Pikapelikisa 3

Valtzu
Active Member
Posts: 115
Joined: Sun Aug 26, 2007 2:40 pm
Location: Sauvo
Contact:

Re: Pikapelikisa 3

Post by Valtzu »

Alligaattori wrote:Ääh. Ei tästä taida tulla mitään. Oliko aihe liian hankala vai eikö kukaan paitsi Sami345 jaksanut tai viitsinyt tehdä peliä?

Tarkoitus oli tehdä peli, jossa olisi minipeli sisällä. Samin peli on vain tikanheitto. Mitä olette muut mieltä, voinko julistaa hänet voittajaksi, vaikka se ei ole aivan sääntöjen mukainen? (ei kyllä sodi mitään sääntöä vastaankaan)
Kyllä, aihe oli liian hankala tehtäväksi kahdessa tunnissa. Pelkän minipelin koodaaminen kahdessa tunnissa voisi olla realistinen tavoite, mutta jos lisäksi pitäisi vielä koodata itse peli, isompi kokonaisuus, on tehtävä lähes mahdoton.
Olwi
Devoted Member
Posts: 557
Joined: Sun Dec 30, 2007 4:15 pm
Location: Muhos

Re: Pikapelikisa 3

Post by Olwi »

Unohtu :lol:

Samille voitto
Huuda mun ip:tä!
MikkoK
Devoted Member
Posts: 813
Joined: Thu Jun 05, 2008 2:13 pm
Location: City 17

Re: Pikapelikisa 3

Post by MikkoK »

Olw1 wrote:Unohtu :lol:

Samille voitto

Code: Select all

#aha. @ IRCNet
<Grandi> Voit laittaa jo valmiiks hailaittiin "Amis-Mikko", koska alan kutsua sua sillä nimellä.
Alligaattori
Active Member
Posts: 135
Joined: Fri Mar 07, 2008 8:49 pm

Re: Pikapelikisa 3

Post by Alligaattori »

Julistan voittajaksi Sami345:n!
Valtzu wrote: Kyllä, aihe oli liian hankala tehtäväksi kahdessa tunnissa. Pelkän minipelin koodaaminen kahdessa tunnissa voisi olla realistinen tavoite, mutta jos lisäksi pitäisi vielä koodata itse peli, isompi kokonaisuus, on tehtävä lähes mahdoton.
Niinhän asia kai on. Ajattelin, millaisen pelin itse tekisin ja ajattelin yksinkertaista tasohyppelyä, jossa pitää tehdä palapelejä, jotta saa ovia auki. En tiedä, olisinko sellaisen saanut aikaan kahdessa tunnissa.

Noh, virheistä sitä parhaiten oppii. Ensi kerralla jos saan kisan tehdä, teen helpomman aiheen.
Post Reply