Pettis @ Pisin Cb-projektinne wrote:Valmistuneista varmaan Planet Defender, yksi lauantai-ilta.
reBorn wrote:Ihan kuin kysyisin Bill Gatesilta miksi kovalevyni meni paskaksi?
Jaahas, tyhmä bugi, fixiä ilmaantuu kohta puolin.
Korjattu! Kaikki vaan lataamaan uudestaan!
Chaosworm wrote:Tällä foorumilla luultavasti kaikki ovat kehittyneet tavallista nopeammin.

VesQ wrote:Parannusehdotuksia
- Oisko mahollista saada mahollisuus tehdä karttoja joissa yhdessä palikassa olisi jopa yhdeksän käyntikertaa? Oon tehny koulussa tylsinä hetkinä tunneilla muutamia karttoja, joista jossain ruudussa voi olla jopa 9 arvona.
- Vois olla muuten ihan hauskaa jos niitä karttoja saisi ladattua suoraan sieltä webmapseista, ettei tarttis aina olla nettiyhteys päällä kun niitä pelaa
- Kun valitaan karttaa, niin olisi mukava että näkisi kartan nimen jossain muualla kuin otsikkopalkissa
karttoihin voisi muutenkin webmapsien lisäämisen jälkeen lisätä tiedon tekijästä, ois ihan hauska ominaisuus
- mun mielestä graafista ilmettä vois kyllä vähän parannella ehkä vähän hienommilla palikoilla, mutta ei oo mikään pakko
- Kun kartta uploadataan, niin olisi ihan mukava jos saisi jonkinmoisen tiedostolistauksen mahdollisista lisättävistä kartoista
DatsuniG wrote:VesQ wrote:Parannusehdotuksia
- Oisko mahollista saada mahollisuus tehdä karttoja joissa yhdessä palikassa olisi jopa yhdeksän käyntikertaa? Oon tehny koulussa tylsinä hetkinä tunneilla muutamia karttoja, joista jossain ruudussa voi olla jopa 9 arvona.
- Vois olla muuten ihan hauskaa jos niitä karttoja saisi ladattua suoraan sieltä webmapseista, ettei tarttis aina olla nettiyhteys päällä kun niitä pelaa
- Kun valitaan karttaa, niin olisi mukava että näkisi kartan nimen jossain muualla kuin otsikkopalkissa
karttoihin voisi muutenkin webmapsien lisäämisen jälkeen lisätä tiedon tekijästä, ois ihan hauska ominaisuus
- mun mielestä graafista ilmettä vois kyllä vähän parannella ehkä vähän hienommilla palikoilla, mutta ei oo mikään pakko
- Kun kartta uploadataan, niin olisi ihan mukava jos saisi jonkinmoisen tiedostolistauksen mahdollisista lisättävistä kartoista
1. Toteuttettavissa on, ehkäpä myöhemmin
2. Erittäin helppo toteuttaa, tulee seuraavaan versioon.
3. Kts. 2.
4. Itse piden mukavan simppelistä ulkoasusta
5. Tuohon voisi tehdä samanlaisen tsydeemin kuin karttojen valintaan
Chaosworm wrote:Tällä foorumilla luultavasti kaikki ovat kehittyneet tavallista nopeammin.

Värikäs wrote:Tämähän on jo loistava. Vieläkun WebMappeihin sillain et kaikkein paras ennätys näkyy siel listassa. Tämä jää ilman muuta koneelle.
E: vai onko tuo mahdollista?
DatsuniG wrote:On mahdollista, vaatii kuitenkin muutoksia php-puoleen.

Tiedoston uploaadaamisessa oli propleemaa, mutta korjattu.

Ei ole oikein kiinnostusta jatkaa tätä projektia, muuten ihan käypä ehdotus.Viltzu wrote:Tulipas nyt itsekkin testattua ja todella mukava puzzlepeli! Tätä jaksaa pelatakkin jonkin aikaa, ehkä jopa hieman kauemminkin kuin "jonkin aikaa".
Teinpäs sitten samantien uuden kentänkin, LOL. Ja nyt mietinkin tässä, ilmeisesti sinä itse arvostelet vaikeusasteen kentästä? Ei kai siinä mitään, mutta jos sinua ei jostain syystä enään näy(dead?) testailemassa kenttiä niin olisi ehkä jokin pelaajien oma arvio kentästä hyvä olla. Eli annettaisiin pelaajien itse päättää vaikeusaste ja laskettaisiin keskiarvo sitten.
DatsuniG wrote:Ei ole oikein kiinnostusta jatkaa tätä projektia, muuten ihan käypä ehdotus.
Users browsing this forum: kaneli2000 and 1 guest