Milloin olet syntynyt REDUX

Milloin olet syntynyt?

Poll ended at Sat Jul 03, 2010 1:39 am

1986 tai ennemmin
4
5%
1987 - 1988
2
3%
1989 - 1990
8
11%
1991 - 1992
15
21%
1993 - 1994
15
21%
1995 - 1996
24
33%
1997 - 1998
2
3%
1998 - 1999
3
4%
2000 - 2001
0
No votes
2002 tai myöhemmin
0
No votes
 
Total votes: 73

Lobodomy
Member
Posts: 77
Joined: Tue Sep 09, 2008 6:11 pm
Location: Pälkäne

Re: Milloin olet syntynyt REDUX

Post by Lobodomy »

Jare wrote:Vanhaksihan täällä itsensä tuntee :P .
Noo ethän sä ole muakaan kun seittemän vuotta vanhempi.
User avatar
Frozen
Advanced Member
Posts: 282
Joined: Fri Jan 01, 2010 4:46 pm
Location: Suomi

Re: Milloin olet syntynyt REDUX

Post by Frozen »

Olen vuosimallia 95 8-)
Image
Työn alla:
Jotakin epäjulkaistua
User avatar
esa94
Guru
Posts: 1855
Joined: Tue Sep 04, 2007 5:35 pm

Re: Milloin olet syntynyt REDUX

Post by esa94 »

Jare wrote:Vanhaksihan täällä itsensä tuntee :P . Meneeköhän tämä niin, että sitten kun oma syntymävuoteni (88) tippuu pois joltain tulevalta listalta, niin tulisi munkin jo viimeinkin siirtyä pois CoolBasicista johonkin haastavampaan kieleen? 8-)
Periaatteessa tämä ikälista on hyvä vielä ainakin kolme-neljä vuotta. Ja 88 tippuu vasta kun tätä pusketaan se neljä vuotta eteenpäin.
User avatar
valscion
Moderator
Moderator
Posts: 1599
Joined: Thu Dec 06, 2007 7:46 pm
Location: Espoo
Contact:

Re: Milloin olet syntynyt REDUX

Post by valscion »

Jeij, -91 ja -92 on ees vähän mun lisäks, kun ei ihan viimosia olla läheskään. Ite siis 92.
cbEnchanted, uudelleenkirjoitettu runtime. Uusin versio: 0.4.1 — Nyt myös sorsat GitHubissa!
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com
User avatar
eNerGi
Member
Posts: 61
Joined: Wed Aug 05, 2009 10:48 am
Location: Lahti

Re: Milloin olet syntynyt REDUX

Post by eNerGi »

No, johan nyt! Jos -95 ja -96 on eniten, niin mihin tämä internet on menossa?
Itse btw olen -96 mallia :)
Väsymys on harhaa, vain Coca Cola totta.
User avatar
esa94
Guru
Posts: 1855
Joined: Tue Sep 04, 2007 5:35 pm

Re: Milloin olet syntynyt REDUX

Post by esa94 »

eNerGi wrote:No, johan nyt! Jos -95 ja -96 on eniten, niin mihin tämä internet on menossa?
Itse btw olen -96 mallia :)
Kauheaan tulevaisuuteen ja tuhoon.

Viimeinen lauseesi pilaa pointtisi.
phons
Guru
Posts: 1056
Joined: Wed May 14, 2008 10:11 am

Re: Milloin olet syntynyt REDUX

Post by phons »

Pah, olkaa iloisia ettei ole 2k tai myöhemmin syntyneitä.. 10v lapset pois..

