattavat kehittyä äänestyksen aikana tai äänestäjän mieli voi muista syistä muuttua, eikä viestin muokkaaminen kasvata järjestäjältä vaadittua työmäärää merkittävästi.
--b) Saat äänestää niin montaa eri projektia kuin haluat, mutta jokaista projektia vain yhden kerran. Tämä siksi, ettei ääniä jäisi antamatta millekään projektille, joka äänen ansaitsee.
--c) Järjestäjä saa äänestää. Järjestäjä saa joissain tilanteissa harkintansa mukaan tiputtaa projekteja pois kisasta - siihen suhteutettuna olisi tyhmää, jos järjestäjä ei saisi äänestää.
--d) Omia projektejaan saa äänestää (ja se on myös suositeltavaa), jos samalla äänestää myös vähintään yhtä montaa muuta projektia, joiden kehitykseen ei ole suoraan osallistunut. Tämän on tarkoitus motivoida ihmisiä äänestämään - vuonna 2011 tämä oli kiellettyä, eikä äänestäjien määrä ollut suunnattoman suuri. Toisaalta yhdestä äänestä on hyötyä kilpailussa, mutta se ei yksinään riitä voittoon. Lisäksi kaikilla on yhtäläinen mahdollisuus äänestää itseään, joten sääntö ei ole epäreilu.
--e) Inserttaa tähän, milloin ensimmäinen kierros alkaa ja milloin se päättyy.
--f) Ratkaisevien tasapelien sattuessa siten, ettei kaikki tasapelissä olevat projektit mahdu toiselle kierrokselle jatkavien 10 parhaan joukkoon, mutta osa mahtuu, tulee kierrosten välissä pitää noin viikon mittainen tauko, jonka aikana foorumin käyttäjät saavat ilmaista oman mielipiteensä ja jonka jälkeen järjestäjä voi oman harkintansa mukaan valita jonkin seuraavista:
---f.1) antaa kaikkien tasapelissä olevien projektien jatkaa toiselle kierrokselle siitä huolimatta. Tämä on suositeltavaa, koska se on mahdollista ja reilua.
---f.2) päättää, mitkä projektit saavat jatkaa toiselle kierrokselle ja mitkä projektit eivät, siten että toiselle kierrokselle jatkaa 10 projektia niin kuin pitääkin. Jos järjestäjä tekee näin, hän ei saa päättää yhdenkään oman projektinsa pääsevän toiselle kierrokselle. Tämän vaihtoehdon valitseminen ei yleisesti ottaen ole suositeltua, mutta muiden joukossa esimerkiksi selkeän trollausyrityksen sattuessa tai jos ensimmäisen vaihtoehdon valitsemalla äänestyksen maksimivaihtoehtämäärä ylittyisi, se voi olla silti viisasta.
---f.3) myös jokin muu vaihtoehto voi olla joissain tilanteissa toimivin ratkaisu, mutta varsinkin sellaisen käyttämisestä tulee käydä keskustelua ennen päätöksen tekemistä.

3) Toisella kierroksella äänestetään pollilla, joka lisätään äänestystopiciin mahdollisimman pian ensimmäisen kierroksen jälkeen.
--a) Pollissa tulee olemaan ensimmäisen kierroksen 10 äänestetyintä projektia, tai tasapelin sattuessa mahdollisesti muutama enemmän.
--b) Inserttaa tähän toisen kierroksen arvioitu päättymisaika.
--c) Omaa projektiaan saa äänestää. Tätä ei voi valvoa helposti, joten parempi sallia omien projektien äänestäminen kaikille kuin palkita sitä, joka rikkoo sääntöjä ja rangaista niitä, jotka noudattavat sääntöjä.
--d) Jos kahden tai useamman parhaan projektin välillä on tasapeli, järjestäjä voi oman harkintansa mukaan joko antaa voiton haluamalleen projektille tai julistaa tasapelin projektien välillä, paitsi jos järjestäjä on ollut osallisena toisen ja vain toisen projektin kehityksessä, se projekti, jonka kehitykseen järjestäjä ei ole osallistunut, voittaa. Järjestäjä voi myös järjestää kolmannen kierroksen tasapelissä olevien projektien välille. Yleisesti ottaen tasapeliä projektien välillä suositellaan, mutta jos toinen projekti on järjestäjän mielestä selkeästi parempi kuin toinen, paremmalle projektille voiton antaminen on sallittua tai jos käyttäjäkunta ja etenkin tasapelissä olevien projektien kehittäjät ovat kolmannen kierroksen kannalla, sekin on legittiä.

