PakoonTattia

Jaa meneillään olevat projektisi tai valmiit pelit muun yhteisön kanssa täällä.
User avatar
Bajamaja
Newcomer
Posts: 23
Joined: Thu Feb 17, 2011 8:02 pm

PakoonTattia

Post by Bajamaja » Sun Mar 27, 2011 4:10 pm

Dodih. Sain valmiiksi ensimmäisen pelini.

Pelissä tarkoituksenasi on puolustautua kimppuusi käyviltä verenhimoisilta tateilta. :lol:


Kaveri laittoi pelin nettiin kun itse olin liian laiska, kiitokset hänelle siitä.
Kiitokset myös niille jotka auttoivat minua ongelmissani "Tyhmät kysymykset" -topicissa. ^^

Liikkuu: WASD
Tähtää ja ammu hiirellä
Vaihda asetta hiiren rullalla
Pause: P

Lataa:

Zip: http://genoa.viuhka.fi/EiOmani/PakoonTattia.zip
Rar: http://genoa.viuhka.fi/EiOmani/TattipakoV1.5.rar

Edit:

Kuva: http://img845.imageshack.us/i/pakoontat ... nshot.png/

Edit2:

Isompi tähtäin halukkaille: http://img843.imageshack.us/f/kursori.png/
Last edited by Bajamaja on Tue Apr 05, 2011 9:08 pm, edited 4 times in total.

User avatar
Knoy
Active Member
Posts: 187
Joined: Fri Feb 12, 2010 11:50 pm

Re: PakoonTattia

Post by Knoy » Sun Mar 27, 2011 4:19 pm

Kuva?

User avatar
ukkeli
Active Member
Posts: 123
Joined: Thu Jan 28, 2010 10:01 pm

Re: PakoonTattia

Post by ukkeli » Sun Mar 27, 2011 5:21 pm

Ihan hauska selviytymis räiske. Mutta 140 tatin jälkeen nähty. Kannattaa pistää lisää aseita. Vihuja oisi voinut olla enmmän. Jotkun hitaita, mutta paljo elämäisempiä. Jotkun salaman nopeita mutta kuolee yhdestä. Jotkut vahvoja mutta hitaita jne.
...

User avatar
Bajamaja
Newcomer
Posts: 23
Joined: Thu Feb 17, 2011 8:02 pm

Re: PakoonTattia

Post by Bajamaja » Sun Mar 27, 2011 5:35 pm

Kaikkeahan sitä aina voisi olla. :p

User avatar
Knoy
Active Member
Posts: 187
Joined: Fri Feb 12, 2010 11:50 pm

Re: PakoonTattia

Post by Knoy » Mon Mar 28, 2011 12:23 pm

Peli muistuttaa kovasti erstä omaa tekelettäni, Slayre nimistä peliä jossa ammuskeltiin zombeja.

+Grafiikat olivat mukavat
+Ei bugeja
+Kivi
-Suppea
EDIT:

-Huono tähtäin. (Liian pieni, ei erotu hyvin taustasta(Jos siellä on liikaa kuolleita tatteja)

EDIT:

Naputtelija, elä retuile.


Shellasta
Last edited by Knoy on Mon Mar 28, 2011 1:33 pm, edited 1 time in total.

User avatar
naputtelija
Devoted Member
Posts: 718
Joined: Wed Nov 03, 2010 8:56 pm
Location: Joku piste pohjoisessa.

Re: PakoonTattia

Post by naputtelija » Mon Mar 28, 2011 1:21 pm

Knoy wrote:-Huono tähtein.
Minunkin tähteeni ovat yleensä huonoja
<Ize> Pitäs tehä allekirjotus..
<Ize> Vois keksiä jonkin nasahtavan sanonnan..
<Ize> Siitä tulis upea legenda ja kaikki vaihtaisivat allekirjoituksensa siihen.
<Ize> Ehkä ei kuitenkaa...

User avatar
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2938
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm
Location: Sulkava

Re: PakoonTattia

Post by Awaclus » Mon Mar 28, 2011 2:58 pm

naputtelija wrote:
Knoy wrote:-Huono tähtein.
Minunkin tähteeni ovat yleensä huonoja
Ei tähteeni vaan tähteni :teach:
Every day I'm reshuffling.
[22:19] <@Grandi> Ha! Tiesin koko ajan, että Awaclus_ oli Awaclus. Hieno peitenimimerkki, mutta Grandia et huiputtanut.

User avatar
ItzRaines
Active Member
Posts: 211
Joined: Sat Feb 05, 2011 7:59 pm

Re: PakoonTattia

Post by ItzRaines » Mon Mar 28, 2011 3:20 pm

Chaosworm wrote:
naputtelija wrote:
Knoy wrote:-Huono tähtein.
Minunkin tähteeni ovat yleensä huonoja
Ei tähteeni vaan tähteni :teach:
Ei tähteni, koska sen pitäisi olla silloin "tähdin" tai "tähdein".
Tähtein tarkoittaa mielestäni "tähteitä".

User avatar
koodaaja
Moderator
Moderator
Posts: 1583
Joined: Mon Aug 27, 2007 11:24 pm
Location: Otaniemi - Mikkeli -pendelöinti

Re: PakoonTattia

Post by koodaaja » Mon Mar 28, 2011 5:37 pm

Niin hauskoja kuin sanaleikit ovatkin, keskitytäänpä taas aiheeseen :)

Kuten Knoy jo totesikin, peli on hyvä, mutta ei se valtavan syvä ole - erilaisia aseita, vihollisia tai ainakin suurempia sienimassoja alkaa kaivata varsin nopeasti. Itseäni ei tähtäimen koko haitannut, enemmän raatojen valtaisa valkoisuus. Ja resoluution valinta olisi mukava kanssa, tietysti taustakuvan koko vähän rajoittaa sen muokkailua. Mutta nämä on pieniä närppeitä, olennaisinta olisi saada lisää vaihtelua peliin.

