Muut ohjelmat

Muu yhteisön välinen keskustelu.
Locked
User avatar
Laurenzo
Member
Posts: 85
Joined: Mon Apr 25, 2011 8:28 am
Location: Tampere
Contact:

Muut ohjelmat

Post by Laurenzo »

Eli tässä ketjussa voi kysellä ongelmia muuhunkin kun CB:hen liittyviä asioita. esim. jos on ongelmia esim. Tilesetin kanssa
niin kysy apua täältä! :) :ugeek:

Itse tarvisin apua Blenderin kanssa.En tiedä kuinka sillä pystyy kuvia tekemään??Hyvä että olen onnistunut jonkunäköisen
pallon tekemään. :mrgreen:
Aloittelija koodari joka
osaa jo jotain (ehkä) :)
KOTISIVU
MrMonday
Advanced Member
Posts: 378
Joined: Fri Oct 10, 2008 2:35 pm

Re: Muut ohjelmat

Post by MrMonday »

Aluksi mainittakoon, että "tyhmät kysymykset"-ketju olisi varmaan riittänyt. Ja sitten itse asiaan, eli ensin voisit googlella etsiä blenderiin oppaita ja apuja, mitä kyllä aika paljon löytyy. Esimerkiksi googlettamalla "blender opas" tuli ensimmäisenä vastaan tämä: http://opendimension.org/blender/pages/ ... hp?lang=EN. Uskoisin että tuota selailemalla opit vähintääkin pallon tekemään ;)
User avatar
Laurenzo
Member
Posts: 85
Joined: Mon Apr 25, 2011 8:28 am
Location: Tampere
Contact:

Re: Muut ohjelmat

Post by Laurenzo »

MrMonday wrote:Aluksi mainittakoon, että "tyhmät kysymykset"-ketju olisi varmaan riittänyt. Ja sitten itse asiaan, eli ensin voisit googlella etsiä blenderiin oppaita ja apuja, mitä kyllä aika paljon löytyy. Esimerkiksi googlettamalla "blender opas" tuli ensimmäisenä vastaan tämä: http://opendimension.org/blender/pages/ ... hp?lang=EN. Uskoisin että tuota selailemalla opit vähintääkin pallon tekemään ;)
juu... Olisin viestin viestin kyllä tyhmät kysymykset ketjuun laittanut mutta se oli vain esimerkki.
Aloittelija koodari joka
osaa jo jotain (ehkä) :)
KOTISIVU
Pettis
The Evil Admin
The Evil Admin
Posts: 1044
Joined: Sun Aug 26, 2007 5:08 pm
Location: Rovaniemi
Contact:

Re: Muut ohjelmat

Post by Pettis »

Laurenzo wrote:Eli tässä ketjussa voi kysellä ongelmia muuhunkin kun CB:hen liittyviä asioita. esim. jos on ongelmia esim. Tilesetin kanssa
niin kysy apua täältä! :) :ugeek:

Itse tarvisin apua Blenderin kanssa.En tiedä kuinka sillä pystyy kuvia tekemään??Hyvä että olen onnistunut jonkunäköisen
pallon tekemään. :mrgreen:
Ensinnäkin, tämä ei ole CB-aiheinen ketju, joten kuuluu yleinen-alueelle. Toiseksi, haluat että joku lukee käyttöohjeet sun puolesta? Kolmanneksi: tällaiset "tänne asiat jotka liittyy yleisesti aiheeseen x" -ketjut tappaa kokonaan foorumin idean. Mieluummin yksi aihe jokaista oikeaa ongelmaa kohden, kuin yksi viestiketju täynnä kymmeniä eri aiheita.

Siirto ja lukko.
CB Repository .com - Sinne ne kaikki koodit menneet on!
MunVerkko - Ilmaisia foorumeita ja blogeja
Locked