4) Jos säännöissä on jotain vikaa, parannettavaa tai muita epäselvyyksiä, niistä tulee huomauttaa asap, mieluiten ennen ensimmäisen kierroksen alkamista.

5) Kilpailun voittaneen projektin kehittäjä saa etuoikeuden toimia seuraavan vuoden kilpailun järjestäjänä tai delegoida homman jollekin toiselle (vain, jos delegoinnin kohde suostuu järjestäjäksi). Kilpailun järjestämisen aloittaminen on suositeltavaa tehdä joskus joulukuun alkupuolella, tai jos vaikuttaa siltä, että ennen kilpailun alkamista selvitettävää hommaa on paljon, mahdollisesti jo aikaisemmin. Jos joulukuun 15. päivään mennessä uudesta kilpailusta ei ole tietoakaan, kuka tahansa saa toimia järjestäjänä. Lisäksi voittaja saa mainetta ja kunniaa.

6) Kunkin vuoden järjestäjä saa tarpeen tullen parantaa sääntöjä, mutta kaikki tarvittavat parannukset sääntöihin tulee tehdä ennen ensimmäisen kierroksen alkamista ja mikäli mahdollista, antaa ihmisille aikaa esittää eriäviä mielipiteitä ennen kilpailun aloittamista muutetuilla säännöillä. Tilanteessa, jossa säännöissä ei kerrota ratkaisua visaiseen pulmaan, joka on kuitenkin kilpailun aikana ilmentynyt, järjestäjä saa myös muokata sääntöjä lennossa ongelman ratkaisemiseksi, mutta tätä oikeutta tulee käyttää vain äärimmäisen pakon alla.

7) Järjestäjän tulee käyttää järjestäjyyden suomia vapauksia järkevästi. Tämä on mittakaavaltaan suurimmasta päästä CoolBasic -foorumeiden kilpailuja, joten ei nyt ainakaan järjestäjän toimesta rölötellä tätä, jookos?
EDIT:

Säännöt on kirjoitettu siten, että ne on mahdollista copypastettaa seuraavan kilpailun threadiin. Pyrin myös selvittämään syitä sääntöjen takana mahdollisimman hyvin - en ole (todennäköisesti) tulevaisuudessa järjestäjänä perustelemassa sääntöjen olemassaoloa niitä kyseenalaistaville henkilöille.