User avatar
esa94
Guru
Posts: 1855
Joined: Tue Sep 04, 2007 5:35 pm

Re: PakoonTattia

Post by esa94 » Mon Mar 28, 2011 5:42 pm

ItzRaines wrote:Ei tähteni, koska sen pitäisi olla silloin "tähdin" tai "tähdein".
Tähtein tarkoittaa mielestäni "tähteitä".
Tähtein on joko 'tähteni' tai 'tähteiden kera'.
⁴⁰Ar
<@mikeful> kissatehtaalla on miukuhihna.

User avatar
ItzRaines
Active Member
Posts: 211
Joined: Sat Feb 05, 2011 7:59 pm

Re: PakoonTattia

Post by ItzRaines » Mon Mar 28, 2011 7:28 pm

Ihan mukavalta räiskinnältä vaikutti. Tähtäimen koko nyt ei hirveästi haitannut, kun koko ajan kuitenkin tiesi, minne ukko osoittaa tykillään. Jos päivitystä työstät niin oma ehdotukseni olisi esim.

Code: Select all

If pisteet=50 Then tattinopeus=20
tai jotain, mikä toisi haastetta pelin edetessä. Myös tattiraadot voisivat muutaman sekunnin kuluttua kuolemisesta "hävitä" hienolla efektillä tai jtn. :lol: Onnittelen hienosta pelistä :D

User avatar
TukeKoodi
Active Member
Posts: 142
Joined: Thu Feb 03, 2011 8:40 pm
Location: C:\Työpöytä

Re: PakoonTattia

Post by TukeKoodi » Mon Mar 28, 2011 8:35 pm

Tee tuo liikkuminen mieluummin MoveObjectilla kuin TranslateObjectilla.
Aloittelija, koodaaja, jotain...
CbFUN :D

User avatar
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2938
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm
Location: Sulkava

Re: PakoonTattia

Post by Awaclus » Mon Mar 28, 2011 8:49 pm

TukeKoodi wrote:Tee tuo liikkuminen mieluummin MoveObjectilla kuin TranslateObjectilla.
Mutta TranslateObjectilla liikkuminenhan on paljon kätevämpää kun ei tarvitse huolehtia siitä, missä kursori on.
Every day I'm reshuffling.
[22:19] <@Grandi> Ha! Tiesin koko ajan, että Awaclus_ oli Awaclus. Hieno peitenimimerkki, mutta Grandia et huiputtanut.

User avatar
Bajamaja
Newcomer
Posts: 23
Joined: Thu Feb 17, 2011 8:02 pm

Re: PakoonTattia

Post by Bajamaja » Mon Mar 28, 2011 9:27 pm

ItzRaines wrote:Ihan mukavalta räiskinnältä vaikutti. Tähtäimen koko nyt ei hirveästi haitannut, kun koko ajan kuitenkin tiesi, minne ukko osoittaa tykillään. Jos päivitystä työstät niin oma ehdotukseni olisi esim.

Code: Select all

If pisteet=50 Then tattinopeus=20
tai jotain, mikä toisi haastetta pelin edetessä. Myös tattiraadot voisivat muutaman sekunnin kuluttua kuolemisesta "hävitä" hienolla efektillä tai jtn. :lol: Onnittelen hienosta pelistä :D

Oikeastaan pisteiden karttuessa uusia tatteja luodaan nopeammin. ^^ Raadotkin katoavat jonkin ajan kuluessa, joskin eivät tosin minkään hienon efektin saattelemana...

Juu ja (laiskahkosti) olen päivitystä tekemässä. Tarkoituksena olisi lisätä hieman lisää aseita peliin + jtn pikkusäätöä. :)

User avatar
Bajamaja
Newcomer
Posts: 23
Joined: Thu Feb 17, 2011 8:02 pm

Re: PakoonTattia

Post by Bajamaja » Tue Apr 05, 2011 8:49 pm

Noniin. Viimein jaksoin tehdä uuden version valmiiksi, ja se on nyt ladattavissa aloitusviestistä. :D

Uutta:

-Vaikeusasteen valinta
-2 asetta lisää
-Rajalliset ammukset
-Pause toiminto

Vieras

Re: PakoonTattia

Post by Vieras » Wed Apr 06, 2011 4:40 pm

Hieno peli ja hyvä että on useita aseita. Itse tykkään kerätä hirveen lauman perääni ja sitten ampua niitä haulikolla. Mutta VOIKO tässä voittaa??

User avatar
Bajamaja
Newcomer
Posts: 23
Joined: Thu Feb 17, 2011 8:02 pm

Re: PakoonTattia

Post by Bajamaja » Wed Apr 06, 2011 6:28 pm

Voihan tässä. Joskin tuskin kukaan jaksaa pelata tuhanteen tattiin asti :D

Vieras

Re: PakoonTattia

Post by Vieras » Wed Apr 06, 2011 7:10 pm

Pelistä puuttuu vielä mute-nappi. Jotta se olisi täydellinen.

User avatar
Bajamaja
Newcomer
Posts: 23
Joined: Thu Feb 17, 2011 8:02 pm

Re: PakoonTattia

Post by Bajamaja » Wed Apr 06, 2011 7:23 pm

En jaksa lisätä sitä, artty hyvä.

Artty

Re: PakoonTattia

Post by Artty » Wed Apr 06, 2011 8:37 pm

Jaksa nyt.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests