Etsitään graafikkoa

Muu yhteisön välinen keskustelu.
Post Reply
Joppu01
Newcomer
Posts: 6
Joined: Wed Mar 28, 2012 4:42 pm

Etsitään graafikkoa

Post by Joppu01 »

Etsitään graafikkoa 2 d avaruus sotimis peliin. Tässä tietoa pelistä yms.

-Peli on suunniteltu tableteille, mutta on pelattavissa myös tietokoneella.
-Aiheena on avaruustaistelut.
-Pelissä on neljä pelattavaa puoluetta, jotka karkeasti perustuvat Venäjään, Saksaan, Japaniin ja Yhdysvatoihin. Jokaisella puolueella on omia etuja ja haittoja.
-Pelin kulku on seuraava: Näytön molemmin puolin on kaksi emo-alusta, joista jokaisessa on 4 ikkunaa, joista voi lähettää aluksia. Jokaisella aluksella on tarkoituksensa. Jotkut alukset keskittyvät hyökkäämiseen, jotkut puolustamiseen. Jokainen alus maksaa jonkun  verran ja pelaaja saa jatkuvasti kreditteja, joilla voi ostaa lisää aluksia. Peli on vähän kuin liikkeessä oleva tower defence, vähän kuin Plants vs Zombies, muttei ihan.
-Pelin tarkoitus on tuhota vastapuolen emo-alus.
-Toimii myös kaksinpelinä.

En siis itse ole projun perustaja, vaan etsin hänelle graafikkoa. Löysin hänelle jo muusikon.

toivottavasti joku kiinnostunut löytyy.
Jani
Devoted Member
Posts: 741
Joined: Fri Oct 31, 2008 4:53 pm

Re: Etsitään graafikkoa

Post by Jani »

Hmm.. Vaikka en ole graafikko ja en aio alkaa graafikoksi, kysyisin pari kysymystä.
Miksi projektin isäntä ei suorita hakua? Luo huonon kuvan ko. henkilöstä.
Millä kielellä ja pelimoottorilla peli toteutetaan? Aika perusinfoa.
Millä todennäköisyydellä tämä salainen perustaja pitää projektin hengissä?
Uskoisin teidän löytävän väkeä paljon helpommin jos nämä ovat tiedossa. (kyllä, olen pelannut liikaa Mush:ia)
Dead men tell no tales. Also, Python rocks!
Codegolf: 99 bottles of beer (oneliner) - Water map partition
Joppu01
Newcomer
Posts: 6
Joined: Wed Mar 28, 2012 4:42 pm

Re: Etsitään graafikkoa

Post by Joppu01 »

Jani wrote:Hmm.. Vaikka en ole graafikko ja en aio alkaa graafikoksi, kysyisin pari kysymystä.
Miksi projektin isäntä ei suorita hakua? Luo huonon kuvan ko. henkilöstä.
Millä kielellä ja pelimoottorilla peli toteutetaan? Aika perusinfoa.
Millä todennäköisyydellä tämä projekti pysyy hengissä?
Uskoisin teidän löytävän väkeä paljon helpommin jos nämä ovat tiedossa. (kyllä, olen pelannut liikaa Mush:ia)

Projektin isäntä ei suorita hakua, koska en tiedä,hän sanoi että vii yrittää itekki ettii sitä. Sit mä ajattelin, että voin ettii graafikon, jos löysin jo musiikin tekijän. Peli saatetaan toteuttaa gamemakerilla. Ja kyllä, projekti pysyy aika varmasti hengissä.
Jani
Devoted Member
Posts: 741
Joined: Fri Oct 31, 2008 4:53 pm

Re: Etsitään graafikkoa

Post by Jani »

Noh, onnea nyt vain projektille. En anna korkeita mahdollisuuksia noiden vastausten ansiosta. Nyt ihan reiluna vinkkinä, että kokeilet GM-foorumeilta etsiä graafikkoa. :)

EDIT: Suurin ongelma siis on tuo "saatetaan toteuttaa GameMakerilla." Asiasta on yleensä varmuus ennen kuin projekti aloitetaan.
Dead men tell no tales. Also, Python rocks!
Codegolf: 99 bottles of beer (oneliner) - Water map partition
Post Reply