Ensimmäinen kierros alkaa huomenna 30.12.2012 klo 00.00 ja päättyy kahden viikon äänestysajan jälkeen 13.1.2013 klo 23.59, aika katsotaan foorumin kellosta. Tämän ajan jälkeen lähetettyjä ääniä EI lasketa kilpailuun mukaan ilman painavaa syytä. Ensimmäisestä kierroksesta kertoo sääntöjen osa 2, joka on selkeyden vuoksi lainattuna alle spoiler-tagiin suoraan.
Awaclus wrote:2) Ensimmäisellä kierroksella erilliseen äänestystopiciin saa äänestää projekteja lähettämällä viestejä. Jos on muuta aiheeseen liittyvää keskustelua, se kuuluu tähän topiciin. Ensimmäisellä kierroksella äänestäminen tapahtuu viestein siksi, että foorumin äänestysvaihtoehtojen määrä on rajoitettu ja viestiketjut ovat erilliset äänten laskemisen sekä muun keskustelun helpottamiseksi.
--a) Jokainen foorumikäyttäjä saa lähettää vain yhden viestin, jossa äänestetään projekteja. Viestiä saa muokata. Vain yhden viestin lähettäminen helpottaa ääntenlaskua, ja viestiä saa muokata siksi, että projektit saattavat kehittyä äänestyksen aikana tai äänestäjän mieli voi muista syistä muuttua, eikä viestin muokkaaminen kasvata järjestäjältä vaadittua työmäärää merkittävästi.
--b) Saat äänestää niin montaa eri projektia kuin haluat, mutta jokaista projektia vain yhden kerran. Tämä siksi, ettei ääniä jäisi antamatta millekään projektille, joka äänen ansaitsee.
--c) Järjestäjä saa äänestää. Järjestäjä saa joissain tilanteissa harkintansa mukaan tiputtaa projekteja pois kisasta - siihen suhteutettuna olisi tyhmää, jos järjestäjä ei saisi äänestää.
--d) Omia projektejaan saa äänestää (ja se on myös suositeltavaa), jos samalla äänestää myös vähintään yhtä montaa muuta projektia, joiden kehitykseen ei ole suoraan osallistunut. Tämän on tarkoitus motivoida ihmisiä äänestämään - vuonna 2011 tämä oli kiellettyä, eikä äänestäjien määrä ollut suunnattoman suuri. Toisaalta yhdestä äänestä on hyötyä kilpailussa, mutta se ei yksinään riitä voittoon. Lisäksi kaikilla on yhtäläinen mahdollisuus äänestää itseään, joten sääntö ei ole epäreilu.
--e) Inserttaa tähän, milloin ensimmäinen kierros alkaa ja milloin se päättyy.
--f) Ratkaisevien tasapelien sattuessa siten, ettei kaikki tasapelissä olevat projektit mahdu toiselle kierrokselle jatkavien 10 parhaan joukkoon, mutta osa mahtuu, tulee kierrosten välissä pitää noin viikon mittainen tauko, jonka aikana foorumin käyttäjät saavat ilmaista oman mielipiteensä ja jonka jälkeen järjestäjä voi oman harkintansa mukaan valita jonkin seuraavista:
---f.1) antaa kaikkien tasapelissä olevien projektien jatkaa toiselle kierrokselle siitä huolimatta. Tämä on suositeltavaa, koska se on mahdollista ja reilua.
---f.2) päättää, mitkä projektit saavat jatkaa toiselle kierrokselle ja mitkä projektit eivät, siten että toiselle kierrokselle jatkaa 10 projektia niin kuin pitääkin. Jos järjestäjä tekee näin, hän ei saa päättää yhdenkään oman projektinsa pääsevän toiselle kierrokselle. Tämän vaihtoehdon valitseminen ei yleisesti ottaen ole suositeltua, mutta muiden joukossa esimerkiksi selkeän trollausyrityksen sattuessa tai jos ensimmäisen vaihtoehdon valitsemalla äänestyksen maksimivaihtoehtämäärä ylittyisi, se voi olla silti viisasta.
---f.3) myös jokin muu vaihtoehto voi olla joissain tilanteissa toimivin ratkaisu, mutta varsinkin sellaisen käyttämisestä tulee käydä keskustelua ennen päätöksen tekemistä.
Toisella kierroksella äänestetään siis mitä luultavimmin kymmentä parhaiten pärjännyttä projektia foorumin äänestystoiminnallisuuden avulla. Toisen kierroksen alkamis- ja loppumisajankohta kerrotaan ensimmäisen kierroksen päätyttyä.

Tähän topikkiin ensimmäisen kierroksen aikana vain äänestysviestit!
Keskustelut säännöistä ja itse kilpailusta voidaan käydä sitä varten tehdyssä valmiissa topikissa: Vuoden CB-projekti (säännöt ja muu keskustelu). Mikäli idiotismia tähän topikkiin ilmestyy, käytän moderaattorin oikeuksiani ja siirrän väärässä topikissa olevat viestit oikeaan paikkaan.

