Kuvien Järjestäminen

Voit pyytää apua ohjelmointiongelmiin täältä.
Post Reply
spurdo
Newcomer
Posts: 6
Joined: Wed Feb 08, 2012 6:14 pm

Kuvien Järjestäminen

Post by spurdo »

Oon tehny nyt pivotilla aika paljon tikku animaatioita nyt ne pitäis viel saada yhteen bmp tiedostoon.
Eli tallennuksessa se laittaa kaikki framet eri tiedostoihin(Esim.Run00,Run01,Run02..) Ja jos koitan paint.netillä säätää kuvat tasaseen pötköön niin kyllä siin joku 10min menee.
Ja noit animaatioi on tulos aika paljon nii ei viitti jokasta laittaa paikalleen,kun sellasta nyhväystä saada ne oikeeseen kohtaan,1pikselikin vinoon niin se animaatio on pilalla.
Eli kertokaas joku ohjelma joka järjestelee ne kuvat mun puolesta.
Latexi95
Guru
Posts: 1166
Joined: Sat Sep 20, 2008 5:10 pm
Location: Lempäälä

Re: Kuvien Järjestäminen

Post by Latexi95 »

spurdo wrote:Oon tehny nyt pivotilla aika paljon tikku animaatioita nyt ne pitäis viel saada yhteen bmp tiedostoon.
Eli tallennuksessa se laittaa kaikki framet eri tiedostoihin(Esim.Run00,Run01,Run02..) Ja jos koitan paint.netillä säätää kuvat tasaseen pötköön niin kyllä siin joku 10min menee.
Ja noit animaatioi on tulos aika paljon nii ei viitti jokasta laittaa paikalleen,kun sellasta nyhväystä saada ne oikeeseen kohtaan,1pikselikin vinoon niin se animaatio on pilalla.
Eli kertokaas joku ohjelma joka järjestelee ne kuvat mun puolesta.
No en kyllä tiedä tuollaista ohjelmaa näin suorilta, mutta voithan tehdä sellaisen CB:llä. Ei pitäisi olla kovin vaikeata. :)
User avatar
valscion
Moderator
Moderator
Posts: 1599
Joined: Thu Dec 06, 2007 7:46 pm
Location: Espoo
Contact:

Re: Kuvien Järjestäminen

Post by valscion »

FFmpeg on ohjelma jolla saat tuon tehtyä. Joudut käyttämään tosin komentoriviä, mutta sen ei pitäisi olla niin hankalaa.

Tässä on yksi blogipostaus (englanniksi) jossa selitetään, miten kuvista saa yhdellä komennolla tehtyä videon ffmpeg:n avulla: Merging images into movie using FFmpeg

Myös FFmpegin FAQ:sta löytyy paljon hyödyllistä tietoa.
cbEnchanted, uudelleenkirjoitettu runtime. Uusin versio: 0.4.1 — Nyt myös sorsat GitHubissa!
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com
spurdo
Newcomer
Posts: 6
Joined: Wed Feb 08, 2012 6:14 pm

Re: Kuvien Järjestäminen

Post by spurdo »

Juu kiitos,mut latasin jo gimpin =)
Post Reply