Edit: VesQ, suurin osa 10v ipanoista kuitenkin aloittaa sellaisella 'naab-lol-trolling' tyylillä :D
Last edited by phons on Tue Jul 06, 2010 8:42 pm, edited 1 time in total.
Image
User avatar
valscion
Moderator
Moderator
Posts: 1599
Joined: Thu Dec 06, 2007 7:46 pm
Location: Espoo
Contact:

Re: Milloin olet syntynyt REDUX

Post by valscion »

phons wrote:Pah, olkaa iloisia ettei ole 2k tai myöhemmin syntyneitä.. 10v lapset pois..
Äläs nyt, eikös Janikin ollut 9 kun liitty foorumeille? Eikä se ole yhtään häirinny :)
cbEnchanted, uudelleenkirjoitettu runtime. Uusin versio: 0.4.1 — Nyt myös sorsat GitHubissa!
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com
User avatar
TheDuck
Devoted Member
Posts: 632
Joined: Sun Aug 26, 2007 3:51 pm
Location: C:\Program Files\Tuusula\

Re: Milloin olet syntynyt REDUX

Post by TheDuck »

Olinhan minäkin jotain 9-10v luokkaa kun foorumeille liityin.
^^
User avatar
Jare
Devoted Member
Posts: 877
Joined: Mon Aug 27, 2007 10:18 pm
Location: Pori
Contact:

Re: Milloin olet syntynyt REDUX

Post by Jare »

Ei kai se nuori ikä foorumilla pahasta ole. Oppiipahan helpommin ja aikasemmin koodaamaan. :)

Ja jos viestien taso laskee alhaisen iän vuoksi, niin eiköhän moderaattorit pistä homman kuitenkin kuriin aika nopeasti.
Jani
Devoted Member
Posts: 741
Joined: Fri Oct 31, 2008 4:53 pm

Re: Milloin olet syntynyt REDUX

Post by Jani »

VesQ wrote:
phons wrote:Pah, olkaa iloisia ettei ole 2k tai myöhemmin syntyneitä.. 10v lapset pois..
Äläs nyt, eikös Janikin ollut 9 kun liitty foorumeille? Eikä se ole yhtään häirinny :)
Taisinpa olla 8v silloin. Noh, ei siinä mitään, vanha, nuori tai lapsi, kunhan ei ala häiritseen :) . Näin sanoisin, vaikkei hajuakaan logiikasta. Eli -99 olen. :)
Dead men tell no tales. Also, Python rocks!
Codegolf: 99 bottles of beer (oneliner) - Water map partition
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Milloin olet syntynyt REDUX

Post by Awaclus »

Jare wrote:Ja jos viestien taso laskee alhaisen iän vuoksi, niin eiköhän moderaattorit pistä homman kuitenkin kuriin aika nopeasti.
Eiköhän modet pistä homman kuriin aika nopeasti riippumatta siitä, mistä viestien tason laskeminen johtuu ;)
User avatar
eNerGi
Member
Posts: 61
Joined: Wed Aug 05, 2009 10:48 am
Location: Lahti

Re: Milloin olet syntynyt REDUX

Post by eNerGi »

Itse kymmenen vuotiaana olin pirun ärsyttävä :D 11vuotiaana aloin sitten järkiintyä ja yritin sivistyä. Kyllä erittäin nuoriakin sietää, kunhan he eivät rupea tekemään aiheeseen kuulumatonta.
Väsymys on harhaa, vain Coca Cola totta.
User avatar
Jare
Devoted Member
Posts: 877
Joined: Mon Aug 27, 2007 10:18 pm
Location: Pori
Contact:

Re: Milloin olet syntynyt REDUX

Post by Jare »

Chaosworm wrote:
Jare wrote:Ja jos viestien taso laskee alhaisen iän vuoksi, niin eiköhän moderaattorit pistä homman kuitenkin kuriin aika nopeasti.
Eiköhän modet pistä homman kuriin aika nopeasti riippumatta siitä, mistä viestien tason laskeminen johtuu ;)
Tuo ei ollut mun pointti. Vaan pointti oli se, että nuoretkin käyttäjät ovat tervetulleita (vaikka ylempänä keskustelussa oli vähän toisenlainen mielipide). :)
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Milloin olet syntynyt REDUX

Post by Awaclus »