Toivottavasti saadaan tänä vuonna laajempi äänestäjäkunta kilpailulle! Huudelkaa irkissä ja mainitkaa aiheesta CB-kavereillenne! Mitä suurempi äänestäjäkunta, sitä suurempi maine ja kunnia voittajalle :)

Oletko pihalla siitä, miten äänestys tapahtuu? Kaipaatko käytännön esimerkkiä? Katso viime vuoden äänestystopikista ensimmäisiä viestejä ja ota mallia!

Vielä lopuksi tähän lista osallistuvista projekteista sekä linkki, josta voi ladata kaikki projektit kätevästi yhdestä paikasta.

Vuoden 2012 CB-projekti -kilpailun osallistujat [67,1 Mt].
Last edited by valscion on Sat May 18, 2013 10:27 pm, edited 6 times in total.
Reason: Toinen kierros alkakoon!
cbEnchanted, uudelleenkirjoitettu runtime. Uusin versio: 0.4.1 — Nyt myös sorsat GitHubissa!
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com

User avatar
Viltzu
Guru
Posts: 1132
Joined: Sun Aug 26, 2007 5:45 pm
Location: Alavieska
Contact:

Re: Vuoden CB-projekti 2012

Post by Viltzu » Sun Dec 30, 2012 3:59 pm

Code: Select all

Alien Assault Super Remake
-DeepBlackDreams-
DroneWars
lentäjä-ässä
Nes-emulaattori ja nippelitietoa nesistä
Omega Man
Slider Spark
The Corridor
TSS - Ollin Kosto

User avatar
aloittelijamies
Newcomer
Posts: 45
Joined: Fri Nov 18, 2011 10:55 pm

Re: Vuoden CB-projekti 2012

Post by aloittelijamies » Sat Jan 05, 2013 5:17 pm

Code: Select all

Alien Assault Super Remake
DeepBlackDreams- seikkailu.
DroneWars 
lentäjä-ässä
Nes-emulaattori ja nippelitietoa nesistä.
Omega Man
Slider spark
Last edited by aloittelijamies on Sun Jan 13, 2013 1:35 pm, edited 2 times in total.

User avatar
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2938
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm
Location: Sulkava

Re: Vuoden CB-projekti 2012

Post by Awaclus » Sat Jan 05, 2013 6:28 pm

Code: Select all

Alien Assault Super Remake
Impossible gamez
lentäjä-ässä
Nes-emulaattori ja nippelitietoa nesistä
Nimetön lautapeli
Omega Man
Slider Spark
The Corridor
TSS - Ollin Kosto
Every day I'm reshuffling.
[22:19] <@Grandi> Ha! Tiesin koko ajan, että Awaclus_ oli Awaclus. Hieno peitenimimerkki, mutta Grandia et huiputtanut.

User avatar
MaGetzUb
Guru
Posts: 1715
Joined: Sun Sep 09, 2007 12:35 pm
Location: Alavus

Re: Vuoden CB-projekti 2012

Post by MaGetzUb » Sat Jan 05, 2013 7:04 pm

Tässä minun suosikit:

Code: Select all

Impossible Gamez
Slider Spark
Omega Man 
DroneWars 
Nes-emulaattori ja nippelitietoa nesistä
Solar Eclipse
Meneillä olevat Projektit:
We're in a simulation, and God is trying to debug us.

leal
Newcomer
Posts: 16
Joined: Wed May 30, 2012 1:46 pm

Re: Vuoden CB-projekti 2012

Post by leal » Fri Jan 11, 2013 7:29 pm

Code: Select all

-DeepBlackDreams- seikkailu
lentäjä-ässä
Space Boss Battles
Omega Man
TSS - Ollin Kosto
The Corridor

