Pisin Cb-projektinne

phons
Guru
Posts: 1056
Joined: Wed May 14, 2008 10:11 am

Re: Pisin Cb-projektinne

Post by phons »

Hehe.. tosiaan kyllä sitä on kehittynyt, joskus muinoin Train War:ssa oli päälle 2 tonnia rivejä nykyään noin 1200, jos funktiokirjastoja ei lasketa. :D
Sitten taas tämä nimetön räiskintä pitää sisällään noin 1700 riviä mutta sitä en ole jaksanut uusia... Pitäisi varmaan pilkkoa näitä vähän, kun tulee vaikeuksia löytää juttuja... Toisinaan rivejä kyllä on turhiakin, se johtuu sisennyksistä, eli periaatteessa koodia on ainakin 1/3 vähemmän.
Image
JATothrim
Tech Developer
Tech Developer
Posts: 606
Joined: Tue Aug 28, 2007 6:46 pm
Location: Kuopio

Re: Pisin Cb-projektinne

Post by JATothrim »

Ensin ajattelin että projuni olivat jotain 500 rivisiä, Muutta. SBSE-skriptikieli: n. yli 1000 riviä. Asteroid Destruction: yli 1000 riviä, (mukana 80 rivin mittainen ProjectToAxis mietelmä) ZombieAI_2.cb (postattu esimerkkeihin) yli 450 riviä. CGUI kirjasto: yli 1800 riviä. :shock: AdvancedInput Funktio, kaksi variaatiota: 400 riviä.
Hall of Fame: The ATK GAME: yli 3500 riviä. +yli 1000 riviä härpäkkäitä, testejä. Projektin kesto: ikuisuus projekti, alkoi kun löysin sanan CoolBasic. Projektista haarautui SBSE-skriptikieli, mutta ko. kieli on kirjoitettu puhtaalta pöydältä. Metsään rysähti että kolisten tuo arvaukseni. Vänks. Include koodikansioni koko on 1,68 Megatavua, puhdsta koodia. :mrgreen:
-On selkeästi impulsiivinen koodaaja joka...
ohjelmoi C++:lla rekursiivisesti instantioidun templaten, jonka jokainen instantiaatio instantioi sekundäärisen singleton-template-luokan, jonka jokainen instanssi käynistää säikeen tulostakseen 'jea'.
Requiem for Anthrax
Active Member
Posts: 155
Joined: Wed Dec 03, 2008 8:17 pm
Location: Haukipudas

Re: Pisin Cb-projektinne

Post by Requiem for Anthrax »

nykyinen projekti on 964 riviä pitkä, ja pisin on ollut noin 1300 riviä.
Turmankylä
huonoja pelejä, purkkaisia viritelmiä, tylsiä tarinoita.
koodaaja
Moderator
Moderator
Posts: 1583
Joined: Mon Aug 27, 2007 11:24 pm
Location: Otaniemi - Mikkeli -pendelöinti

Re: Pisin Cb-projektinne

Post by koodaaja »

En tiedä teenkö vain huomattavasti tiiviimpää koodia kuin muut täällä vai ovatko kaikki cb-projektini olleet hyvin pieniä, mutta suurin (niistä, jotka ovat edelleen tallella) on tuo 3D-lentokonesysteemi, n. 600 riviä. En tosin ole kovin suuri tyhjien rivien ystävä.
Pettis
The Evil Admin
The Evil Admin
Posts: 1044
Joined: Sun Aug 26, 2007 5:08 pm
Location: Rovaniemi
Contact:

Re: Pisin Cb-projektinne

Post by Pettis »

Valmistuneista varmaan Planet Defender, yksi lauantai-ilta.
CB Repository .com - Sinne ne kaikki koodit menneet on!
MunVerkko - Ilmaisia foorumeita ja blogeja
User avatar
Sami The Great
Advanced Member
Posts: 485
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:15 pm
Contact:

Re: Pisin Cb-projektinne

Post by Sami The Great »

Varmaan The Monarch. n. 10 000 riviä + karttaeditori. Valmistus aikahan on se 1.5 vuotta :D
http://www.rockodilegames.com
CoolBasickin käyttäjä vuodesta 2004.
ezbe
Tech Developer
Tech Developer
Posts: 93
Joined: Fri May 08, 2009 6:53 pm

Re: Pisin Cb-projektinne

Post by ezbe »

Linuxin wc:llä tarkistellessa, Suttuprötön GPL-versio ilman skriptiä luovaa cb-tiedostoa on muutamaa riviä vajaa 6000 riviä, toki osa näistä on varmaan tyhjiä tai kommentteja, joten totuus lienee lähempänä 5000 riviä. Writelinellä default-skriptitiedoston kirjoittava koodipalikka on vajaa 2400 riviä (jota ei olla laskettu tuohon 5000 riviin), eli yhteensä n. 7500-8000 riviä? Ei hassummin, ottaen huomioon, että >90% koodista on kirjoitettu n. kolmen viikon sisään.
Post Reply