Jare wrote: Tuo ei ollut mun pointti. Vaan pointti oli se, että nuoretkin käyttäjät ovat tervetulleita (vaikka ylempänä keskustelussa oli vähän toisenlainen mielipide). :)
Niin no joo. Itsehän lasken vielä kuuluvani noihin nuoriin käyttäjiin, joten sikäli en kommentoi, että ovatko nuoret käyttäjät tervetulleita vai eivät; mutta sanoisin, että ainakin melkein kaikki foorumin nuorimmat käyttäjät ovat löytäneet sen etsimällä googlesta jotain pelien tekemiseen tai ohjelmointiin liittyvää. 10-vuotias, joka googlaa jotain tuommoista, on erittäin todennäköisesti älyllisesti muita ikäisiään edellä (koska muita se ei kiinnosta tai ajattelevat sen olevan ihan liian vaikeaa) ja siten ei sitten ehkä niin hirveästi ainakaan häiritsekään.
User avatar
esa94
Guru
Posts: 1855
Joined: Tue Sep 04, 2007 5:35 pm

Re: Milloin olet syntynyt REDUX

Post by esa94 »

Stawp spammin' mah topic pl0x?
EDIT:

Chaosworm wrote:10-vuotias, joka googlaa jotain tuommoista, on erittäin todennäköisesti älyllisesti muita ikäisiään edellä (koska muita se ei kiinnosta tai ajattelevat sen olevan ihan liian vaikeaa) ja siten ei sitten ehkä niin hirveästi ainakaan häiritsekään.
Jaa-a, itse kuvittelin sen kyllä olevan äärettömän helppoa. Aikana jolloin ei ollut käytössä laajakaistainternetiä todistamassa minun kuvitelmani vääriksi.[/edit]
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Milloin olet syntynyt REDUX

Post by Awaclus »

esa94 wrote:
EDIT:

Jaa-a, itse kuvittelin sen kyllä olevan äärettömän helppoa. Aikana jolloin ei ollut käytössä laajakaistainternetiä todistamassa minun kuvitelmani vääriksi.

Huomaa että sanoin pelkästään normaalia vauhtia älyllisesti kehittyvien ajattelevan sen olevan hankalaa. Tällä foorumilla luultavasti kaikki ovat kehittyneet tavallista nopeammin.
User avatar
esa94
Guru
Posts: 1855
Joined: Tue Sep 04, 2007 5:35 pm

Re: Milloin olet syntynyt REDUX

Post by esa94 »

Chaosworm wrote:
esa94 wrote:
EDIT:

Jaa-a, itse kuvittelin sen kyllä olevan äärettömän helppoa. Aikana jolloin ei ollut käytössä laajakaistainternetiä todistamassa minun kuvitelmani vääriksi.

Huomaa että sanoin pelkästään normaalia vauhtia älyllisesti kehittyvien ajattelevan sen olevan hankalaa. Tällä foorumilla luultavasti kaikki ovat kehittyneet tavallista nopeammin.
En jaksa alkaa väittelemään tästä nk. 'tavallista nopeammasta kehittymisestä' koska en tiedä onko minulla enää lähdemateriaalia tueksi, joten tyydyn sanomaan vain, että kyse on mielestäni enemmänkin tietynlaisesta mielenlaadusta kuin mentaalisesta kehityksestä.
User avatar
eNerGi
Member
Posts: 61
Joined: Wed Aug 05, 2009 10:48 am
Location: Lahti

Re: Milloin olet syntynyt REDUX

Post by eNerGi »

Chaosworm wrote:Tällä foorumilla luultavasti kaikki ovat kehittyneet tavallista nopeammin.
Kiitos :D Tuota en ole koskaan kuullutkaan sanottavan.
Väsymys on harhaa, vain Coca Cola totta.
nixe
Newcomer
Posts: 21
Joined: Tue Aug 28, 2007 5:47 pm
Location: Haapavesi
Contact:

Re: Milloin olet syntynyt REDUX

Post by nixe »

Pakkohan se on veteraaninkin häiriköidä tuloksia. Vaikka en nykyisellään muuten paljon osallistukaan, tosin foorumia on taas kesällä tullut lueskeltua. Niin ja syntymävuosihan oli edelleenki se -79. :o :shock: :?
p33l0mp1 kuin k0ulul41n3n
Post Reply