User avatar
Latexi95
Guru
Posts: 1163
Joined: Sat Sep 20, 2008 5:10 pm
Location: Lempäälä

Re: Vuoden CB-projekti 2012

Post by Latexi95 » Sat Jan 12, 2013 1:06 pm

Code: Select all

lentäjä-ässä
The Corridor
DroneWars
Impossible gamez
Slider Spark

User avatar
valscion
Moderator
Moderator
Posts: 1585
Joined: Thu Dec 06, 2007 8:46 pm
Location: Espoo
Contact:

Re: Vuoden CB-projekti 2012

Post by valscion » Mon Jan 14, 2013 12:30 am

Code: Select all

Alien Assault Super Remake
Bolno Mne - Penumbran tyylinen kauhu/seikkailu/puzzle
DroneWars
lentäjä-ässä
Omega Man
Slider Spark
The Corridor
TSS - Ollin Kosto
cbEnchanted, uudelleenkirjoitettu runtime. Uusin versio: 0.4.1 — Nyt myös sorsat GitHubissa!
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com

User avatar
valscion
Moderator
Moderator
Posts: 1585
Joined: Thu Dec 06, 2007 8:46 pm
Location: Espoo
Contact:

Re: Vuoden CB-projekti 2012

Post by valscion » Sat Feb 02, 2013 6:29 pm

Toinen kierros on käynnistynyt! Äänestäkää mielestänne parasta projektia polliin vastaamalla 16.2.2013 klo 17:27 mennessä. Onnea kymmenen parhaan joukkoon päässeille!
cbEnchanted, uudelleenkirjoitettu runtime. Uusin versio: 0.4.1 — Nyt myös sorsat GitHubissa!
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com

User avatar
valscion
Moderator
Moderator
Posts: 1585
Joined: Thu Dec 06, 2007 8:46 pm
Location: Espoo
Contact:

Re: Vuoden CB-projekti 2012

Post by valscion » Sun Feb 10, 2013 4:04 pm

Häpeilemättä häiritsen teitä kaikkia triplapostailemalla, mutta suotakoon se tällä kertaa anteeksi.

Muistakaa äänestää suosikkiprojektianne voittoon, äänestys kestää vielä viikon verran jonka jälkeen tulos on selvillä!
cbEnchanted, uudelleenkirjoitettu runtime. Uusin versio: 0.4.1 — Nyt myös sorsat GitHubissa!
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com

User avatar
valscion
Moderator
Moderator
Posts: 1585
Joined: Thu Dec 06, 2007 8:46 pm
Location: Espoo
Contact:

Re: Vuoden CB-projekti 2012

Post by valscion » Sat Feb 16, 2013 11:01 pm

Viimeinen kierros käynnistyy nyt 16.2.2013 ja kestää kaksi viikkoa 2.3.2013 asti.
Toiselta kierrokselta kaksintaistelemaan pääsivät -DeepBlackDreams- seikkailu ja lentäjä-ässä kolmella äänellä. Onnittelut finalisteille!
cbEnchanted, uudelleenkirjoitettu runtime. Uusin versio: 0.4.1 — Nyt myös sorsat GitHubissa!
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com

User avatar
valscion
Moderator
Moderator
Posts: 1585
Joined: Thu Dec 06, 2007 8:46 pm
Location: Espoo
Contact:

Re: Vuoden CB-projekti 2012

Post by valscion » Fri Apr 05, 2013 6:23 pm

Kilpailu on päättynyt tasapeliin! Onneksi olkoon voittajat BBBQ4 ja duck, uljaat voittajat, joiden pelit olivat -DeepBlackDreams- seikkailu ja lentäjä-ässä!

Tämä tarkoittaa sitä, että duck ja BBBQ4 ovat oikeutettuja ensi vuonna tekemään kilpailun :)
cbEnchanted, uudelleenkirjoitettu runtime. Uusin versio: 0.4.1 — Nyt myös sorsat GitHubissa!
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests