House of Horrors (vähän paranneltu)

Jaa meneillään olevat projektisi tai valmiit pelit muun yhteisön kanssa täällä.
Post Reply
User avatar
skinkken
Advanced Member
Posts: 453
Joined: Sat Sep 01, 2007 4:00 pm
Location: Helsinki

House of Horrors (vähän paranneltu)

Post by skinkken »

Laitoin nyt tämän House of Horrors pelini tänne koska foorumit pantiin uusiksi. Parantelin peliä myös hieman ;) :
-zombit eivät enää ilmesty seinien sisään
-fps pysyy kohdillaan
-nyt pelissä on score :P :P :P
Lataa tästä
Kertokaa paljonko saitte pisteitä!
Oma ennätykseni on 6545.
(Tämän pistemäärän voi saada vain kuolematta kertaakaan koska score nollautuu kun painaa newgame tai continue.)
Last edited by skinkken on Tue Aug 16, 2011 5:57 pm, edited 2 times in total.
Valmiit pelit: House of Horrors , Battle Zone , Über Ball , Itdoti , Space Chaos , Bloxxplosives
Projekti jota teen ehkä joskus vielä: viewtopic.php?f=11&t=2636 <-- Tämä rivi päivitetty 14.1.2013
Qrusis
Newcomer
Posts: 4
Joined: Wed Sep 12, 2007 6:58 pm

Re: House of Horrors (vähän paranneltu)

Post by Qrusis »

Huvä peli. Pienellä parantamissella tulisi vielä parempi. ANIMOI UKOT.
Image
koodaaja
Moderator
Moderator
Posts: 1583
Joined: Mon Aug 27, 2007 11:24 pm
Location: Otaniemi - Mikkeli -pendelöinti

Re: House of Horrors (vähän paranneltu)

Post by koodaaja »

Itse en käsitä, kuinka tuo viimeinen öhkö on voitettavissa. Muut levelit olivatkin sitten liian helppoja. Lisäksi Ctrl ei ole hyvä valinta ammuntanamiskalle, sillä ainakaan minun näppikselläni ei voi kääntyä vasemmalle, jos kävelee eteenpäin ja tulittaa. Ja liekinheittimen olisi suonut olevan hieman tehokkaampi. Ja välillä zombiet näkyivät seinien takaa.
Mysterius Coder
Active Member
Posts: 133
Joined: Mon Aug 27, 2007 8:13 pm

Re: House of Horrors (vähän paranneltu)

Post by Mysterius Coder »

Iso plussa pelin tunnelmasta. äänet teki pelistä mukavan 'kammottavan'. Vähän köykäinen se vielä on. Tästä kun parantelee vähän niin hyvä tulee.
Kyllä minä osaan, mutta kun mieli on tällasen kaaoksen vallassa, niin ei siitä mitään tule.
MAVmaggot
Advanced Member
Posts: 468
Joined: Fri Aug 31, 2007 10:18 pm
Location: bitspace

Re: House of Horrors (vähän paranneltu)

Post by MAVmaggot »

+ hyvä tunnelma
+ tosi hyvä tunnelma
- viimeinen mörkki kaipais health baria
lisäksi minun mielestäne kaipais sivulle liikkumista.
User avatar
-Z-
Devoted Member
Posts: 682
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:33 pm
Location: In ur danmaku, grazin ur bullets

Re: House of Horrors (vähän paranneltu)

Post by -Z- »

Aika hyvä :o aseen suuliekki voisi valaista vain hahmon edessä olevan alueen. Grafiikat olivat pelottavan huonot, mutta äänimaailma mainio. Tähtäys oli mukavan epätarkkaa, meinasi tulla hätä kun ammuin haulikolla ohi päällekäyvästä zombilaumasta ;P Zombit taitavat liikkua vain silloin kun näkevät pelaajan? Nätimpiä veriroiskeita ja näkymään jääviä ruumiita kaivataan.

Vähän niitä kenttiä lisää, erilaisia aseita, rajoitetut ammukset ja VAPAA ASEIDEN VAIHTO niin hyvä tulee.
"Fallout 3 (#10) marked a shift in the industry, a move that saw the western RPG begin to surpass its Japanese counterparts." -IGN top 100 RPGs of all time
RavenLord
Newcomer
Posts: 2
Joined: Mon Oct 15, 2007 8:41 pm

Re: House of Horrors (vähän paranneltu)

Post by RavenLord »

No juu. Alotin tänään CB:n käytön, ja koitettuani HoH:ia yllätyin erittäin iloisesti!
Mietin että onko CB:llä todella mahdollista tehdä jotain näin hienoa!

+Tunnelma. Valaistus ja äänimaailma on loistavat! (Tämä on minulle tärkeä hyvän pelin piirre.)
-Liekinheitin. sais tehä iiiihan vähän lisää lämää, Olin aika kuset housussa ku 4 zombia hyppi silmille yhtäkkii kulman takaa :D

Ja ois kiva jos ne ruumiit jäis maahan 8-)

Onnea vaan, peli on oikein komea ;)
Projektit:
City Rampage - 1%. Suunnitteluvaiheessa
Pauli
Newcomer
Posts: 1
Joined: Tue Oct 16, 2007 6:11 pm

Re: House of Horrors (vähän paranneltu)

Post by Pauli »

Jep , itse tykkäsin pelistä mutta peliin voisi lisätä
- Kävely animaatiot
- Rajalliset ammukset
- Aseiden vaihdon
- Enemmän taustamusiikkia ettei ala tympiä

Itse antaisin koulu arvosanana 8+ ;)
Zamori
Newcomer
Posts: 12
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:34 pm

Re: House of Horrors (vähän paranneltu)

Post by Zamori »

Hienolta näyttää! Vanhalla foorumilla ei tainnut olla useaa mappia, vain ensimmäinen. Kiva että aseita oli useampi, kumpa aseita olisi edes kaksi per mappi (voisihan sen tehdä näinkin että ensimmäisessä mapissa aseet pistooli ja konekivääri, seuraavassa konekivääri ja kivääri jne). Tässä tällainen vanha tuttu ZA-arvostelu:
tunnelma :)
aseet :)
liekinheitin :( (Voisi tappaa nopeammin)

Ilmoitus: onko tämä tarkoituksella tehty vai vain virhe: eräässä maassa (kai 3) heti siellä mistä aloitetaan on sellainen erivärinen käytävä josta voi heti kävellä maaliin, seinän läpi?
Kouluarvosanana tälle antaisin 8½, muutamalla korjauksella/lisäyksellä se voisi nousta jopa 9:siin. ;)





2679
mika
Newcomer
Posts: 20
Joined: Sun Jun 07, 2009 8:06 pm

Re: House of Horrors (vähän paranneltu)

Post by mika »

mulla ei toiminut koko ohjelma.....ei voinut ladata jotain continue....ois ollut varmaan hyvä



2679[/quote]
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: House of Horrors (vähän paranneltu)

Post by Awaclus »

mika wrote:mulla ei toiminut koko ohjelma.....ei voinut ladata jotain continue....ois ollut varmaan hyvä



2679
[/quote]
Lähes kaksi vuotta vanhoja topiceja ei ehkä tarvitsisi nostella.
Post Reply