Onko CB Foorumeilla enää ketään

Muu yhteisön välinen keskustelu.
Post Reply
User avatar
Koodari Urhea
Newcomer
Posts: 8
Joined: Mon Oct 28, 2013 4:29 pm
Location: Oulu

Onko CB Foorumeilla enää ketään

Post by Koodari Urhea »

Hei kaikille! Olen uusi näillä CB-foorumeilla vaikka olen lueskellut näitä yhtä kauan kun olen cb:tä käyttänyt(yhden vuoden).
Kysymykseni olisi käykö täällä enää porukkaa? :)
Last edited by Koodari Urhea on Wed Dec 02, 2015 10:08 pm, edited 1 time in total.
Koodari Urhea (ei ehkä ihan niin urhea)
User avatar
Frozen
Advanced Member
Posts: 282
Joined: Fri Jan 01, 2010 4:46 pm
Location: Suomi

Re: Onko CB Foorumeilla enää ketään

Post by Frozen »

Koodari Urhea wrote:Hei kaikille olen uusi näillä cb foorumeilla vaikka olen lueskellut näitä yhtä kauan kun olen cb:tä käyttänyt, (yhden vuoden).
Kysymykseni olisi käykö täällä enää porukkaa. :)
Kyllähän täällä ihmisiä vielä käy, vaikkakin aika moni koodailee muullakin kielellä kuin CB:llä. IRC:n puolella saattaa tosin olla vielä enemmän ihmisiä, en ole tosin sitä puolta tarkistanu hetkeen. Jos saat aikaan jonkin pelin julkaisukelpoiseen vaiheeseen ja postaat siitä projektit alueelle, niin pitäisi jonkin verran tulla kommentteja tulla viellä.

Mutta tervetuloa foorumeille kuitenkin :)
Image
Työn alla:
Jotakin epäjulkaistua
Latexi95
Guru
Posts: 1166
Joined: Sat Sep 20, 2008 5:10 pm
Location: Lempäälä

Re: Onko CB Foorumeilla enää ketään

Post by Latexi95 »

Käy, mutta harvalla on mitään asiaa. Minä ainakin käyn päivittäin tarkastamassa foorumit.
User avatar
Koodari Urhea
Newcomer
Posts: 8
Joined: Mon Oct 28, 2013 4:29 pm
Location: Oulu

Re: Onko CB Foorumeilla enää ketään

Post by Koodari Urhea »

Hyvä :D julkaisen oman projektini kun se tulee valmiiksi.
(Aion tehdä avatarin). :P
Koodari Urhea (ei ehkä ihan niin urhea)
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Onko CB Foorumeilla enää ketään

Post by Awaclus »

Latexi95 wrote:Käy, mutta harvalla on mitään asiaa. Minä ainakin käyn päivittäin tarkastamassa foorumit.
Minulla sama, CB-foorumin etusivu on itseasiassa aloitussivuna selaimessani. CB on edelleen se kieli, jolla koodailuni koodailen, mutta nykyään koodailu ylipäätään jää hieman vähälle Dominionin vuoksi.
User avatar
Koodari Urhea
Newcomer
Posts: 8
Joined: Mon Oct 28, 2013 4:29 pm
Location: Oulu

Re: Onko CB Foorumeilla enää ketään

Post by Koodari Urhea »

Awaclus wrote:
Latexi95 wrote:Käy, mutta harvalla on mitään asiaa. Minä ainakin käyn päivittäin tarkastamassa foorumit.
Minulla sama, CB-foorumin etusivu on itseasiassa aloitussivuna selaimessani. CB on edelleen se kieli, jolla koodailuni koodailen, mutta nykyään koodailu ylipäätään jää hieman vähälle Dominionin vuoksi.
Anteeksi, mutta mikä on Dominion? :?
Koodari Urhea (ei ehkä ihan niin urhea)
skorpioni-cb
Advanced Member
Posts: 364
Joined: Wed Dec 03, 2008 3:48 pm
Location: Turku

Re: Onko CB Foorumeilla enää ketään

Post by skorpioni-cb »

Koodari Urhea wrote:
Awaclus wrote:
Latexi95 wrote:Käy, mutta harvalla on mitään asiaa. Minä ainakin käyn päivittäin tarkastamassa foorumit.
Minulla sama, CB-foorumin etusivu on itseasiassa aloitussivuna selaimessani. CB on edelleen se kieli, jolla koodailuni koodailen, mutta nykyään koodailu ylipäätään jää hieman vähälle Dominionin vuoksi.
Anteeksi, mutta mikä on Dominion? :?
Pikaisella guuglauksella se näyttää olevan eräänlainen korttipeli, Awaclus katos kun on kortti- ja lautapelien kova kuluttaja :P Kuitenkin, tervetuloa foorumille omalta osaltani
En tiedä, mitä tiedän, mutta tiedän ettei se ole mitään kaunista.

I know not what I know, but I do know that it's not beautiful.
Post Reply